فروشگاه چرخ صنعتی نوین چرخ

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - بازار آهن شادآباد - خیابان 17 شهریور - بلوک فروردین - پلاک 14

فروشگاه چرخ صنعتی نوین چرخ

فروشگاه چرخ صنعتی نوین چرخ در زمینه تولید و پخش بلبرینگ و چرخ های صنعتی ثابت و گردان با عرضه محصولاتی با کیفیت عالی  سعی در ارائه محصولاتی با کیفیت و بالا بردن رضایت مشتریان خود را دارد. در طی فعالیت های خود سعی در تهیه، تولید و عرضه انواع چرخ صنعتی، بهترین کاستورها در طیف های گوناگونی از قبیل: نساجی، رنگ سازی، بیمارستانی، فروشگاهی، فرودگاهی، پالتی، ترانسپورتری، صنایع چوبی، صنایع خودرویی و... معرفی و عرضه نموده، و هدف اصلی جلب رضایت مشتریان بوده. در مجموعه نوین چرخ سعی بر این بوده تا انواع چرخ های مصرفی را نه تنها با توجه به نیاز مشتری بلکه با توجه به نیاز بازار و مصرف کننده معرفی و در دسترس گذاشته تا با توجه به میزان نیاز و دیگر عوامل تائثیر گذار، چرخ متناسب با کار و نیازخود را انتخاب کنند.

هر آنچه را که از یک چرخ صنعتی با کیفیت میخواهید میتوانید تنها با تماس با دفاتر مرکزی ما و جهت خرید خود مشاوره گرفته تا نه تنها از خرید خود بلکه از کیفیت بالای این محصول نیز رضایت کامل داشته باشید چرا که شرکت نوین چرخ تمام تلاش خود را بر پایه و مبنای رضایت مندی مشتری و ایجاد حس اطمینان در مشتریان خود داشته است. چنانچه دنبال تهیه چرخ های صنعتی عالی و با کیفیت هستید، ما به شما شرکت نوین چرخ را پیشنهاد میکنیم در ازای تنها یک بار خرید از این شرکت از کیفیت بالای محصولات چرخ های صنعتی رضایت داشته و مشتری دائمی و همیشگی این شرکت خواهید بود چرا که این شرکت تولید و عرضه انواع چرخ صنعتی  در ایران است.

دغدغه این روز های شرکت نوین چرخ تولید و عرضه انواع چرخ صنعتی با کیفیت و مقرون به صرفه است تا نه تنها از نظر کیفیت بلکه از نظر اقتصادی خرید و استفاده چرخ های صنعتی نوین چرخ برای مشتری سود داشته باشد و به دنبال جایگزین کردن کالاهای بی کیفیت و بی اصالت نباشند.

 

آدرس

تهران - بازار آهن شادآباد - خیابان 17 شهریور - بلوک فروردین - پلاک 14

تلفن

موبایل

اصناف مرتبط