فروش پارچه نسوز

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - میدان امام خمینی - خیبان امیرکبیر - نبش ناظم الاطباء - پلاک 546

بورس انواع فراورده های نسوز 

نسوز صنعت پارس در سال 1375 با افتتاح فروشگاه و نمایشگاه مرکزی خود در خیابان امیرکبیر جهت ارائه انواع مواد اولیه ، واشـر ، پلیمر ، شیلنگ ، قطعات صنعتی و عایق های حـرارتی و برودتی افتتاح و فعـالیت های خود را در راستای مشتری مداری و ارتباط با واحدهای صنعتی ، متمرکز نمود . پس از آن در راستای سیاست گذاری و بسترسازی رشد و توسعه در سال 1385 با لطف ایزد منان و با تهیه ماشین آلات پیشرفته جهت بافت پکینگ و تولید واشرهای آب بندی ، دبل جکت ، اسپیرال وُند و قطعات صنعتی با رعایت استانداردهای لازم و همچنین تکیه بر نیروی انسانی متخصص ، کارگاه خود را راه اندازی نمود . با این اقدام همگام با خود کفایی در عرصه تولید این محصولات ، توانست با کاهش هزینه ها ، افزایش کیفیت ، ایجاد فضای رقابتی و مشارکت فزاینده در پیشرفت های صنعتی و نهادینه کردن فرهنگ بومی سازی ، تاثیر به سزایی در ارتقای توان تولید داخلی ایجاد و جایگاه ویژه ای را در بازارهای داخلی جهت گسـترش تامین مواد اولیه و توسعه خدمات در اجـرای پروژه های مهم صنعتی کشور کسب نماید .

فروش پارچه های سیلیکونی

فناوری سیلیکون به تولید کنندگان نساجی کمک می کند تا با تولید پارچه هایی با کاربرد و کارآیی بالا فروش پارچه های سیلیکونی خود را افزایش دهند.با استفاده از فناوری سیلیکون، تولید کنندگان در جهان می توانند پارچه و لباس سفارشی تولید کنند که کاملا نیاز های عملکردی سبک زندگی مدرن را برآورده کند؛ چه مصرف کننده تقاضای لباس شیک داشته باشد؛ چه لباس راحتی بخواهد و چه به دنبال خرید لباس مقرون به صرفه باشد.مصرف کنندگان از منسوجات مبتنی بر سیلیکون بهره مند می شوند زیرا فروش پارچه نسوز راحتی و ماندگاری طولانی مدت را برای مشتری فراهم می کند. علاوه بر این فناوری سیلیکون قادر به مقابله با چالش های سخت صنعتی است، امروزه مثلا اگر بخواهید جین بخرید حتما می توانید جینی را پیدا کنید که احساس راحتی و تناسب مطلق را به شما می دهد چرا که این از تاثیر پیشرفت صنعت سیلیکون است.

خصوصیات سیلیکون ها

سیلیکون ها دارای برخی خصوصیات مفید مانند: مقاوم در برابر گرما، مقاوم در برابر تابش نور خورشید، مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و همچنین دارای پایداری بیشتر در طول گذر زمان هستند سیلیکون ها بیش تر در مواد روان کننده، چسب ها و ظروف پخت و پز و عایق مورد استفاده قرار می گیرند علاوه بر این ها سیلیکون ها در صنعت نساجی پارچه از جایگاه ویژه ای برخوردارند؛ برای همین فروش پارچه های سیلیکونی با کیفیت در بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.از آنجا که سیلیکون دارای مواد شیمیایی پایدار است متخصصان می گویند برای سلامتی بی خطر است و برای بدن سمی نیست و البته مواد سیلیکونی به بخش جدایی ناپذیری در روش های نوآورانه در درمان و مراقبت های بهداشتی و سلامتی تبدیل شده است.امروزه به دلیل اینکه پارچه های نسوز زیانی برای محیط زیست ندارند طرفدارن بسیاری برای خود پیدا کرده اند و یکی از دغدغه های اصلی طرفداران محیط زیست با تولید انواع پارچه های سیلیکونی و نسوز حل شده است. می کنند مثلا پارچه ای که آب را از خود دفع می کند مانند لباس غواصان و یا پارچه ای که در برابر چین و چروک مقاوم است مانند جین و یا پارچه ای که خاصیت ارتجاعی بیشتر و دوام بیشتری در برابر حرارت دارد مانند لباس آتشنشان ها. پارچه نسوز به عنوان روکش پوشاک که دارای خصوصیات سیلیکونی است باعث تنفس راحت و همچنین محافظت از پوست می شود. برخی از مواد سیلیکونی باعث نرمی  و لطافت پارچه ها می شود. برخی از پارچه های سیلیکونی به عنوان دافعه پشه عمل می کنند برای همین جنس اکثر پشه بندهای توری ذرات نانو سیلیکونی تشکیل شده است. برای همین فروش پارچه نسوز سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده است.

پارچه فایبر گلاس

ویژگی عمده پارچه فایبر گلاس مقاوم در برابر حرارت و شعله است و تا دمای 540 درجه سانتیگراد – 1000درجه فارنهایت - را تحمل می کند و در سطح صنعتی برای لوازم غیر پوششی کاربرد ویژه ای دارد.

  • در برابر مواد شیمیایی مقاوم است.

  • مقاومت کششی بالایی دارد.

  • غیر قابل اشتعال است.

  • در برابر نشت گاز، نفت و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است.

و برای محافظت از تجهیزات سیم ها مخصوصا کابل ها، شیلنگ و لوله ها پارچه فایبر گلاس کاربرد زیادی دارد. برای همین فروش پارچه های سیلیکونی اولین امتیاز را از آن خود کرده است.

پکینگ نسوز

پکینگ نسوز معمولا از الیاف سیلیکونی تشکیل شده است که طناب محکم نسوز پر کاربردترین و شناخته ترین جنس در نوع خود است و همچنین در ظروف تفلون که هدایت الکتریکی بالایی را هم دارند کاربرد دارد.

ما در اینجا به معرفی انواع پارچه های نسوز پرداختیم تا آگاهی شما را بالا ببریم و انتخاب را برایتان آسان کنیم، هر انتخاب باید بنا بر کیفیت و جنس خوب باشد و برند خوب انتخاب را برایتان آسان می کند چرا که یک برند خوب نیازهای روزمره شما را شناسایی می کند و بر اساس این نیازها پارچه نسوز دلخواه شما را تولید می کند و فروش پارچه های سیلیکونی را به نام خود به ثبت می رساند. با مراجعه به سایت نسوز صنعت پارس می توانید جنس مطلوب خود را بیابید.

فروش پارچه نسوز

شرکت های مشهور طیف وسیعی از محصولات سیلیکونی را برای کاربرد های نساجی در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهند. پس از آن، تولید کنندگان متناسب با نیاز مصرف کننده پارچه هایی تولید

آدرس

تهران - میدان امام خمینی - خیبان امیرکبیر - نبش ناظم الاطباء - پلاک 546

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی