فروش پمپ رقیق پاش

موبایل

آدرس

تهران

فروش پمپ رقیق پاش 

امروزه پمپ رقیق پاش در صنایع مختلف اعم از صنعت لوازم آرایشی، بهداشتی، خانگی، پزشکی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد در بازار این پمپ ها در سایز و اندازه های متفاوتی تولید و عرضه می شوند. فروش پمپ رقیق پاش در حال حاضر جزو پر کاربرد ترین محصولات پلاستیکی می باشد. در بیشتر فرآورده های آرایشی و بهداشتی همچنین دارویی جهت اسپری مواد شیمیایی از اسپری رقیق پاش استفاده می کنند.

نکات مهم برای خرید و فروش پمپ رقیق پاش

یکی از مواردی که حتما باید در زمان خرید این گونه پمپ ها توجه داشت سایز و اندازه اسپری می باشد که می بایست در مقایسه با بطری که در آن جای گرفته و نصب می شود هم اندازه باشد. اگر سایز اسپری بر روی بطری به شکل درست جایگیری نکند، آن محصول کاربرد خود را از دست می دهد.یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید و فروش پمپ رقیق پاش به آن توجه کرد جنس بدنه اسپری می باشد زیرا عموما برای عطر و این گونه محصولات از پمپ اسپری های فلزی یا آلومینیومی استفاده می کنند و از اسپری پلاستیکی برای موارد های دیگری مانند محلول های ضد عفونی کننده، آب یا خوشبو کننده ها استفاده می شود.خرید و فروش پمپ رقیق پاش این روزها به دلیل پیدایش ویروس کرونا افزایش پیدا کرده است. علاوه بر مصرف صنعتی این محصول که در بلالا شرح داده ایم، از این محصول برای ظرف الکل یا ضد عفونی هم استفاده می شود. برای استفاده راحت تر، این محصول با نی بلند تولید می کنند تا مصرف کنندگان بتوانند با توجه به ارتفاع بطری محصول خود، سایز نی را تنظیم نمایند.

انواع پمپهای رقیق پاش

پمپ ها رقیق پاش در دهانه های مختلف در بازار موجود می باشد. که هر یک از این دهانه ها برای ظرف خاصی مناسب می باشد.

سایت ما ارائه دهنده فروش پمپ اسپری رقیق پاش و پخش عمده اسپری رقیق پاش می باشد.

پمپ رقیق پاش در بازار با کیفیت مختلف (تولید داخل و وارداتی) ، جنس و سایز های متفاوت موجود می باشد. که انواع دهانه های موجود در بازار شمانل 18،20،24،28 می باشد. نازل اسپری  بلند زیرمجموعه پمپ اسپری رقیق پاش است که مصرف فراوانی در صنعت پزشکی دارد.

مصارف خانگی و صنعتی پمپ اسپری رقیق پاش

تولید کننده های عطر : عموما تولید کننده های عطر به این محصول برای بسته بندی نیاز دارند

محلول ضد عفونی کننده: بعد از پیداش ویروس کرونا از این محصول در سایزهای کوچک برای ضد عفونی دست و در سایز های بزرگ برای ضد عفونی سطوح استفاده می شود که برای سطوح معمولا از پمپ اسپری های تریگر در ابعاد متوسط و بزرگ استفاده میکنند.

چند نکته اساسی برای خرید اسپری رقیق پاش

در خرید پمپ اسپری رقیق پاش ابتدا باید به نیازتان یا بهتر بگویم به بطری که قرار است این پمپ روی آن قرار بگیرد دقت کنید، از آنجایی که این پمپ ها در سایز ها یا دهانه های مختلف ارائه می شود، باید دهانه پمپ با دهانه بطری یکی باشد، در غیر این صورت پمپ و بطری با هم چفت یا که آب بند نمی شوند. پس قبل از خرید پمپ ابتدا بطری که به آن نیاز دارید را بررسی کنید و ببینید که آیا این بطری نیازتان را رفع می کند یا که باید تغییر کند،چون این پمپ ها به صورت عمده به فروش می رسد و قابلیت تغییر سایز برای شما بعد از سفارش کمی مشکل ساز می شود.

نکته مهم: بعد از پیدایش ویروس کرونا که یکی از دلایل مصرف پمپ اسپری میباشد، دلالان و کلاهبرداران بسیاری هم وارد حوزه خرید و فروش پمپ رقیق پاش شده اند، به یاد داشته باشید که این پمپ ها در مدل ها و کیفیت های مختلفی تولید می شود و اگر میخواهید یک خرید مطمئن داشته باشید باید از یک فروشنده مطمئن هم خرید کنید.

یک نکته مهم برای حفظ سلامتی تان در مقابل کرونا

اسپری رقیق پاش دهانه 18 که کوچکترین سایز  این پمپ ها است را می توانید به روی پِت 60 سی سی نصب کنید و محلول ضد عفونی کننده خود را به درون آن اضافه کنید، این سایز از پمپ اسپری بسیار مناسب است زیرا می توانید از آن به عنوان محلول توجیبی استفاده کنید

شرکت ما فروش و عرضه پمپ رقیق پاش را  به طور عمده مدت ها است در ایران شروع کرده است، در این راستا همیشه سعی کرده ایم بهترین کیفیت و قیمت را برای شما  فراهم کنیم تا در این وضعیت اقتصادی یاری برای هموطنان مان باشیم.



آدرس

تهران

موبایل