فنر سازی نوین

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - منطقه 18 - اتوبان فتح - بعد از خیابان خلیج فارس به سمت شیر پاستوریزه - نبش کوچه سعدی - پلاک 702

تولید کننده انواع فنر های فولادی | فنر سازی نوین

یکی از اصلی ترین قطعاتی که در مکانیک به کار می رود، فنر نام دارد که از ماشین آلات سنگین گرفته تا قطعه کوچک موجود در کامپیوتر، از آن استفاده می کنند که وظیفه اصلی آن ذخیره و آزاد سازی انرژی می باشد. فنرها انواع و مدل های گوناگونی دارند که کاربرد هریک از آن ها نیز متفاوت می باشد، فنر فولادی یک نوع از آن هاست.این نوع فنرها کاربرد های زیاد و گسترده ای در ساخت اشیا مثل واشر، اره، آنتن و غیره دارند. همچنین از آن در  قطعات ماشین چمن زنی، فنرهای مخصوص ابزار اتومبیل و وسایل فرود هواپیماهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از تولید کننده انواع فنرهای فولادی، مجموعه فنر سازی نوین می باشد، فنرهای گوناگونی در این مجموعه ساخته می شود که پاسخگوی تمامی نیازهای صنعتی فنر در همه زمینه هاست.

تولید کننده انواع فنرهای کششی و تسمه ای

یکی دیگر از انواع فنرها، فنرهای تسمه ای و کششی می باشد. فنر تسمه ای ظاهری شبیه به حلزون دارد در واقع یک نوار فولادیست که به طور متوالی در هم پیچیده شده و مقدار ثابتی از نیرو را آزاد می کند. فنر تسمه ای به فنر ساعت نیز معروف می باشد. این نوع فنر در ماشین آلات به چرخش احتیاج دارد که در همان زمان به همان اندازه نیرو آزاد می کند.

فنرهای تسمه ای کاربرد فراوانی در صنعت دارند که یکی از رایج ترین آن ها می توان به ساخت قطعات فولادی ضد زنگ در ساعت ها اشاره کرد. همچنین در فرمان اتومبیل، جمع کننده سیم جارو برقی و اسباب بازی های بادی نیز کاربرد دارد.

فنرهای کششی کاربرد متفاوتی با فنر تسمه ای دارند زیرا در صنعت خودرو سازی، تولید لوازم خانگی، در مهندس پزشکی و غیره به کار می روند.

مجموعه فنر سازی نوین، تولید کننده انواع فنرهای فولادی، کششی و تسمه ای در سایزهای مختلف برای تمامی صنایع و شرکت هایی که به آن نیاز دارند، خدمت می کند.

ضربه گیر و انواع آن

ضربه گیر قطعه ای است که از ترکیب ورق فولادی و لاستیک به دست می آید که به آن لرزه گیر نیز می گویند. وظیفه اصلی این قطعه کنترل و خنثی کردن نوسانات دستگاه ها می باشد. وجود ضربه گیر سبب افزایش عمر یک سیستم یا دستگاه می شود.ضربه گیر انواع گوناگونی در سایزهای متفاوتی دارد که عبارت است از: ضربه گیر فنداسیون ساختمان، ضربه گیر زیر پرسی ضربه ای، ضربه گیر یک سر پیچ یک طرفه مهره، ضربه گیر یک سر پیچ دار و ضربه گیر دو سر پیچ دار.کاربرد این قطعه در موتور های برقی، بنزینی و دیزلی همچنین در پمپ ها، سازه ها، پل ها و موارد دیگر است. شرکت فنر سازی نوین تولید کننده انواع فنرهای فولادی و ضربه گیرها می باشد که به صنایع و شرکت های گوناگون عرضه می کند.

تولید کننده انواع واشر نسوز، ویکتوری

واشرهای نسوز نیز انواع مختلفی دارند مانند سیلیکونی، لاستیکی و ... مجموعه فنر سازی نوین به طور گسترده علاوه بر تولید کننده انواع فنرهای فولادی، واشر های نسوز از جمله ویکتوری را ارائه می دهد. کاربرد این واشر نسوز در پالایشگاه ها، صنعت خودرو سازی و دیگر صنایع می باشد.

یکی از پر استفاده ترین و قدیمی ترین ورق های نسوز برای تولید واشر اتومبیلی، ورق ویکتوری می باشد. این ورق تحمل کمتری در مقابل ورق های نسوز دیگری مانند کلینگریت دارد به همین سبب در فضاهایی که دما کمتر است، وجود دارد. ورق ویکتوری به دلیل الیاف سلولزی که در آن وجود دارد و چگالی بالای آن ، به ورق نسوز معروف است.

تولید کننده فنر لوله بازکنی

همانطور که گفته ایم فنرها انواع مختلفی دارند که یک نوع دیگر از آن ها فنر لوله بازکنی می باشد که برای گرفتگی لوله فاضلاب و توالت ها مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت عمل لوله بازکنی به وسیله فنر انجام می شود اما باید دستگاهی نیز وجود داشته باشد تا فنر را به چرخش و ارتعاش در آورد، این نیروی محرکه لازم توسط دستگاه آن تامین می شود.

جنس فنر لوله بازکن باید از فولاد باشد تا دارای مقاومت و انعطاف پذیری بالایی در مقابل ارتعاش و کشش توسط دستگاه لوله بازکن باشد. مجموعه فنر سازی نوین، تولید کننده انواع فنرهای فولادی اعم از فنر لوله بازکنی نیز می باشد.



آدرس

تهران - منطقه 18 - اتوبان فتح - بعد از خیابان خلیج فارس به سمت شیر پاستوریزه - نبش کوچه سعدی - پلاک 702

تلفن

موبایل