فولاد استیل ایران

موبایل

آدرس

تهران - کیلومتر 4 - روبروی فتح 19 - مجتمع فولاد ایران - بلوک 2 - پلاک 82

فولاد استیل ایران
بزرگترین و بهترین وارد کننده و فروشنده ورق استیل و ورق فولادی در ایران می‌باشد .
ما مفتخریم که با سال ها تجربه درخشان در واردات و فروش محصولات همواره توانسته ایم رضایت مشتریان گرانقدر مجموعه را به همراه داشته باشیم.
کیفیت محصولات و رضایت مشتریان گرامی در این مجموعه حرف اول را می‌زند.

فلزات رنگين/فولاد استيل ايران/مديريت :باقرى /تهران/ادرس زير كارت هست/تلفن هست/ ٦٦٣٩١٠٤٨-٦٦٣٩١٠٤٩-٦٦٣٩٣٩٠٥/٠٩١٢٥٤٣٧٦٧٨

فولاد استيل ايران


واردات وتوزيع انواع تسمه هاى:


فنرى وخامck45,67,75
ورق استنلس استيل304,316
ميلگرد استيل و مفتولهاى فنرى فولادى
فسفر برنز و تسمه بسته بندى 
كيلومتر٤روبروى فتح١٩مجتمع فولاد ايران بلوك٢پلاك٨٢ باقرى66391048/9

فروش انواع ورق خام وفنرابدار وسختكاري شده ،استیل ضدزنگ،مركزپخش ورق استيل فنرى،شيم ،لاتون ،پليت،ورق برنج،فسفر برنز،صنايع استيل ايران،بورس استيل وقيمت استيل 304L-316L 
وارد کننده ورق فولادى به صورت رول و شیت(CK45-CK75-CK67-Ck60) نمايندگى ورق استيل وفروش استيل رنگي
خريدوفروش انواع ورق استیل فنری و نرم،مات براق نگير وبگير(گريد301-304-430-316)  برش ورق استيل در تهران،فروش ميلگرداستيل درتهران.fooladsteel iran

 تهیه و توزیع انواع ورق استیل
304 , 316 , 321 ، 310 و ...

کارربرد ورق استیل 

 ورق های استیل برای مصارف گسترده ای از جمله :

تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، یخچال صنعتی ، ماشین آلات صنایع غذایی و ...مورد استفاده قرار میگیرد.

یکی از محصولات فولادی موجود در مرکز فروش ورق استیل ضد زنگ، ورق استیل است. ورق استیل از آلیاژ خاصی برخوردار است، به همین جهت از خاصیت مکانیکی متفاوتی نسبت به فولاد برخوردار است. یکی از دلایل محبوبیت ورق استیل این است که، ورق استیل از مقاومت بالایی برخوردار است، و به همین خاطر، در برابر خوردگی از خود مقاومت نشان می دهد. از همین رو ورق استیل را می توان یکی از پرکاربرد ترین محصولات فولادی به حساب آورد. آلیاژ ورق استیل شامل 1 الی 2 درصد کربن، و میزان بالایی آهن است. وجود نیکل و کروم در ترکیب آلیاژ ورق استیل نیز سبب تفاوت آن با دیگر محصولات فولادی شده و همچنین مقاومت در برابر خوردگی را در آن بالا برده و افزایش داده است. و اضافه شدن مولیبدن به ترکیبات آلیاژی ورق استیل، سبب بالا رفتن مقاومت آن در برابر خوردگی اسیدها می گردد. نکته مهم در رابطه با خرید و فروش انواع ورق استیل و فنری و نرم مات براق و فروش انواع ورق های خام و فنری این است که در صورت ایجاد تغییر در درصد کروم و مولیبدن در آلیاژ ورق استیل، علاوه بر تغییر در قیمت محصول، سبب ایجاد تنوع بیشتر در کاربرد ورق استیل در قسمت های مختلف صنعت می شود.


کاربرد فروش انواع ورق های خام و فنری:

فروش انواع ورق های خام و فنری در مرکز فروش ورق استیل ضد زنگ فولاد استیل ایران، به منظور استفاده در بخش های مختلف صنعتی صورت می گیرد. یکی از کاربرد های ورق استیل، بکار گیری این ورق در ساخت لوازم پزشکی، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی و... است.

همانطور که گفته شد، یکی از ویژگی های این ورق ها، مقاومت آن ها در برابر خورندگی اسید هاست، بنابراین خرید و فروش انواع ورق استیل و فنری و نرم مات براق، برای استفاده در مکان هایی از جمله آزمایشگاه ها، کارخانه ها و برای ساخت ابزار آزمایشگاهی، ماشین آلات صنعتی و... که با موارد اسیدی سر و کار دارند نیز، گزینه مناسبی به حساب می آید.

فروش انواع ورق های خام و فنر آبدار سختکاری شده:

مجموعه فولاد استیل ایران، مرکز واردات و توزیع انواع تسمه های فنری و خام و فروش انواع ورق های خام و آبدار و سختکاری شده می باشد.

کاربرد اصلی واردات و توزیع انواع تسمه های فنری و خام و همچنین خرید و فروش انواع ورق استیل و فنری و نرم مات براق برای ساخت انواع فنر ها می باشد. ساخت و تولید این فنر ها در اشکال مختلفی همچون میله ای، چند لایه، لول، تخت صورت می گیرد که دارای کاربرد فراوانی در صنایع مختلفی از جمله راه آهن، خودروسازی و همچنین ضربه گیر های صنعتی می باشند. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این فولادها، میزان تنش تسلیم بالا می باشد. این امر موجب می شود که کشسانی و ناحیه الاستیک بیشتری داشته و قطعه در تنش های بالاتر و با حذف بار به صورت اولیه خود بازگردد و همچنین فاقد افزایش طول دائمی باشد.

کاربرد فروش انواع ورق های خام و فنر آبدار و سختکاری شده برای استفاده در قطعات موتورها، قطعات مهندسی مکانیک، پیچ ها، بازوی اکسل ها، چرخ دنده ها، محور ها، میل محور، پیستوله ها، شفت ها، چرخ های محرک، قطعات دنده ها، رینگ ها، مهره ها و... می باشد. بنابراین ورق های خام و فنر آبدار و سختکاری شده در صنایع پتروشیمی، نفت، گاز، صنایع غذایی و دارویی، صنعتی خودرو سازی، صنایع جنگ افزار سازی، ساخت تجهیزات آزمایشگاهی، معادن، کشاورزی، ساختمان و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

واردات و توزیع انواع تسمه های فنری و خام:

واردات و انواع تسمه ها و خرید و فروش انواع ورق استیل و فنری و نرم مات براق به دلیل کاربرد بالای این محصولات در صنایع مختلف است. تسمه های فنری خام از سختی متوسط اولیه ای در حدود 200 الی 260 ویکرز برخوردار می باشد و همچنین دارای قابلیت سختکاری بالایی می باشد، به همین منظور در صنایع مختلف جایگاه ویژه ای دارد و برای ساخت و تولید انواع تیغه های خم، برش و آسیاب کاربرد دارد. از این قطعات در صنعت کشاورزی، صنعت خودروسازی،  صنایع کاشی و سیمان، حمل و نقل ریلی و جاده ای، تولید تیغه های آسیاب چوب، پلاستیک و لاستیک، پارچه، کاغذ و کارتن، شیشه و... نیز استفاده می گردد.



آدرس

تهران - کیلومتر 4 - روبروی فتح 19 - مجتمع فولاد ایران - بلوک 2 - پلاک 82

موبایل

شبکه های اجتماعی