قالیشویی لطیف

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - یافت آباد - اتوبان ساوه - بعد از عوارضی - جاده احمد آباد مستوفی - به سمت اسلامشهر - بعد از زیر گذر - دومین کوچه سمت راست - پلاک ۸۹

بهترین قالیشویی در یافت آباد

فرش های گل و بوته ای که بر کف منازل ما ایرانیان پهن شده است، حکم طبیعت خیالی را برای ما دارند. فرش و قالی از دیرباز تا کنون منزلت ویژه ای برای ما داشته و به نوعی از سوغات و محصولات اصلی کشورمان محسوب می شود.

با توجه به مرتبه ای که فرش ها برای ما دارند، مسئله ی مراقبت و رسیدگی از آن ها همیشه از دغدغه های ما بوده است. شاید همه ی ما از کودکی خانه تکانی شب عید را به یاد داشته باشیم. جمع شدن اهالی خانواده و شستن همه ی فرش ها کنار حوض حیاط خانه قدیمی... قالی هایی که از پشت بام بر روی دیوار آویز می شدند...

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و البته کوچک شدن منازل و از بین رفتن حیاط و حوض با صفایش؛ شاید دیگر نتوان مثل قدیم فرش های منازل را از کثیفی زدود. از همین رو روند تطهیر فرش ها به کلی تغییر کرده اند. با توجه به همین روند، شرکت های خدماتی تصمیم به تاسیس مراکزی گرفتند که پروسه شستشوی فرش و قالی در آن انجام پذیرد.

این طرح دارای فوایدی زیادی است، از جمله: رفاه مردم، صرفه جویی در مصرف آب، شستشوی صحیح و اصولی، کارآفرینی و ایجاد شغل و... البته در کنار محاسنی که ذکر شد، آفتی هم پدید آمد که این روزها گریبان بسیاری از مردم را گرفته است و آن چیزی نیست جز ورود افراد آماتور که هیچگونه تخصصی در این زمینه ندارند!

شاید اکثریت قریب به اتفاقی از اطرافیان ما با این مشکل مواجه شده اند که بعد از تحویل گرفتن فرش های خود از مراکز قالیشویی با مشکلات عدیده ای مواجه شدند که هضم برخی از آن ها برایشان سنگین بوده است.

پارگی فرش، گسستن ریشه ها، تغییر رنگ، سفیدک زدن و باقی ماندن مواد شوینده بر روی تار و پود و... تنها گوشه ای معضلاتی است که مراکز غیر متخصص برای مشتریان خود به وجود می آورند.

خبر خوش اینکه قالیشویی لطیف با بهره گیری از مجهزترین دستگاه و همچنین استفاده از کادری مجرب و حرفه ای، آرامش خیال مشتریان خود را فراهم کرده است. با توجه به رضایت مشتریان این مرکز و کیفیت فوق العاده ی خدمات به جرات می توان گفت قالیشویی لطیف، بهترین قالیشویی در یافت آباد می باشد.


ارزان ترین قالیشویی در یافت آباد

این روزها آشفتگی اقتصاد کشور باعث کاهش قدرت خرید مردم شده است، و این روند قالیشویی لطیف را بر آن داشته است تا با حفظ کیفیت کار خود، خدمات خود را با نازلترین قیمت ممکن انجام دهد. این روند به گونه ای پیش رفته که اهالی منطقه یافت آباد این مجموعه را ارزان ترین قالیشویی در یافت آباد می دانند!

با توجه به ارزش فرش های دستباف، کمتر مشتری راضی می شود تا محصول گرانبهای خود را به قالیشویی های مختلف دهد. خوشبختانه قالیشویی لطیف با فراهم ساختن امکانات تخصصی نسبت به شستن فرش دستباف در یافت آباد، این بار را از دوش مشتریان خود برداشته است.

مهم ترین رکنی که همواره کادر مدیریتی این مرکز بدان پایبند بوده و هستند، مسئله ی کیفیت خدمات مجموعه می باشد. قالیشویی لطیف بر این باور است که مسئولیت نظافت یکی از مهم ترین اشیاء زندگی مشتریان خود را بر عهده دارد و بایستی به نحو احسن از آن حفاظت و حراست کند.

مسئله ی مهم دیگری که مشتریان در شستشوی فرش و قالی خود با آن روبرو هستند، قیمت خدمات است. با توجه به اینکه هزینه ی خدمات از اهمیت زیادی برخوردار است؛ مهمتر از آن کیفیت اجرایی آن می باشد. در امر قالیشویی گاهی فرش تحویل داده شده به مرکز، ارزش چند ده میلیون تومانی دارد و تنها به یک غفلت در شستشو، ضرر قابل توجهی به شما تحمیل خواهد شد، پس بهتر است که کار را به کاردان بسپاریم!

طبق تحقیقات انجام شده در مورد اجسام کثیف در روتین زندگی، نتیجه اینطور حاصل شده است که میزان میکروب و کثیفی فرش چندین برابر بیشتر از کاسه توالت است! شاید هضم این مورد برای ما کمی سخت باشد، اما با اندکی تامل خواهیم دانست که صحیح است.

آلوده ترین نقطه ی بدن هر شخص، کف پای او می باشد و ما تایم زیادی از شبانه روز کف پاهایمان با فرش ها در تماس هستند. علاوه بر آن ذرات ریز خوراکی ها در بین الیاف ها و ریشه های فرش، محیط کشت ایجاد می کنند. پس شستشوی به موقع فرش ها بسیار ضروری می باشد.

آدرس

تهران - یافت آباد - اتوبان ساوه - بعد از عوارضی - جاده احمد آباد مستوفی - به سمت اسلامشهر - بعد از زیر گذر - دومین کوچه سمت راست - پلاک ۸۹

تلفن

موبایل