قالیشویی و مبل شویی سوها

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - نازی آباد - علی آباد شمالی - خیابان همدانی - روبروی دبیرستان توحید - پلاک 63

قالیشویی و مبل شویی سوها

قالیشویی و مبل شویی سوها با داشتن کادر مجرب در زمینه های مختلف قالیشویی اعم از ماشینی و دستباف تخصص دارد و حفظ کیفیت فرش شما را پس از شستشو تضمین می نماید. بهترین قالیشویی در جنوب تهران ارزش فرش های شما را می داند. فرش ها تاثیر زیادی در زیبایی منزل دارند و به همین دلیل شستشوی منظم آن ها توصیه می شود. بهترین قالیشویی در جنوب تهران به شما توصیه می کند برای حفظ سلامت خود و خانواده تان حتما فرش هایتان را به خوبی نظافت کنید. چرا که فرش ها با جذب گرد و غبار هوا در خود به مرور زمان باعث ایجاد آلرژی در افراد می شوند و همچنین باکتری ها و میکروارگانیسم ها در بافت فرش رسوخ کرده و آن را آلوده می سازند. برای جلوگیری از اثرات مخرب این مسائل شستشوی فرش های خود را به بهترین قالیشویی در جنوب تهران بسپارید.

مبلمان منزل نیز از آن دسته وسایلی هستند که مدام در حال استفاده اند. مبل ها به راحتی در معرض آلودگی قرار دارند و به خاطر نوع روکش آن ها، کثیفی را بیشتر هم نشان می دهند. شستشوی مبل  یکی از کارهای تکنیکی است که لازم است با دقت و به کمک دستگاه های مخصوص صورت بگیرد تا اثری از لکه پس از اتمام کار روی مبل باقی نماند و پارچه های ظریف مبل نیز از بین نروند. قالیشویی و مبل شویی سوها به خوبی از پس ارائه این خدمات به شما مشتریان عزیز بر می آید.

برخی از مشتریان به دنبال بهترین قالیشویی در جنوب تهران هستند تا خدمات ویژه ای را به آنان ارائه دهد. خدماتی نظیر براق کنندگی، بسته بندی فرش، رنگ برداری و غیره که این خدمات در اعلاشویی و مبل شویی در جنوب تهران توسط قالی شویی و مبل شویی سوها ارائه می گردد.

قالیشویی و مبل شویی سوها، برای شستشوی فرش هایتان از روش های سنتی (مناسب برای فرش های دستباف) و تکنولوژی مدرن (مناسب برای فرش های ماشینی) و در عین حال استاندارد در صنعت قالیشویی استفاده می کند. در بهترین قالیشویی در جنوب تهران ابتدا فرش ها کارشناسی می شوند و با توجه به بافت، جنس نخ و نوع فرش مواد لازم برای شستشوی آن ها تعیین می گردد

آدرس

تهران - نازی آباد - علی آباد شمالی - خیابان همدانی - روبروی دبیرستان توحید - پلاک 63

تلفن

موبایل

اصناف مرتبط