لوازم سوارکاری میلاد

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - بزرگراه فتح - خیابان خلیج فارس - روبروی بلوار رهنما - پلاک 143

فروش تجهیزات سوارکاری

افرادی که به سوارکاری علاقه‌مند هستند و به طور حرفه‌ای این ورزش را دنبال می‌کنند؛ برای سوارکاری لازم است لوازم وتجهیزاتی را مهیا کنند. در غیر این‌صورت با مشکل روبرو می‌شوند. فروش لوازم سوارکاری در فروشگاه لوازم سوارکاری میلاد با محصولات با کیفیت صورت می‌گیرد. با توجه به حساسیت این ورزش؛ اگر قصد سوارکاری دارید حتما با تجهیزات اقدام به انجام دادن این ورزش کنید. ضرورت دارد یک سوارکار از طرز کار؛ نصب؛ استفاده درست و صحیح تجهیزات و لوازم سوارکاری اطلاعاتی داشته باشد. لوازمی که یک سوارکار به آن‌ها نیاز دارد؛ دهانه یا همان آبخوری اسب می‌باشد. مهمترین قسمت یک دهانه؛ آبخوری آن است. این وسیله دارای انواع گوناگون؛ اندازه مختلف و کارایی فراوانی می‌باشد که معمولا از جنس فلز هستند. برخی از آن‌ها دارای پوشش لاستیکی هستند. برخی دیگر میله نازکی دارند که نسبت به نوع ضخیم آن بهتر عمل می‌کند. برخی دیگر پلهام نامیده می‌شوند که دارای حساسیت کمتر و برای اسب‌ها مناسب‌تر است. برخی دیگراز آبخوری‌ها به تخم مرغی؛ هویز؛ لاستیکی میله‌ای و .... معروف هستند. اگر قصد خرید این ابزار و لوازم را دارید؛ فروشگاه لوازم سوارکاری میلاد در ارائه لوازم با کیفیت و مرغوب در خدمت شما می‌باشد.

فروش لوازم سوارکاری

یکی دیگر از لوازم سوارکاری افسار می‌باشد. از این ابزار برای مهار کردن سر و گردن و دهان چهارپایان استفاده می‌شود. برای این‌که افسار به طور دقیق بروی روی گردن اسب قرار گیرد؛ آن را گره می‌زنند. که گره‌ها دارای انواع گوناگونی می‌باشد. یکی از لوازمی که سبب راحتی اسب؛ قرار گرفتن درست و صحیح سوارکار و ایجاد تعادل می‌کند؛ زین اسب است. کاربرد زین تقسیم وزن سوارکار به طور مساوی بر روی عضلات دو طرف اسب می‌باشد. آن‌چه که باعث حفظ سوارکار بر روی اسب می‌شود؛ اسکلت اصلی زین است. در کنار فروش لوازم سوارکاری؛ فروش زین اسب نیز مشتریان خاص خود را دارد. زین سبب می‌شود؛ ستون فقرات اسب آسیب نبیند و اسب هنگام حرکت آرامش داشته باشد. لازم به ذکر است آن‌چه در نوع سواری فرد تاثیرگذار است؛ شکل زین است.زین‌ها دارای قسمت‌های مختلفی از جمله برگ زین؛ قاچ عقب و جلو  و بالشتک هستند. یکی دیگر از لوازمی که برای اسب سواری لازم است؛ رکاب می‌باشد. جنس رکاب از فلز است و بند رکاب جنس چرمی دارد. این وسیله توسط بند چرمی به زین وصل می‌شود. تنظیم رکاب بر اساس قد سوارکار صورت می‌گیرد.

فروش تجهیزات سوارکاری

لازم است یک سوارکار از تجهیزات مناسب سوارکاری استفاده کند. فروش تجهیزات سوارکاری مرغوب و با کیفیت در فروشگاه لوازمسوارکاری میلاد ارائه می‌شود. یکی از تجهیزات بسیار ضروری کلاه ایمنی می‌باشد. امروزه کلاه‌های متنوعی در بازار وجود دارد اما آن‌ کلاهی کاربرد بیشتری دارد که دارای هواکش باشد؛ به طوری‌که سر سوارکار عرق نکند و هنگام بروز حادثه آسیبی به سر نرساند. بعد از کلاه موثرترین ابزار چکمه ایمنی می‌باشد. چکمه باید دارای پاشنه کوچکی باشد؛ تا در هنگام لیز خوردن پا در رکاب؛ پاشنه پشت رکاب گیر کند و مخصوص برای سوارکاری باشد. سوارکاران باید بهترین نوع چکمه که بلند و از جنس لاستیک یا چرم هستند؛ استفاده کنند.دستکش و شلوار سوارکاری نیز به کارایی بهتر سوارکار کمک می‌کند. کف دستکش نباید لیز باشد. معمولا شلواری که مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ گشاد است. پوشیدن جلیقه برای حفاظت از بدن سوارکار حائز اهمیت است. جلیقه‌ها بسیار سبک و نرم تولید می‌شوند. آن‌ها در طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند. فروش لوازم سوارکاری در انواع و اقسام مدل‌ها شما را در خرید آن‌چه مد نظرتان است؛ یاری می‌کند.بررسی‌ها نشان می‌دهد سوارکارانی که از نیم چکمه استفاده می‌کنند؛ به‌جای شلوار از گترها استفاده کنند. گترها شلوارهای مخصوصی هستند که در قسمت زیر زانو با زیپ یا سگک به دور ساق پا کشیده می‌شوند. این روش باعث می‌شود که رکاب به ساق پا برخوردی نداشته باشد. به این شلوارها اصطلاحا چپس می‌گویند که از جنس و شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند. یک ابزار کوچک که استفاده از آن سبب می‌شود سوارکار هنگام پریدن از روی زین به زمین پرت نشود؛ بند گردنی است. این بند یک تسمه چربی است که سبب جلوگیری سوارکار از اسب می‌شود. بند گردنی کمک می‌کند اگر حادثه‌ای رخ داد؛ به دهان اسب صدمه و آسیب کمی وارد شود. اگر شما قصد خرید لوازم و تجهیزات سوارکاری دارید؛ فروشگاه لوازم سوارکاری میلاد با عرضه محصولات با کیفیت در خدمت شما عزیزان می‌باشد.



آدرس

تهران - بزرگراه فتح - خیابان خلیج فارس - روبروی بلوار رهنما - پلاک 143

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی