لوتوس صنعت سازان

موبایل

آدرس

مازندران - محمودآباد - شهرک صنعتی شهدا - انتهای خیابان گلایل

لوتوس صنعت سازان

ساخت تجهیزات تکثیر آبزیان

پرورش آبزیان یکی از شغل های پردارمد و پرطرفدار می باشد  . بسیاری از افرادی که به تولید و  پرورش آبزیان علاقه مند هستند باید مهارت کافی در این زمینه را کسب کنند و بعد اقدام به پرورش آبزیان کنند تا بتواند در این زمینه با کم ترین خطایی موفق شوند  . مجموعه ها و استخر های پرورش آبزیان به تجهیزات تخصصی نیاز دارند تا بتواند به بهترین نحوه تولید و پرورش آبزیان بخصوص ماهی را انجام دهند .

ساخت تجهیزات پرورش آبزیان یکی از حوزه کاری مربوط به صنعت پرورش آبزیان است که بسیار کاربردی و قابل توجه است.  تجهیزات پرورش آبزیان  شامل تمامی ابزار و تجهیزاتی می شود که در صنعت شیلات مورد استفاده قرار می گیرد .

 

طراحی تجهیزات پرورش آبزیان امری بسیار تخصصی و نیازمند مهارت کافی در این زمینه است ، برای موفقیت در این حوزه باید از دانش روز دنیا استفاده کرد . مجموعه لوتوس صنعت سازان مجموعه معتبر در زمینه طراحی تجهیزات پرورش آبزیان می باشد که از افراد متخصص در این زمینه تشکیل شده ، علاوه بر طراحی تجهیزات پرورش آبزیان ، این مجموعه در زمینه ساخت تجهیزات پرورش آبزیان نیز فعالیت دارد .

مجموعه لوتوس صنعت سازان  فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در زمینه طراحی و تولید تجهیزات و ماشین آلات شیلات و مجموعه های پرورش آبزیان آغاز کرده است . این مجموعه با به کارگیری از بهترین متریال و قطعات در تولید این تجهیزات و ابزار ها در این حوزه پیشتاز می باشد . از جمله تجهیزات ارائه شده از این مجموعه می توان به قفس پرورش ماهی ، هواده اسپلش ، ساچوک ، دستگاه UV و ... اشاره کرد .

چنانچه قصد راه اندازی مجموعه پرورش آبزیان را داشتید برای تهیه ابزار ها و تجهیزات مورد نیاز خود مجموعه لوتوس صنعت سازان بهترین مرجع برای تهیه این تجهیزات می باشد . این مجموعه با سابقه چندین ساله در زمینه ساخت تجهیزات پرورش آبزیان گزینه ای مناسب  برای انتخاب است .

مجموعه لوتوس صنعت سازان  در سال های اخیر موفق به  ساخت و طراحی بهترین ابزار ها وتجهیزات مربوط به صنعت شیلات و پرورش آبزیان شده است .

 

آدرس

مازندران - محمودآباد - شهرک صنعتی شهدا - انتهای خیابان گلایل

موبایل

شبکه های اجتماعی