لوله بازکنی فتحی

موبایل

آدرس

تهران - اسلامشهر

لوله بازکنی در اسلامشهر 

یکی از باسابقه ترین شرکت های لوله بازکنی در اسلامشهر که علاوه بر این، خدمات دیگری مانند حفر چاه، تخلیه چاه و... را نیز با بهترین کیفیت ارائه می دهد، مجموعه لوله بازکنی فتحی است. این مجموعه از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و به روز و همچنین کادری مجرب و حرفه ای برای انجام این خدمات استفاده می کند. علاوه بر اسلامشهر، لوله بازکنی در حومه اسلامشهر نیز به صورت فوری و شبانه روزی و با ضمانت انجام می شود. هزینه خدمات لوله بازکنی متناسب با نوع گرفتگی، ابزار مورد استفاده برای باز کردن لوله، مدت زمانی که صرف باز کردن گرفتگی لوله می شود و... تعیین می گردد. تجهیزات و دستگاه هایی که برای لوله بازکنی در اسلامشهر توسط مجموعه لوله بازکنی فتحی مورد استفاده قرار می گیرد، با توجه به نوع لوله، نوع موادی که باعث گرفتگی لوله شده و شرایط محل متفاوت است. دستگاه های فنر زنی یکی از این تجهیزات است که دارای یک فنر فولادی بلند و پمپ گرداننده می باشد. وارد کردن فنر داخل لوله و به گردش درآوردن آن توسط پمپ گرداننده باعث باز شدن مسیر لوله می شود. دستگاه های فنر زنی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با توجه به مواد و رسوبات موجود در لوله انتخاب می شود. از انواع این دستگاه ها می توان به دستگاه فنر زنی برقی یا شارژی، ارابه ای، دریلی و... اشاره کرد. دستگاه فنر زنی به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک عرضه می شوند و برای انواع لوله های پلاستیکی، سیمانی، آهنی و... مناسب می باشند.

تخلیه چاه و لوله بازکنی در اسلامشهر

یکی دیگر از خدمات مجموعه لوله بازکنی فتحی، تخلیه چاه در اسلامشهر است. این کار نیز توسط متخصصینی که تجربه بالا دارند و پیدا کردن دهانه چاه با کمترین تخریب انجام می شود. تخلیه چاه در حومه اسلامشهر و اسلامشهر با بهترین دستگاه های تخلیه و بدون خرابی، به صورت شبانه روزی انجام می شود. پر شدن چاه فاضلاب باعث می شود تا چاه نیاز به تخلیه پیدا کند و این کار معمولا با دستگاه هایی مانند پمپ های لجن کش، تانکرهای تخلیه چاه و... انجام می شود. همچنین زمانی که چاه فاضلاب دچار گرفتگی شده و موادی مانند سنگ، خاک و... در آن پر شود، می توان از خدمات لایروبی چاه نیز استفاده کرد. به منظور جلوگیری از پر شدن یا سرریز شدن چاه فاضلاب، بایستی هر چند وقت یک بار برای تخلیه آن اقدام کرد. شرکت لوله بازکنی فتحی علاوه بر لوله بازکنی در اسلامشهر، اقدام به تخلیه چاه های فاضلاب با دستگاه های استاندارد و با کیفیت نموده است. انتخاب دستگاه های قدرتمند برای تخلیه چاه در اسلامشهر، با توجه به حجم چاه فاضلاب تعیین می شود. بنابراین این کار بایستی توسط فرد با تجربه ای انجام شود تا تانکر مورد استفاده با کمبود حجم مواجه نشود و به این گونه در وقت و هزینه نیز صرفه جویی می گردد. دستگاه ساکشن یا پمپ های مکنده، دستگاه هایی هستند که می توان آنها را بر روی تانکرهای تخلیه چاه نصب کرد. این دستگاه می تواند در کمترین زمان چاه مورد نظر را تخلیه کند و مانند یک جارو برقی عمل می کند. بنابراین با توجه به مزیت هایی که این نوع دستگاه نسبت به سایر دستگاه های قدیمی تر دارد، استفاده زیادی در این نوع شرکت ها دارد.

علاوه بر لوله بازکنی در اسلامشهر یکی دیگر از خدمات مجموعه فتحی حفر چاه است. حفاری چاه در اسلامشهر با استفاده از دستگاه های پیشرفته و روش های نوین و بدون هیچ آسیب و بروز حادثه ای انجام می شود. دلیل های مختلفی برای حفر چاه وجود دارد. گاهی ممکن است چاه قدیمی کارایی خود را از دست داده و یا مناسب برای ظرفیت ساختمان نباشد. همچنین ممکن است چاه دچار تخریب و یا ریزش شده باشد و نیاز به حفر چاه جدید وجود داشته باشد. هزینه های مربوط به حفر چاه به عوامل متعددی بستگی دارد. دستگاه مورد استفاده برای حفر چاه، نوع خاک محل، متراژ چاه، نوع چاه اعم از چاه آب یا چاه فاضلاب و... از عوامل تعیین کننده قیمت حفاری چاه در اسلامشهر است. حفر چاه نیز مانند لوله بازکنی در اسلامشهر، با استفاده از دستگاه های مختلفی انجام می شود. دستگاه هایی مانند مته چرخشی، دستگاه روتاری، مته کابلی، دستگاه های ضربه ای و... از جمله دستگاه های حفاری چاه در اسلامشهر می باشند. توجه به این نکته ضروری است که حفر چاه بایستی به صورت کاملا کارشناسی انجام شود تا چاه دچار ریزش نشده و حادثه ای به وجود نیاید.

آدرس

تهران - اسلامشهر

موبایل

شبکه های اجتماعی