ماشین سازی اختر

موبایل

آدرس

تهران - شهرری - باقرشهر - میدان چله دوان - مجتمع صنعتی تجریشی - کوچه البرز 5 - پلاک 7 - کوچه البرز 7 - پلاک 6

تعمیرات دستگاه پلاستیک

ماشین سازی اختر در زمینه تعمیرات دستگاه پلاستیک فعالیت می کند. البته این تعمیرات به عنوان بخشی از خدمات ماشین سازی اختر مورد توجه قرار می گیرد. ماشین سازی اختر در زمینه ساخت و تعمیر گرانول، تعمیرات دستگاه خشک کن، تولید و فروش کندور، ساخت و فروش اکسیدور و ساخت دستگاه پلاستیک فعالیت دارد. ماشین سازی اختر را به عنوان سازنده سانتر نیز می شناسند.

سیستم های هیدرولیکی با تجهیزات و بخش های مختلفی همراه هستند. دستگاه تزریق پلاستیک به عنوان یکی از مهمترین ابزار در سیستم های هیدرولیکی مورد توجه قرار می گیرد. دستگاه تزریق پلاستیک با بخش های مختلف همراه است. برای اینکه بتوانید از دستگاه تزریق پلاستیک بهره مند شوید، باید اطلاعات کافی در مورد دستگاه داشته باشید.

اهمیت تعمیرات دستگاه پلاستیک

تعمیرات سیستم های هیدرولیکی اهمیت زیادی دارند. بنابراین اگر در عملکرد سیستم هیدرولیکی مشکلی به وجود آمد، در اولین فرصت از تعمیرات تخصصی ماشین سازی اختر بهره مند شوید. تعمیرات دستگاه پلاستیک نیز به عنوان بخشی از تعمیرات تخصصی و مهم سیستم های هیدرولیک معرفی می شوند.

برای تعمیرات دستگاه پلاستیک نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارید. ساخت و تعمیرات دستگاه پلاستیک از خدمات مهم در ماشین سازی اختر می باشد. دستگاه پلاستیک می تواند از نوع تمام الکتریکی یا هیدرولیکی باشد. امروزه استفاده از سیستم های هیدرولیکی چندان مورد توجه قرار نمی گیرد.

دلایل انجام تعمیرات دستگاه پلاستیک

تعمیرات دستگاه پلاستیک می تواند به دلایل مختلفی ضرورت یابد. گاهی اوقات دستگاه پلاستیک بر روی سیستم هیدرولیکی خطا می دهد. در این صورت باید به دنبال بررسی علت و تعمیرات دستگاه تزریق پلاستیک باشیم.  

ارور دستگاه پلاستیک بر روی سیستم هیدرولیکی به دلایل مختلفی رخ می دهد. ممکن است دستگاه پلاستیک با سیستم هیدرولیکی انطباق نداشته باشد. همچنین ممکن است دستگاه پلاستیک با افت فشار همراه باشد. شناسایی مشکلات و تعمیرات دستگاه تزریق پلاستیک باید توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود. در چنین شرایطی باید تعمیرات دستگاه تزریق پلاستیک کاملاً جدی گرفته شود. چون در غیر این صورت، عدم انجام تعمیرات به موقع می تواند مشکلات بسیاری را برای دستگاه به همراه داشته باشد و خسارات زیادی را به شرکت یا کارگاه وارد کند.

در تعمیرات دستگاه پلاستیک به عملکرد تمام اجزا و قسمت های مختلف دستگاه توجه می شود. ممکن است عوامل بیرونی سبب بروز اشکال در عملکرد تعمیرات دستگاه شوند. در چنین حالتی برای انجام تعمیرات دستگاه تزریق پلاستیک به باز کردن دستگاه نیازی ندارید. گاهی نیز تعمیرات دستگاه پلاستیک بسیار تخصصی می شود. به عنوان مثال زمانی که سنسورهای دستگاه دچار اشکال شده باشند، تعمیرات تخصصی و داخلی پیشنهاد می گردد.

برای افزایش طول عمر دستگاه های تزریق پلاستیک، باید اصول مراقبتی و نگهداری را در مورد آن ها رعایت کنید. در این صورت دیگر نیاز به تعمیرات دستگاه پلاستیک نخواهید داشت. ضمن اینکه شاهد افت فشار در دستگاه تزریق پلاستیک نخواهید بود.

اهمیت روغن در سیستم های هیدرولیک

توجه داشته باشید که برای راه اندازی سیستم های هیدرولیکی باید از روغن های مرغوب و با کیفیت کمک بگیرید. این موضوع بر عملکرد دستگاه های هیدرولیکی تاثیر زیادی دارد. روغن های نامرغوب و بی کیفیت می توانند باعث بروز نشتی در سیستم های هیدرولیک شوند.

روغن نامرغوب باعث افزایش خوردگی در اسپول های هیدرولیک می گردد. افزایش خوردگی میزان اسیدی شدن روغن را افزایش داده و همین موضوع افت فشار و تعمیرات دستگاه پلاستیک را به دنبال دارد.

ساخت و تعمیر گرانول

ساخت و تعمیر گرانول به عنوان بخشی از خدمات ماشین سازی اختر مورد توجه قرار می گیرد. در حال حاضر قطعات صنعتی بسیار گران قیمت هستند. بنابراین باید از آن ها به خوبی مراقبت کرد. در این صورت برای بهره مندی از گرانول نیازی به تعویض قطعات و صرف هزینه سنگین ندارید.

اگر می خواهید گرانول را به مدت طولانی کنار بگذارید، بهتر است از مواد ضدعفونی کننده و ضدزنگ برای گرانول بهره مند شوید. در غیر این صورت مواد خام در ورودی های گرانول برجای می مانند.

گیرنده دستگاه تغذیه و گیربکس باید به شکل منظم در گرانول بررسی شود. در واقع این اجزا در ارتباط مستقیم با روغن به کار رفته در گرانول قرار می گیرند. بعد از 50 ساعت کار نیاز به تغییر روغن دارید. روغن آلوده صدمات زیادی را به دستگاه گرانول وارد می کند. بنابراین باید به موقع تعویض شود.

 بخشی از نگهداری دستگاه های هیدرولیکی مربوط به تمیزکاری ادوات و تجهیزات آن ها و تعویض به موقع روغن می باشد. با نگهداری منظم و مرتب می توان کاربرد دستگاه های هیدرولیک را افزایش داد.



آدرس

تهران - شهرری - باقرشهر - میدان چله دوان - مجتمع صنعتی تجریشی - کوچه البرز 5 - پلاک 7 - کوچه البرز 7 - پلاک 6

موبایل

شبکه های اجتماعی