ماشین سازی مثلث

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - چهار دانگه - جاده ساوه - شهرک صنعتی چهار دانگه - خیابان 20 - پلاک 38

تولید کننده دستگاه نورد لوله وپروفیل | ماشین سازی مثلث

مجموعه و شرکت ماشین سازی مثلث یک مجموعه و واحد صنعتی فعال در زمینه تولید کننده دستگاه نورد لوله و پروفیل، تولید کننده دستگاه خم کن لوله، بهترین دستگاه نورد سه غلطک ورق و انواع دستگاه نورد چهار غلطک ورق می باشد.

در این مجموعه عظیم شما می توانید به راحتی انواع لوازم صنعتی ذکر شده ی فوق به اضافه ی بسیاری دیگر از ابزار و لوازم صنعتی و مورد نیاز را بیابید. این مجموعه صنعتی با ارائه خدمات خوب و رضایت بخش، نظر بسیاری را برای انتخاب جلب کرده است. به طور مثال برخی از خدماتی که این واحد فروش و عرضه ارائه می کند؛ شامل برخورداری از بهترین درجه کیفیت به عنوان تولید کننده دستگاه نورد لوله و پروفیل، انواع دستگاه نورد سه غلطک ورق و دستگاه نورد چهار غلطک ورق، عرضه کاملترین مجموعه در حوزه ماشین آلات و ابزارآلات صنعتی، برخورداری از پرسنل و مشاوران متخصص در این حوزه، ارائه گارانتی و ضمانت یکساله کالاها و خدمات پس از فروش برای محصولات، فعال بودن لاین فروش آنلاین برای اقصی نقاط مختلف ایران، ارائه مشاور های تخصصی برای کالاها و ... می باشد.در کل مجموعه ماشین سازی مثلث یک مجموعه کامل در زمینه تهیه ابزار و ماشین آلات صنعتی و ساختمانی می باشد که بهترین گزینه برای انتخاب تهیه  این موارد می باشد.

ماشین سازی مثلث، تولید کننده دستگاه خم کن لوله:

همانطورکه در بالا اشاره کردیم؛ شرکت ماشین سازی مثلث یک مجموعه به عنوان تولید کننده دستگاه خم کن لوله می باشد. در ادامه به بررسی این می پردازیم که تولید کننده دستگاه خم کن لوله، چه نوع دستگاهی را تولید می کند و این دستگاه چه ویژگی هایی دارد.

دستگاه های خم کن لوله، لوله هایی با ضخامت های کم و زیاد را بدون اینکه در شکل آنها تغییری ایجاد شود را خم می کنند و تغییر شکل می دهند. البته عمدا استفاده از این دستگاه ها که توسط برترین واحدهای تولید کننده دستگاه خم کن لوله تولید می شوند، به این منظور است تا لوله هایی بسیار سنگین و با قطر بالا را خم کنند و تغییر شکل دهند. اما در مدل تولید کننده دستگاه خم کن لوله و پروفیل که دارای دو نوع محور فیدر و محور خم کاری لوله می باشند، عمدتا لوله هایی با ضخامت و قطر بسیار کم برای خم کاری مورد استفاده قرار می گیرند. توانایی و قدرت این دستگاه ها به گونه ای است که لوله ها بدون هیچ چروک شدگی و شکستگی تغییر می یابند.

ماشین سازی مثلث، تولید کننده دستگاه نورد لوله و پروفیل:

مجموعه و واحد صنعتی مثلث، علاوه بر ابزار آلات گفته شده تولید کننده دستگاه نورد لوله و پروفیل، دستگاه نورد سه غلطک ورق و دستگاه نورد چهار غلطک ورق می باشد. در ادامه ی این بحث به بررسی فعالیت این مجموعه به عنوان تولید کننده دستگاه نورد لوله و پروفیل، دستگاه نورد سه غلطک ورق و دستگاه نورد چهار غلطک ورق و ویژگی های این دستگاه ها خواهیم پرداخت.

هدف از تولید کننده دستگاه نورد لوله و پروفیل در تولید این است؛ تا این دستگاه ها بتوانند عملیات نورد (rolling) را به خوبی انجام دهند و در پایان نتیجه دلخواه در استفاده از این دستگاه ها حاصل شود. فرایند نورد که توسط دستگاه های نورد لوله و پروفیل انجام می شود، این گونه است که مواد اولیه ضخیم مانند لوله و پروفیل به ضخامت های کوچکتری تبدیل میشوند تا بتوان از آنها در طیف گسترده ای از دیگر کاربرد ها بهره برد.

همچنین شرکت ماشین سازی مثلث به عنوان تولید کننده دستگاه نورد لوله و پروفیل، انواعی از این دستگاه ها را تولید کرده است. برای مثال دستگاه نورد سه غلطک ورق و دستگاه نورد چهار غلطک ورق دو نوع از این دستگاه ها هستند.

شرکت مثلث که تولید کننده دستگاه نورد لوله و پروفیل است، گفتیم که انواع مختلفی از این دستگاه ها را بنا بر درخواست مشتریان تولید و عرضه می کند. دو دستگاه نورد سه غلطک و چهار غلطک عرضه شده توسط این مجموعه کاملا با همدیگر مشابه هستند؛ فقط در مواردی دارای چند اختلاف هستند. برای مثال تعداد جک های هیدرولیکی در نورد چهار غلطکه هشت عدد و در نورد سه غلطکه سه الی شش عدد می باشد؛ در واقع میزان قدرت نورد چهار غلطکه بیشتر است که این به منظور استفاده برای لوله ها و قطعات با ضخامت بیشتر است.


آدرس

تهران - چهار دانگه - جاده ساوه - شهرک صنعتی چهار دانگه - خیابان 20 - پلاک 38

تلفن

موبایل