مجتمع پزشکی حضرت زهرا

موبایل

آدرس

تهران - کن - ایستگاه یخچال - حاج ملا حسین - پلاک 52

مجتمع پزشکی حضرت زهرا

همان طور که می دانیم روش های متعددی برای زیبایی وجود دارد که مجتمع پزشکی حضرت زهرا روش های زیبایی متعددی را ،ارائه می دهد : تزریق چربی و ژل ، بوتاکس ،لیزر ،هایفوتراپی ،کربوکسی تراپی ، از انواع روش های زیبایی هستند .

تزریق ژل

یکی دیگر از روش های جوانسازی تزریق ژل است که می توان از آن برای از بین بردن چین و چروک و خطوط اخم یا خنده استفاده کرد و همچنین نوع ژل انتخابی ،برای تزریق بسیار حائز اهمیت است چرا که ژل های تقلبی و بی کیفیت عوارض و صدمات جبران ناپذیری خواهد داشت. مرکز جوانسازی و زیبایی در شهران با بکارگیری ژل های استاندارد، سلامت افراد را مد نظر داشته است .

تزریق چربی

در این روش ، بخشی از بافت چربی بدن ،از طریق روش لیپوساکشن برداشته و به بخش های مورد نظر پوست تزریق می شود . این روش بسیار مناسب بوده چرا که، از چربی خوده بدن برای جوانسازی پوست استفاده می شود و عوارض کمتری دارد .

لیزر درمانی

یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست است که به دو طریق تهاجمی و کم تهاجمی مورد استفاده قرار می گیرد که در روش تهاجمی زخم هایی روی پوست ایجاد شده و باعث از بین بردن چربی های اضافه ی زیر پوست می شود .و در روش کم تهاجمی با ورود فیبر لیزر به پوست ،منجر به تحریک و کلاژن سازی پوست می شود .

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی روش جوانسازی پوست ، با استفاده از گاز دی اکسید کربن است به این صورت که با تزریق گاز کربن دی اکسید به زیر پوست منجر به افزایش خونرسانی به پوست و تحریک آن شده و موجب جوانسازی پوست می شود که از جمله خدمات مرکز جوانسازی و زیبایی در شهران ، است .

مجتمع پزشکی حضرت زهرا ،با ارائه ی خدمات تخصصی با تیم متخصص در زمینه ی پوست ،سلامت و زیبایی و طراوت را برای شما فراهم نموده است.

آدرس

تهران - کن - ایستگاه یخچال - حاج ملا حسین - پلاک 52

موبایل