مجموعه سرزمین جاوید مارشنان

تلفن

موبایل

آدرس

اصفهان - خیابان کاوه - خیابان نگارستان - مجتمع نگارستان- واحد 63

مجموعه سرزمین جاوید مارشنان


صنایع دستی ریشه در تاریخ و فرهنگ این مرز و بوم دارند و هویت و اصالت ما را به خوبی نشان می دهند. احیای این صنایع و زنده نگه داشتن، هنرهایی که بعضا به فراموشی سپرده شده اند 

ما در این شرکت در تلاش هستیم تا مراکز هنری و کارگاه های کوچک خانگی را مورد  حمایت خود قرار داده و با پشتیبانی از آن ها در امر آموزش تامین مواد اولیه و فروش محصولات آنها ، زمینه اشتغال زایی و کسب درآمد برای افرادی که به هنرهای دستی ایرانی علاقه مند هستند را فراهم آوریم. با توجه به این موضوع، همواره چند اصل طلایی را به عنوان ، مهم ترین اصول کار خود در نظر گرفته ایم که مهمترین آنها شامل توجه به خواسته ها و نیازهای مشتریان و همچنین حمایت و پشتیبانی از هنرمندان ، در ارائه محصول و تولیدات آنها است.

ما این اصول را در سه بخش مشخص کردیم

بخش اول: آموزش

رسالت ما در بخش آموزش، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی برای همه افرادی هست که می خواهند از طریق صنایع دستی و هنر دست نیاکان خود، به درآمد زایی مناسبی برسند. این کارگاه ها به صورت حضوری، غیرحضوری و آنلاین برگزار می شود تا امکان آموزش به همه هموطنان در هر نقطه ای از جهان فراهم گردد.

از این رو امکان شرکت افراد با هر مشغله زمانی ، و در هر موقعیت اقتصادی، به خصوص افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی در این کارگاه ها ایجاد شده است. خوشبختانه ما با آموزش هنرهای دستی نظیر خاتم کاری، میناکاری، فیروزه، ملیله، ظروف مسی، محصولات چرم، قلم زنی، محصولات چوبی، بافتنی داری و غیرداری، سفال و زیورآلات به این افراد، زمینه کسب درآمد و استقلال مالی آن ها را فراهم نموده ایم.

بخش دوم: تامین مواد اولیه

ساخت هر نوع صنایع و هنر دستی نیاز به مواد اولیه و تجهیزات خاصی دارد. سایت ده بازار، راه را برای هنرآموزان خود هموار کرده است تا بتوانند بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای در مورد این موضوع، با استفاده از بهترین مواد با کمترین هزینه به کار خود ادامه دهند.

چرم، چوب، مس و ظروف مورد نیاز برای کارهای قلم زنی، میناکاری و خاتم کاری، نخ، پارچه، کاموا، چرخ سفالگری، ابزارها و هر نوع تجهیزات وموادی که برای تولید این صنایع مورد نیاز است در دسترس هنر دوستان قرار داده می شود تا بتوانند هر آن چه را که برای کار خود نیاز دارند، به صورت یک جا و عمده در اختیار داشته باشند.

بخش سوم: فروش

ما دوستان و هنر آموزان عزیز را تا آخرین مرحله یعنی شناخت بازار، نمایش و به فروش رسیدن تولیدات آن ها، همراهی می کنیم. آموزش تکنیک ها و روش های نوین بازاریابی، کمک به فروش تولیدات و عرضه انواع صنایع دستی و محصولات دست ساز ایرانی به هر نقطه ای از جهان، گام های دیگری هستند که در مسیر اهداف مان بر می داریم تا با این کار نقش مفید و قابل توجهی در کارآفرینی، عرضه تولیدات کاملا ایرانی و اقتصاد مقاومتی داشته باشیم

آموزش وفروش محصولات صنایع دستی

فروش انواع صنایع دستی

آموزش به صورت کاملا حرفه ایی

آموزش از ضفر تا صد کار

آدرس

اصفهان - خیابان کاوه - خیابان نگارستان - مجتمع نگارستان- واحد 63

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی