مدیران صنعت پارس

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - شهر ری

مدیران صنعت پارس

 مجموعه ی مدیران صنعت به عنوان یکی از باسابقه ترین مجموعه های صنعتی در کشور در حال فعالیت است که در زمینه ی فروش خط تولید نایلون و نایلکس آماده ی همکاری با مشتریان خرید این خط تولیدی می باشد.

تولید نایلون و نایلکس در کشور با توجه به استفاده ی گسترده از این محصولات در موارد مختلف از رونق خوبی برخوردار بوده و بسیاری از کارخانجات تولید این محصولات در کشور در حال فعالیت هستند. تنوع در تولید نایلون ها و نایلکس ها بسیار بالا است تا در مصارف مختلفی بتوان از آنها بهره مند شد.

نایلون و نایلکس دو محصول مختلف تولید صنایع پلاستیکی محسوب می شوند که هر یک ویژگی ها و مشخصات مخصوص به خود را دارد. پلاستیک های رکابی که در فروشگاه ها و مراکز خرید مورد استفاده قرار می گیرند همان نایلکس هستند که به آن فیلم پلی اتیلن سنگین نیز گفته می شود.

 در این میان، گروه صنعتی مدیران صنعت اقدام به فروش خط تولید نایلون و نایلکس با استفاده از بهترین دستگاه های دوخت و بسته بندی کرده است تا بتواند نیاز تولیدکنندگان داخلی را به خرید این خط تولید پاسخ دهد.

 همانطور که گفته شد موارد مصرف نایلون و نایلکس متنوع و زیاد است. از جمله کاربرد های نایلکس می توان به تولید سفره یک بار مصرف، نایلکس های فروشگاهی، کیسه های فریزر و کیسه زباله های رولی اشاره کرد.

 فروش خط تولید نایلون و نایلکس با توجه به ساخت هر یک از این محصولات و مدل تولید و بسته بندی هر یک در کشور انجام می گیرد که یکی از باسابقه ترین مجموعه های صنعتی در این زمینه، مجموعه ی مدیران صنعت می باشد.

 دستگاه دوخت و برش و دستگاه دوخت و پرفراژ دو بخش اصلی این خط تولیدی محسوب می شوند که با توجه به تولید نایلون و نایلکس از آنها استفاده می شود که حداقل تجهیزات لازم برای راه اندازی خط تولید هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش خط تولید نایلون و نایلکس می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

 

آدرس

تهران - شهر ری

تلفن

موبایل

اصناف مرتبط