مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - تهرانپارس - فلکه اول تهرانپارس - خیابان رشید جنوبی - خیابان 138 غربی(احمدی) - پلاک 87

مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا

از آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس می توان به  مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا اشاره کرد. که بهترین، مدرن ترین، معتبر ترین و مجهز ترین آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس، مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا است.

مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا به عنوان بهتربن مرکز آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس شناخته شده است. این مرکز اولین آسایشگاه سالمندان در شرق تهران ودارای بیش از 20 سال سابقه درخشان میباشد که نگهداری سالمند در مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا به صورت شبانه روزی و روزانه  توسط پرسنل و کادر حاذق صورت می گیرد. این مجموعه همیشه پذیرای سالمندان شریف و عالی قدر است که به هر دلیلی نیاز به مراقبت دارند و به مرکز مراجعه می کنند. بر طبق آئین نامه رسمی سازمان بهزیستی کشور، تمامی سالمندان می بایست حداقل 60 سال سن داشته باشند و همچنین طبق تبصره سازمان بهزیستی کشور، افرادی که 50 سال به بالا هستند و دچار پیری زود رس شده اند نیز می توانند در آسایشگاه سالمندان تهرانپارس  (خانه سالمندان صدرا) ساکن شوند.

در آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس (آسایشگاه سالمندان صدرا) به منظور فراهم آوری فضایی شاد و مفرح برای سالمندان، برگزاری مراسمات و جشن ها در مناسبت های گوناگون، برگزاری ورزش صبحگاهی، دیدن فیلم و سریال به صورت گروهی و فعالیت های تفریحی خارج از مرکز با مجوز رسمی، به پارک ها، اماکن تفریحی و زیارتی صورت می گیرد. مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا تنها آسایشگاه سالمندان در شرق تهران و تنها آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس با مجوز  رسمی نگهداری روزانه سالمند آماده هر گونه خدمت رسانی به سالمندان عزیز می باشد. همچنین آسایشگاه سالمندان در تهرانپارس (آسایشگاه توانبخشی سالمندان صدرا) به منظور رفاه هرچه بیشتر حال سالمندان عزیزمان امکانات و خدماتی را فراهم کرده است. وجود پزشک به صورت هر روزه برای نظارت به حال جسمانی سالمندان یکی از خدماتی است که مرکز جامع سالمندان صدرا برای رفاه حال سالمندان در نظر گرفته است. یکی دیگر ازخدمات در نظر گرفته برای سالمندان، خدمات پرستاری می باشد.

آدرس

تهران - تهرانپارس - فلکه اول تهرانپارس - خیابان رشید جنوبی - خیابان 138 غربی(احمدی) - پلاک 87

تلفن

موبایل