مرکز دیتیلینگ برتر

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - تهرانپارس - خیابان اتحاد - نبش پانزده غربی - پلاک 1

اجرای نانوسرامیک خودرو

در چند سال گذشته کاور های بدنه خودرو و احیای رنگ بدنه ، طرف ‌داران بسیار زیادی پیدا کرده اند. یکی از روش‌های کاور بدنه خودرو، اجرای نانو سرامیک خودرو است که می‌تواند به‌راحتی از بدنه خودروی شما محافظت نماید. این کاورها در رنگ‌ها و کیفیت‌های گوناگون به صورت‌های شفاف و یا کدر، در بازار عرضه می‌گردد، و مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه خود آن‌ها را تهیه نمایند. پوشش‌ نانو سرامیک یک پلیمر مایع است که مانند یک کاور تمام بدنه خودروی شما را می‌پوشاند و باعث احیای رنگ بدنه خودروی شما می‌شود. پس از اجرای نانو سرامیک خودرو این ماده با رنگ خودرو ارتباط و پیوند برقرار می‌کند و یک لایه محافظ روی خودروی شما تشکیل می دهد. این لایه خاصیت ضد چسبندگی دارد و از چسبیدن آلودگی‌ها، قطرات آب، و یا همچنین فضولات حیوانات بر روی خودرو شما جلوگیری می‌کند و باعث تمیز ماندن خودروی شما می‌شود. وقتی شما خودروی جدیدی می‌خرید می‌بینید که رنگ و روی آن بسیار نو و جذاب است و همه شما می‌خواهید که این زیبایی به‌صورت همیشگی و بادوام روی خودروی شما باقی بماند، روکش نانو سرامیک خودرو نیز برای همین کار تولید شده‌است این پوشش به خودروی شما درخشندگی و ایمنی همیشگی را ارائه می‌دهد، و باعث احیای رنگ بدنه خودروی شما میشود. همچنین بهتر است بدانید که تمیز کردن ماشین که دارای روکش سرامیکی است بسیار راحت‌تر و سریع‌تر است. بهتر است بدانید که این روکش نه ‌تنها به بدنه اصلی خودرو صدمه ‌ای وارد نمی‌کند بلکه به‌ عنوان یک لایه محافظ بر روی آن عمل می‌کند. 

دیتیلینگ خودرو چیست؟

اجرای دیتیلینگ خودرو و مراجعه به مرکز دیتیلینگ خودرو، عبارت است از هر گونه تمیزکاری و پولیش عمقی و تمیز کردن نقاطی که دسترسی به آن‌ ها آن ‌چنان راحت نیست. دیتیلینگ و احیای رنگ بدنه خودرو خودرو معمولاً با ابزار و وسایل خاص این کار انجام می‌شود و به طور عادی نمی‌توان تمیزکاری دیتیلینگ را انجام داد. یکی از اصلی ‌ترین اهداف دیتیلینگ، ترمیم خط و خش ‌هایی روی ماشین شما که بر اثر گذشت زمان به وجود آمده‌اند است. باید توجه نماییم که قبل از انجام دیتیلینگ و تمام قسمت‌های بیرونی ماشین باید شسته شوند و از تمام آلودگی‌ها و ناپاکی ‌های خارجی پاک شوند. پس از این‌ که آلودگی‌ های سطحی از روی سطح ماشین پاک شدند، از یک برس مخصوص استفاده می کنند تا آلودگی های عمقی را از بین ببرند، و باعث احیای رنگ بدنه شوند. این آلودگی‌های عمقی می توانند در جلوی پنجره‌ها به کول دور شیشه‌ها، و آرم و نوشته های روی بدنه باشند. همچنین قبل از شستشوی بدنه خودرو باید زیر گلگیرها را که یکی از کثیف ‌ترین و آلوده ترین نقاط ماشین است با دقت بسیار فراوان تمیز نمایند. پس از شستن گلگیرها با استفاده از واش میت‌ها و به ‌دقت بسیار فراوان پروسه شستشو بدنه ماشین انجام می شود. توجه داشته باشی که تمام این شستشو توسط مواد خاصی انجام می‌شود تا از آسیب رسیدن به بدنه ماشین شما جلوگیری شود. بعد از این ‌که سطح بدنی شسته شد و به پولیش کاری می‌رسد این پولیش کاری خط و خش ‌های دایره‌ای‌شکل سطح خودروی شما را ب خوبی با دستگاه های روتاری یا دوال اکشن از بین می‌برد. با توجه به شرایط خودروی شما این پروسه احیای رنگ بدنه ممکن است بین یک تا چند روز طول بکشد. پس از پایان مرحله پولیش کاری دیتیلینگ بدنه خودرو نوبت به داخل خودرو می رسد. این مرحله شامل وکیوم کردن و شستن موکت های ماشین و و تمیز کردن داشبورد ماشین و پاک کردن آن از هر نوع آلودگی است درنهایت با استفاده از واکس های متنوع و مختلف دیتیلر ها اقدام به تثبیت کردن مراحل دیتیلینگ خود می‌کند.

کلام آخر

امروز با افزایش قیمت خودروها نگهداری و مراقبت هر چه دقیق ‌تر آن‌ها بسیار مهم و حیاتی شده است. زیرا کوچک ‌ترین آسیب به آن‌ها باعث ایجاد هزینه‌های بسیار بالا خواهد شد، همچنین با تمیز نگه داشتن خودروی خودتان اعتماد به ‌نفس خود را بالا می‌برید و این کار باعث افزایش عمر وسیله شما نیز خواهد شد. ممکن است فکر کنید که مراقبت از خودرو فقط به کارواش بردن آن است، خیر راه‌های بسیار مهم دیگری نیز برای مراقبت از خودرو وجود دارد مانند نانو سرامیک کردن و احیای رنگ بدنه و دیتیلینگ خودرو که پیشتر با آن‌ها آشنا شدیم‌ در کل، شما باید توجه نمایید که ماشین شما نیز مانند یکی از اعضای خانواده شماست و باید به خوبی از آن مراقبت نمایید.


آدرس

تهران - تهرانپارس - خیابان اتحاد - نبش پانزده غربی - پلاک 1

تلفن

موبایل