مشاور املاک شایان

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - غرب دریاچه چیتگر - ضلع جنوب غربیایران مال - شهرک چیتگر - کوچه سوم - بلوک بامچال 3

بهترین املاک در چیتگر

املاک شایان با پرسنلیی مجرب و متعهد با حدود هشت سال سابقه در بهترین نقطه از منطقه۲۲ تهران واقع در ضلع جنوب غربی مجتمع بازار بزرگ ایران(ایران مال)

شهرک چیتگر، بلوک پامچال۳ در خدمت مشتریان عزیز میباشد. خرید و فروش سهام و رهن و اجاره واحدهای پهنه های

با توجه به رشد روز افزون جمعیت و ساختمان ها در کلانشهر تهران، حتما برای شما هم اتفاق افتاده که قصد انجام هرگونه معامله ملکی در این شهر را داشته باشید، یکی از مناطق خوش آب و هوای شهر بزرگ تهران که کمی از شلوغی شهر دور است و آلودگی کمتری دارد، محدوده چیتگر می باشد. در این مقاله ما به شما کمک میکنیم که بهترین املاک در چیتگر را بشناسید تا با خیال آسوده معاملات ملکی خود را به آن ها بسپارید. منطقه 22 تهران یکی از مناطق رو به رشد این کلانشهر است و قطعا سرمایه گذاری ملک در این منطقه برای شما سود آور است. اما اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به دنبال محلی آرام برای سکونت، دور از هیاهوی شهر و مرکز شهر، دور از آلودگی و در عین حال مدرن و نوساز هستید، منطقه چیتگر می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

از آنجایی که پیدا کردن بهترین املاک در چیتگر می تواند کار سختی باشد، ما به شما کمک میکنیم که با دانستن خصوصیات یک املاک خوب آشنا شوید و بهترین املاک در چیتگر را پیدا کنید.

املاک چه جایی است؟

یک بنگاه یا یک مشاور املاک محلی است که شما می توانید با خیال آسوده از قانونی بودن معامله، معاملات خود را در آنجا، زیر نظر مشاوران و متخصصان املاک انجام دهید.

معاملات ملکی شامل چه چیزهاییست؟

هرگونه خرید یا فروش، سرمایه گذاری، رهن و اجاره در زمینه املاک، مغازه، آپارتمان، ویلا یا زمین که یک فروشنده  یک خریدار، یا یک صاحب ملک و یک مستاجر داشته باشد یک معامله ملکی به حساب می آید.

مشاور املاک شایان مفتخر است که شما را در هرگونه فروش، خرید، رهن یا اجاره کمک کند و جزو یکی از بهترین املاک در چیتگر باشد.

امروزه اعتماد کردن به مشاورین املاک یا حتی صاحبین املاک کار بسیار دشواری است. و از آنجایی که دانستن ارزش یک زمین یا ملک نیاز به تخصص بالا دارد، و هر شخصی دارای این تخصص نیست، شما باید مطمئن باشید که کار را به دست چه کسانی می سپارید.  گروه مشاور املاک شایان، مانند یک واسطه بدون در نظر گرفتن هیچگونه سود یا ضرر معامله ای را برای شما انجام می دهد، که به نفع هر دو طرف معامله باشد، و هیچکس متضرر نشود. که این خصوصیت خود جزو یکی از خصوصیات بارز بهترین املاک در چیتگر می باشد.

مشاور املاک شایان

مشاور املاک شایان با داشتن چندین سال سابقه در زمینه خرید و فروش و اجاره املاک و داشتن مجوز رسمی از سازمان املاک، با در نظر گرفتن سود هر دو طرف معامله و متضرر نشدن هیچ یک از طرفین، تمامی خدمات املاک که شامل، کارشناسی و قیمت گذاری ملک، مشاوره قبل از خرید یا اجاره، در نظر گرفتن توان مالی طرفین و در نهایت تنظیم انواع قرارداد را خدمت همشهریان گرامی منطقه 22 تهران عرضه میکند. همچنین تمامی حق الزحمه و کمیسیون هایی که در این بنگاه از طرفین قرارداد گرفته می شود طبق نرخ اتحادیه بنگاه داران می باشد.

این خصوصیات ویژه مشاور املاک شایان، تیم آن ها را میان مشاورین املاک منطقه چیتگر متمایز ساخته و باعث شده که به عنوان یکی از بهترین املاک در چیتگر شناخته شوند. همچنین داشتن معاملات موفق و تجربه بالای تیم مشاور املاک شایان، این املاک در منطقه چیتگر کاملا شناخته شده و جزو یکی از مورد اعتمادترین املاک های چیتگر است.

آدرس

تهران - غرب دریاچه چیتگر - ضلع جنوب غربیایران مال - شهرک چیتگر - کوچه سوم - بلوک بامچال 3

تلفن

موبایل