مهر تابان پرشین

آدرس

تهران - خرم دشت - سیاه سنگ - کوچه گلایر یکم - پلاک 26

تولید کننده چسب پی وی سی

چسب پی وی سی و رنگ پرایمر لوله های گاز در صنعت ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و تولید کننده چسب پی وی سی به صورت انبوه به تولید این چسب می پردازد. برای چسباندن لوله ها به یکدیگر از چسب پی وی سی استفاده می کنند زیرا قدرت چسبندگی زیادی دارد و برای لوله و اتصالات مناسب می باشد. برای استفاده از این چسب باید سطوح لوله و اتصالات را تمیز کرد و بعد به صورت لایه نازک چسب را بر روی آن پخش نمود، در این مرحله باید دقت کرد انتهای لوله مقدار زیادتری چسب نسبت به بقیه جاها نیاز دارد و بدون حرکت دادن لوله و چرخش آن، لوله و اتصالات را به یکدیگر چسبانده و بعد از چند دقیقه کاملا محکم می شود.تولید کننده چسب پی وی سی این چسب ها را در بسته بندی تیوپی و قوطی به بازار عرضه می کند که به دو نوع فشار قوی و فشار ضعیف تقسیم می شوند و برای چسباندن لوله و اتصالات از جنس پی وی سی و پلاستیکی کاربرد دارند. یکی از معروف ترین چسب های پی وی سی، چسب تانگیت می باشد که به چسب هنکل آلمان معروف است و چون کیفیت بسیار بالایی دارد. در این راستا شرکت مهرتابان پرشین تولید کننده چسب پی وی سی می باشد که بعد از تولید چسب با کیفیت آن را به کشورهای دیگر هم صادر می کند.

مزایای استفاده از چسب پی وی سی

چسب های پی وی سی برای چسباندن لوله های گاز در تاسیسات ساختمانی نقش بسیاری دارند. این چسب برای ضد آب کردن یا درزگیری قسمت های مختلف استفاده می شود. تولید کننده چسب پی وی سی این چسب ها را به گونه ای تولید می کند که خیلی سریع خشک می شوند و در سایزهای مختلف با توجه به نیاز افراد تهیه می گردند و یکی از بهترین مزیت هایی که دارند این است که به تنهایی مورد استفاده قرار می گیرند و به هیچ ماده دیگری برای چسباندن و محکم شدن نیاز ندارند. همچنین موادی که برای تهیه آنها به کار رفته موجب می شود در مقابل انواع حلال ها مقاوم باشند و در شرایط مختلف از جمله نصب وصله ها بر روی پلاستیک و پر کردن شکستگی های به وجود آمده مورد استفاده قرار می گیرند.لوله و اتصالات پی وی سی از طریق چسب پی وی سی به دو روش اتصال چسبی و پوش فیت انجام می پذیرد که روش اتصال چسبی آن بیشتر کاربرد دارد زیرا موجب می شود که دو سطح کاملا یکپارچه شوند. می توان گفت این چسب به این علت که تولید کننده چسب پی وی سی قیمت بسیار پایینی را برای آن در نظر گرفته و اتصال لوله ها از طریق آن به آسانی انجام می گیرد لذا در ساختمان سازی استفاده فراوانی می شود.در ادامه این مطلب، به انواع رنگ پرایمر لوله های گاز می پردازیم.رنگ لوله های گاز برای عایق بندی لوله های گاز توکار، روکار، کم فشار و پر فشار و جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی لوله ها و همچنین استقامت آنها در دمای محیط مورد استفاده قرار می گیرد که ضد زنگ و ضد ترک خوردگی و ضد حساسیت و کاملا بی بو است. انواع پرایمر ها برای واترپروف کردن لوله های گاز در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شوند.

روش رنگ کاری لوله های گاز با رنگ پرایمر

لوله های گاز همیشه باید عایق شوند به این صورت که حتما از نیروهای ماهر برای رنگ کاری استفاده شود و قبل از انجام کار نیز تست شوند. معمولا برای رنگ آمیزی لوله های گاز از رنگ زرد استفاده می کنند و رنگ آستری هم باید با رنگ اصلی مطابقت داشته باشد و قبل از رنگ اصلی زده شود تا کاملا خشک شود و در نهایت زنگ آمیزی نهایی روغنی است.رنگ کاری لوله های گاز یک پوشش مناسب می باشد که لوله ها را عایق می کند. پس باید از رنگی استفاده شود که مقاومت حرارتی زیادی داشته باشد. در این میان رنگ نسوز یا سیلیکونی این خصوصیت را دارا هستند و برای محافظت لوله های گاز بسیار مناسب می باشند.شرکت مهرتابان پرشین تولید کننده چسب پی وی سی با کیفیت عالی می باشد و در این زمینه از افراد متخصص و ماهر استفاده می کند و همچنین برای تولید از بهترین مواد اولیه بهره می گیرد.




آدرس

تهران - خرم دشت - سیاه سنگ - کوچه گلایر یکم - پلاک 26

موبایل

شبکه های اجتماعی