نمایندگی چرخ خیاطی ژانومه

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - منطقه ۲۲ - شهرک گلستان - میدان اتریش - خیابان گلفام - بنفشه دهم - پاساژ باران - طبقه منفی یک - تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی علیزاده

نمایندگی چرخ خیاطی در تهران

خرید،فروش،تعمیرات و آموزش انواع چرخ خیاطی های(ژاپنی،سوئدی،آلمانی،تایوانی و...)
۵ سال گارانتی برای فروش و ۱ سال گارانتی برای تعمیرات.
شما عزیزان از هرجای ایران میتوانید به راحتی و با تیپاکس،چرخ خیاطی خود را جهت تعمیرات تخصصی برای ما ارسال کنید.

 در ابتدا چرخ های خیاطی برای خطوط تولید کارخانه پوشاک تولید می شدند ،  اولین بار یک خیاط فرانسوی اولین دستگاه چرخ خیاطی را در سال ۱۸۳۰ برای استفاده در کارخانه پوشاک خود اختراع کرد. اکنون مردم می‌توانستند بیشتر بخواهند، لباس های بیشتری را بخرند ، و این نشانگر آغاز صنعت پوشاک بود که در حال حاضر  شاهد پیشرفت آن هستیم. لازم به ذکر است با رشد صنعت پوشاک و استفاده از چرخ خیاطی‌های صنعتی نیاز به متخصصینی در حوزه فروش، نگهداری و عیب یابی احساس شد که با ایجاد نمایندگی‌چرخ خیاطی تا حد زیادی این امر میسر شد.امروزه ما می‌توانیم به راحتی با مراجعه به نمایندگی چرخ خیاطی در تهران اقدام به خرید چرخ خیاطی دلخواه خود نماییم.

مزایای داشتن چرخ خیاطی

مزایای داشتن چرخ خیاطی شامل موارد زیر است :

بخیه های دقیقی که در صورت نیاز برای انواع مختلف درزبندی قابل تنظیم است.

استفاده از بخیه زیگ زاگ که برای برخی از لباس‌ها مانند اضافه کردن دوام به درزها بسیار مفید است.

دوخت های تزیینی و زیبا که با صرف زمان کم شکل می‌گیرند

و بسیاری فواید دیگر که توضیح آن در این مقال نمی‌گنجد.

اما آنچه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است خرید چرخ خیاطی کارآمد و با کیفیت، نگهداری و تعمیر چرخ‌هایی‌ست که به کمک تولید آمده و صنعت پوشاک را دگرگون کرده‌اند.

راهنمای خرید چرخ خیاطی

در صورت داشتن دانش خیاطی، یا برای آموختن خیاطی و دوخت انواع پوشاک، خرید یک چرخ خیاطی یک تصمیم هیجان انگیز است که ممکن است آینده کاری شما را تحت تأثیر قرار می دهد ،لذا خوب است قبل از خرید چرخ خیاطی فارغ از برند آن به نکات کلی که در مورد انتخاب چرخ خیاطی وجود دارد دقت کنیم.

تفاوت زیادی بین انتخاب یک چرخ خیاطی عالی و یک چرخ خیاطی نه چندان عالی وجود دارد،

این تفاوت ممکن است منجر به ناامیدی یا ایجاد امید زیادی برای شما شود.

با یک چرخ خیاطی خوب ، شما از این روند لذت خواهید برد و یاد می گیرید که بدون مشکل دوختن را انجام دهید. این در حالیست که کار با یک چرخ خیاطی بی کیفیت ممکن است برای شما کم کم به کابوسی تبدیل شودو این امر سبب شود شما پس از مدتی از خیاطی دلزده شده و اینکار را کنار بگذارید.

برخی از موارد کلی که خوب است در زمان خرید چرخ خیاطی به آن توجه داشته باشیم به شرح زیر است:

- برای آنچه می توانید خرج کنید بهترین برند چرخ خیاطی ممکن را انتخاب کنید. 

- از یک نمایندگی چرخ خیاطی خرید خود را انجام دهید ، نه یک فروشگاه بزرگ زنجیره ای یا مراکزی که شناخته شده نیستند.

- در صورت امکان بنشینید و روی دستگاه خیاطی کنید. 

- نمونه ها و پارچه هایی را که با آن کار می کنید (یا فکر میکنید ممکن است با آن کار کنید) بگیرید و دستگاه را تست کنید.


نمایندگی چرخ خیاطی  ژانومه در تهران

همانطور که پیش از این در بخش خرید چرخ خیاطی ذکر شد یکی ازبهترین و مطمئن ترین راههای خرید چرخ خیاطی خرید از نمایندگان چرخ خیاطی ست. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی چرخ خیاطی در تهران خریدی مطمئن را تجربه کنید. همچنین  در صورت مواجه شدن با مشکل در کار با چرخ خیاطی و یا نیاز به تعمیر بهترین کار مراجعه به نمایندگی چرخ خیاطی می باشد که در سطح شهر تهران مستقر هستند. نمایندگی چرخ خیاطی با انواع برندهای چرخ خیاطی آشنا بوده و در صورت خراب شدن یا مشکل‌دار بودن قطعه خاصی، قطعه‌های یدکی با کیفیت خوب که از کارخانه مربوط به چرخ خیاطی تهیه نموده را در اختیار شما قرار می‌دهد. در حال حاضرتعداد زیادی  نمایندگی چرخ خیاطی در تهران وجود دارد که هریک از آنها تعدادی یا همه برندهای چرخ خیاطی را پوشش می‌دهند. باگسترش صنعت پوشاک و تعدد جرخ‌های خیاطی نیاز به کارشناسانی که در زمینه کارکرد و تعمیر انواع این چرخ‌ها اطلاعات و تجربه داشته باشند بیش از پیش احساس می‌شود، لازم به ذکر است نمایندگان چرخ خیاطی در تهران با بکارگیری کارشناسان و تکنسین های خبره تخصص ویژه ای در عیب یابی،راه اندازی انواع چرخ خیاطی ایرانی و خارجی خانگی( دستی ، برقی ) و چرخ خیاطی های صنعتی و نیمه صنعتی( میاندوز، راسته، زیگزال و ...) دارند.

امروزه با پیشرفت صنعت پوشاک نیاز به  دوزندگان با تجربه، چرخ خیاطی هایی که با کارایی ساده و کارآمد به آنها کمک کنند و نمایندگی های چرخ خیاطی بیش از پیش احساس می شود. امید است که با عملکرد درست هریک چرخه تولید این صنعت بیش از پیش رونق گیرد.



آدرس

تهران - منطقه ۲۲ - شهرک گلستان - میدان اتریش - خیابان گلفام - بنفشه دهم - پاساژ باران - طبقه منفی یک - تعمیرگاه مجاز چرخ خیاطی علیزاده

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی