نوار اریب خیاطی

موبایل

آدرس

کردستان - سنندج - شهرک صنعتی شماره 1 - خیابان هشتم - جهان اطلس غرب

فروش عمده نوار اریب خیاطی

فروشندگان لوازم خیاطی نوار هایی به نام نوار اریب خیاطی را در فروشگاه های خود عرضه می کنند. تولید و عرضه نوار اریب خیاطی توسط تولید کنندگان این نوار ها در کارگاه های خیاطی انجام می شود. برای توضیح بیشتر در مورد چگونگی تولید و عرضه نوار اریب خیاطی ابتدا توضیحی در رابطه با نوار اریب خیاطی به شما خواهیم داد.

نوار های اریب خیاطی نوار هایی هستند که برای تزیینات از آن ها استفاده می شود. این نوار ها بسیار شبیه به روبان ها می باشند ولی با آن ها بسیار متفاوت هستند. از این نوار ها در هنرهای خیاطی استفاده می شود. جنس این نوار های اریب خیاطی از پارچه های مختلفی می باشد. هنگام دوخت پارچه ای از این نوار ها برای اینکه دوخت زیباتر دیده شود و به نوعی کار تمیزی ارائه دهیم استفاده می کنیم. تفاوت نوار ها در نوع رنگ، طرح، سایز، جنس و ... می باشد که بعدا به آن خواهیم پرداخت.

کاربرد تولید و عرضه نوار اریب خیاطی:

از کاربرد های این نوار های اریب خیاطی می توان به موارد بسیار زیادی اشاره نمود. اگر همین حالا در خانه ی خود به اطراف نگاه کنید مطمئنا نمونه های زیادی از کاربرد نوار اریب خیاطی خواهید دید. مثلا یقه ی لباس ها برای زیبایی کار و تمیز بودن دوخت آن به وسیله ی نوار اریب خیاطی دور دوزی شده است. برای دوختن لباس هایی که زیبایی کار مهم است و درز کار نباید دیده شود نیز از این نوار ها استفاده می کنند. در وسیله های آشپزخانه کاور هایی وجود دارد که تکه های شفاف این کاور به یکدیگر دوخته شده  و به وسیله ی نوار اریب دوخت آن ها پوشانده شده است که به زیبایی کار می افزاید. همچنین در دستگیره و همه ی سرویس های آشپزخانه نیز مانند پیش بند، دمکن، دستگیره و ... با این نوار های رنگی زیبا تزئین شده اند. از کاربرد های دیگر این نوار ها می توان به کار در لبه های پارچه ها و لباس ها اشاره نمود. مثلا لبه ی جیب، یقه ها و آستین ها این نوار ها به کار می روند. در حلقه های آستین سارافون نیز می توان این نوار ها را دید. تولید کنندگان صنایعی مثل مبلمان سازی، ست روتختی، تولیدی های بزرگ لباس و ... از مشتریان مراکز تولید و عرضه نوار اریب خیاطی می باشند. از نوار اریب بشور در مبلمان سازی ها و از نوار های اریب ساتن در تولیدی های لباس بیشتر استفاده می شود. از کاربرد های دیگر نوار اریب استفاده از آن به جای سجاف نیز می باشد. خیاط های مزون نیز جدیدا از نوار های اریب برای تمیزی و دقت کار بالا استفاده می کنند که علاوه بر زیبایی کار، جلوی ریشه شدن پارچه ها را نیز خواهد گرفت.

انواع نوار اریب خیاطی در مراکز فروش عمده نوار اریب خیاطی:

نوار اریب خیاطی انواع متفاوتی دارد. این نوار ها را از نظر دسته بندی، طول و عرض و همچنین جنس آن طبقه بندی می کنند. بر اساس جنس می توان این نوار ها را به نوار های کتان، نوار های ژرسه، نوار های چرم، نوار های کشی و ساتن تقسم بندی کرد.

ویژگی های نوار اریب خیاطی:

 نوار اریب خیاطی را علاوه بر نوع جنس، از پارچه ای خواهند ساخت که خاصیت کشسانی کم یا زیادی نیز داشته باشد. این نوار ها را به این دلیل اریب می گویند که برای تولید آن به حالت اریبی برش داده می شود تا پارچه به گونه ای باشد که خاصیت کشسانی نوار اریب را بیشتر کند. این خاصیت بیشتر برای دوخت هایی مورد نیاز است که مدل گرد یا نیم دایره داشته باشند و نوار زیادی برای آن استفاده نشود. برای زیبایی کار از نوار هایی که هم رنگ لباس یا پارچه می باشند استفاده شود بهتر است تا زیبایی دوخت دو چندان شود. این نوار های اریب خیاطی به صورت دو رو می باشند و از نکات استفاده از آن ها این است که باید نوار با عرض مناسب کار استفاده شود. برای یاد گیری دوخت نوار های اریب نکاتی لازم است که در کلاس های آموزشی خیاطی این آموزش ها انجام می شود.

مرکز تولید و عرضه نوار اریب خیاطی، انواع و اقسام نوار های اریب را در اختیار خریداران قرار می دهد. این تنوع شامل انواع جنس، شکل، عرض و طول نوار ها می باشد. خریداران می توانند به صورت حضوری یا غیر حضوری به مرکز تولید و عرضه نوار اریب خیاطی رجوع کرده و نوار مورد نیاز خود را خریداری نمایند و در اسرع وقت نیز آن را دریافت کنند.

آدرس

کردستان - سنندج - شهرک صنعتی شماره 1 - خیابان هشتم - جهان اطلس غرب

موبایل