نوین نو آوران دلیجان

موبایل

آدرس

دلیجان - شهرک صنعتی - خیابان تلاشگران جنوبی - خیابان سروستان - خیابان سرو یک

ساخت ماشین آلات پودر میکرونیزه

طرح اولیه تولید و ساخت ماشین آلات پودر میکرونیزه به وسیله شرکت آلمانی آلپاین هوزاکاوا انجام شده است. مجموعه نوین نو آوران دلیجان سازنده انواع ماشین آلات پودر میکرونیزه، سازنده و ساخت سپراتور و... بوده که این ماشین آلات را با بهترین کیفیت و با به کارگیری متخصصان ماهر و ابزارآلات پیشرفته در این مجموعه تولید و عرضه می شود.

شرکت نوین نو آوران دلیجان علاوه بر ساخت و طراحی خط تولید کوتینگ (کوتد)کربنات کلسیم پوشش دار و انواع ماشین آلات در خط تولید پودر میکرونیزه، خدمات دیگری نیز ارائه می دهد. این شرکت محصولات خود را به سراسر کشور ارسال کرده و همچنین متخصصانی را نیز برای نصب و راه اندازی کامل این نوع ماشین آلات استخدام کرده و آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

نحوه عملکرد و ساخت ماشین آلات پودر میکرونیزه

تولید و ساخت ماشین آلات پودر میکرونیزه به منظور تولید مواد کانی غیر فلزی و آسیاب سنگ های صنعتی مورد استفاده در صنایع مختلف انجام می شود. از پودر میکرونیزه در صنایعی مانند رنگ سازی، صنایع مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، ساختمانی و... استفاده می شود.

درون این سیستم از آسیاب های مختلفی استفاده می شود. سنگ های کلوخه کربنات کلسیم از معادن و در ابعاد مختلف در آسیاب فکی این سیستم وارد شده و با قطعات 10 تا 20 سانتیمتری خارج می شود. سپس آسیاب چکشی این قطعات را خردتر کرده و به ابعاد 10 تا 1 میلیمتری تبدیل می شوند.

آسیاب اصلی که در ساخت ماشین آلات پودر میکرونیزه وجود دارد، آسیاب سپراتور است. موارد خارج شده از آسیاب چکشی وارد در یک سیلو ذخیره شده و سپس به صورت یکنواخت وارد آسیاب سپراتور می شود. سازنده وساخت سپراتور در مجموعه نوین نو آوران دلیجان به این منظور انجام می شود که مواد بر اثر فشار و به دلیل دور بالای دیسک دستگاه، همچنین برخوردی که بین چکش ها و زره وجود دارد، به سرعت به پودر تبدیل می شود. دستگاه دیگری که جهت آسیاب مواد از آن استفاده می شود و به شکل استوانه ای ساخته می شود، دستگاه آسیاب بالمیل است.

مجموعه نوین نو آوران دلیجان همچین سازنده ساخت بالمیل نیز است. مواد ورودی به این نوع آسیاب با ابعاد حدود 25 تا 5 میلیمتر هستند که این ابعاد می تواند بزرگتر و یا کوچکتر نیز باشند.

میزان خرد کردن مواد در دستگاه بالمیل، متناسب با طول این آسیاب انجام می شود. هر چه طول آسیاب بیشتر باشد، دانه های موجود در آسیاب خردتر می شود. پودر کردن مواد در این دستگاه، به وسیله حرکت دورانی استوانه آن انجام می شود. آسیاب بالمیل در مدل های مختلف و با عملکردهای مختلف به صورت خشک و تر و برای کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

ساخت و طراحی خط کوتینگ (کوتد)کربنات کلسیم پوشش دار در نوین نو آوران دلیجان

ساخت ماشین آلات پودر میکرونیزه و همچنین ساخت خط کوتینگ در نوین نو آوران دلیجان با ابزار آلات پیشرفته و بسیار با کیفیت انجام می شود. در واقع کربنات کلسیم کوتد یا پوشش دار ماده ای بسیار مفید برای پلیمرها است.

دلیل پوشش دار کردن کربنات کلسیم در این نوع ماشین آلات این است که کلسیم کربنات با پلیمر سازگار نبوده و پلیمر مذاب در این دستگاه نمی تواند کربنات کلسیم را خیس کند. در نتیجه ذرات به صورت کلوخه های ریزی تبدیل می شوند. به همین دلیل روی کربنات کلسیم نوعی پوشش ایجاد می شود تا پلیمر مذاب بتواند آن را به راحتی خیس کند. کربنات کلسیم پوشش دار تولید شده توسط دستگاه های تولیدی شرکت نوین نو آوران دلیجان، از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند. این خط تولید می تواند با نمونه های تولید شده در خارج رقابت کند و تمام مراحل تولید و عرضه این دستگاه تحت نظر متخصصان مجرب انجام می شود. 

به طور کلی باید گفت تولید و ساخت ماشین آلات پودر میکرونیزه، هیچ نوع آلودگی و یا آلاینده ای را برای محیط زیست به وجود نمی آورد. بنابراین این موضوع برای خطوط تولید و عرضه مواد معدنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این سیستم شامل هاپر ورودی بار، آسیاب فکی که متناسب با ابعاد مواد و سنگ ها است، آسیاب چکشی، بالابر به منظور انتقال بار از آسیاب چکشی به سیلوها، سیلویی که مواد اولیه را برای تغذیه دستگاه میکرونیزه ذخیره می کند، آسیاب سپراتور، سیستم بگ فیلتر جت پالس، فن سانتریفیوژ و سیلوی پاکت پر کن است. سیستم انتقال قدرت این دستگاه به صورت تسمه پولی بوده و در این دستگاه گیربکس وجود ندارد.


آدرس

دلیجان - شهرک صنعتی - خیابان تلاشگران جنوبی - خیابان سروستان - خیابان سرو یک

موبایل

شبکه های اجتماعی