نوین پلاست البرز آذرنگ

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - شهریار - چهار راه ملارد - به سمت صفادشت - شهرک صنعتی امینی راد (قبچاق)

شرکت نوین پلاست البرز آذرنگ


تولید کننده ی انواع لوله واتصالات پی وی سی
بابرند نگین پلیمرسامین
 ازسایز ۲۰الی ۴۰۰ میلیمتر 
بانشان استاندارد ملی و
گواهی ایزو2015_9001
جهت مصارف: ساختمانی،کشاورزی،فاضلابی،جدارچاهی
ولوله های نسوزبرقی وخم سرد درتمامی وزن ها

تولید کننده لوله های برقی، مجموعه ­ای است که پوشش­ هایی را در جهت ایجاد سطحی عایق و نارسانا روی سیم­ های برق رسانا برقرار می کند. این پوشش و محافظت اول برای مراقبت از تماس و عدم برق گرفتگی و آسیب های ناشی از آن است و دوم برای خلق محیطی منظم و چشم اندازی زیباتر در محوطه و فضای ساختمانی و اداری است. تولید کننده لوله های برقی کمک می کند تا افراد از تماس ناخواسته و احتمالی با سیم های حامل جریان الکتریسیته محافظت شوند.آنچه در رابطه با این لوله­ های برقی لازم است بدانید اینکه بر اساس استانداردهایی تولید می شوند که توسط IEC  تعیین شده است. تولید و فروش لوله های ساختمانی پیش از هر چیز باید بر اساس استانداردهای IEC باشد و همچنین اصلاحیه­ های استاندارد ISIRI که یک استاندارد ملی است، آنها را تایید کند. لوله های برقی تولید شده پس از عبور از این فیلترها می توانند وارد بازار فروش شوند و برای اجرا در سیستم ­های برق کشی بکار گرفته شوند. به این ترتیب تولید کننده لوله های برقی ملزم به رعایت کردن استانداردهای مقرر شده است.لوله­ های برقی انواع متفاوتی دارند؛ این تنوع شامل کاندوئیت فلزی، پی وی سی، گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، پلی آمید، پلی اتیلن، خرطومی پلاستیکی و خرطومی فلزی می شود. هر یک از این انواع لوله ­های برقی در موقعیتی منحصر مورد استفاده قرار می گیرند؛ کاندوئیت فلزی را می شود بصورت روکار یا توکار بکار گرفت. پی وی سی اما بیشتر زیر سقف هایی که از جنس بتن هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده لوله های برقی  و کاربرد لوله های گالوانیزه

تولید کننده لوله های برقی و کاربرد لوله ­های گالوانیزه سرد و گرم نیز به این ترتیب خواهد بود که گالوانیزه گرم برای محیط­ های بیرونی که در معرض خطر زنگ زدگی هستند و نوع سرد آن برای محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله های پلی آمید نیز بسیار سبک هستند و برای ساختمان سازی ها مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد خرطومی پلاستیکی برای روکار و خرطومی فلزی برای موارد توکار مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید کننده لوله های برقی  و کاربرد لوله های برقی خم سرد

تولید کننده لوله های برقی  خدماتی هدفمند در جهت تامین لوله های برقی خم سرد ارائه می دهند. لوله های برقی خم سرد از این مزیت برخودارند که برای خم کردن و حالت دادن آنها نیازی به حرارت نخواهد بود. به این ترتیب برقکار می تواند با بکارگیری فنر خم کاری، لوله های برقی خم سرد را به حالت مورد نظر درآورد. در نتیجه در رابطه با تولید کننده لوله های برقی و فروش لوله های برقی خم سرد بیشتر مورد توجه برقکارها قرار می گیرد. سهولت و راحتی کار کردن با این نوع از لوله ها باعث رشد بازار تولید و عرضه لوله اتصالات می شود. مزیت بسیار عالی لوله های برق خم سرد را می توان مقاومت قابل قبول این لوله ها در برابر آفتاب و ضربه های قوی در نظر گرفت. چنین مقاومتی در برابر دما و ضربه باعث شده تا برای ساخت و ساز ساختمان ها بیشتر از هر نوع دیگری لوله های برق خم سرد مورد استفاده قرار بگیرند. در نتیجه اگر در جهت سرمایه گذاری در رابطه با تولید کننده لوله های برقی  اقدام می کنید بهتر است که از تولید این نوع لوله های برقی شروع کنید تا بازده سرمایه گذاری شما حتمی و تضمین شده باشد.

تولید کننده لوله های برقی  و نحوه خرید

تولید کننده لوله های برقی و نحوه خرید این لوله ها به اینصورت است که اگر برای ساخت و ساز و یا راه اندازی پروژه های خود در جستجوی لوله های برقی هستید ابتدا لازم است نوع لوله برقی مورد نیاز خود را بررسی و انتخاب کنید. مطالعه این مقاله و جستجوی ساده ای در اینترنت به شما کمک می کند با انواع این لوله ها و کاربرد و میزان مقاومت آنها آشنایی پیدا کنید؛ اما برای سازماندهی و خرید چنین لوله هایی لازم است تا با یک فرد یا گروه باتجربه در این زمینه صحبت کنید.مشورت با افراد متخصص به شما کمک می کند پس از انتخاب نوع لوله های برقی مورد نظر خود بتوانید به اندازه مورد نیاز این خرید را انجام دهید و بدون اسراف در هزینه ها، به اندازه مورد نیاز خود این خرید را به انجام برسانید.برای خرید لوله های برقی لازم است به نمایندگی فروش و یا تولیدی های لوله های برقی مراجعه کنید. توجه داشته باشید که این اقلام را باید نو و آکبند شده تحویل بگیرید و حتما از سلامت این لوله ها پیش از مورد استفاده قرار دادن آنها آگاه شوید.


آدرس

تهران - شهریار - چهار راه ملارد - به سمت صفادشت - شهرک صنعتی امینی راد (قبچاق)

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی