نگین پلیمر سامین

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - شهریار - چهار راه ملارد - به سمت صفادشت - شهرک صنعتی امینی راد (قبچاق)

 تولید و فروش لوله پلیکا 

لوله پلیکا یا پی وی سی (PVC) دسته ای از لوله­های پلاستیکی است که بیشتر در سیستم آب­کشی ساختمان و لوله کشی برق مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی های اصلی این نوع از لوله­ها مقاومت و انعطاف پذیری آن می باشد که می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد و دچار خرابی نشود. تولید و فروش لوله پلیکا در ایران صنعتی است که به خاطر کاربرد وسیع این لوله­ها در زندگی مردم هنوز با اقبال خوبی مواجه هست و تولیدکنندگان بسیاری در این زمینه فعال می باشند. مجموعه نگین پلیمر سامین یکی از این تولیدکنندگان است که انواع لوله پلیکا را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این مجموعه مدت .... سال است که برطبق استانداردهای ساخت وساز انواع لوله پلیکا با کیفیت را تولید کرده و به فروش می رساند. در ادامه ضمن آشنایی بیشتر با ویژگی های لوله پلیکا و انواع آن، در مورد تولید و فروش لوله پلیکا توسط شرکت نگین پلیمر سامین بحث خواهیم کرد.

انواع لوله پلیکا

لوله پلیکا به سه دسته مهم زیر تقسیم می شود:

  1. لوله فشار ضعیف

  2. لوله نیمه فشار قوی

  3. لوله فشار قوی

تفاوت این نوع لوله­ ها در کاربرد و استحکام آنها می باشد. از لوله­های فشار ضعیف برای زمانی که در جایی سیستم هواکشی نصب می شود، استفاده می شود. در این حالت بیشتر ملاک داشتن یک مسیر برای تهویه هوا است و قوی بدون زیاد لوله مهم نیست. همچنین برای ایجاد مسیر لوله و ناودانی جهت انتقال آب باران می توان از این نوع لوله استفاده کرد. در مواردی مثل لوله کشی آب و همچنین فاضلاب در ساختمان های مسکونی از لوله­های نیمه فشار قوی استفاده می شود که می توانند به صورت روکار یا توکار نصب شوند. از لوله فشار قوی نیز در کاربردهایی که احتیاج به مقاومت و استحکام زیاد باشد، مثل سیستم فاضلاب کارخانجات صنعتی و همچنین مسیر کابل­های برق، استفاده می شود. در برق کشی، لوله پلیکا به منزله عایقی عمل می کند که کابل را از عوامل محیطی مثل گرما، رطوبت و باران و مواد مضر پیرامونی محافظت می کند. مجموعه نگین پلیمر سامین که در کار تولید و فروش لوله پلیکا می باشد، هر سه نوع از این لوله پلیکا را تولید و به فروش می رساند.

مزایای استفاده از لوله پلیکا

مجموعه نگین پلیکر سامین به عنوان تولیدکننده بهترین لوله پلیکا تهران لوله­هایی را تولید می کند که دارای مزایای زیر می باشند:

1) وزن کمی دارند.

2) به دلیل ساخته شدن از مواد سازنده مقاوم، در برابر مواد شیمیایی خورنده و فرآیندهای شیمیایی مضرر مقاومت خوبی دارند. این یکی از مواردی است که برتری شرکت­هایی که در کارعرضه و فروش لوله پلیکا هستند را نسبت به سایر رقبا برجسته می کند.

3)مقاومت خوب در برابر اکسید­شدن و پوسیدگی

4) استحکام خوب در برابر فشارهای مکانیکی و ضربه در محل نصب خود

5) انعطاف پذیری بالا: به دلیل مشخصات و ویژگی­های جنس آن که ماده پی وی سی است، در برابر شکسته شدن انعطاف خوبی از خود نشان می دهد

6) حمل و نقل و انتقال آنها به دلیل وزن کم نسبت به لوله­های فلزی راحت­تر و ساده­تر است


7)تنوع زیاد در اندازه و قطر: یک تولیدکننده لوله پلیکا به این مورد توجه داشته و انواع لوله با اندازه­های مختلف را برای کاربردهای مختلف تولید می کند.

8) عایق حرارتی: لوله پلیکا به دلیل ماهیت و جنس ماده سازنده­ای که دارد، رسانایی حرارتی کمتری نسبت به لوله­های فلزی قدیمی دارد. همین باعث می شود که برای کاربردهایی مثل لوله­کشی کابل برق و لوله­کشی روباز سیستم آب رسانی و فاضلاب مفید و مناسب باشد.

توجه می کنیم که عوامل 3 تا 5 در تولید و فروش لوله پلیکا نقش بسیار مهم و ویژه­ای ایفا می کنند.

نحوه  اتصال لوله پلیکا

برای اتصال لوله­های پلیکا به هم از روش گرم کردن و چسباندن استفاده می شود. در روش گرم­کردن یک قسمت از سر لوله را با دستگاه هویه گرم می کنند و آنرا در قسمت دیگر فرو می کنند تا جا بیفتد و اندکی صبر می کنند تا محل اتصال سرد شده و سپس محکم شود. در روش چسباندن مثلاً برای اتصال ته لوله به یک زانویی، سطح بیرونی سر لوله را با چسب مخصوص آغشته می کنند و سپس با فشار آنرا به داخل زانویی هدایت می کنند و بعد اندکی نگه می دارند تا محل اتصال به صورت کافی محکم شود.



آدرس

تهران - شهریار - چهار راه ملارد - به سمت صفادشت - شهرک صنعتی امینی راد (قبچاق)

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی