پارس تصفیه باران

موبایل

آدرس

قم

طراحی وساخت دستگاه آب شیرین کن (R. O )

دستگاه آب شیرین کن (R. O ) دستگاهی است که با استفاده از آن می توان به شیرین سازی آب های سطحی ، آب دریا، آب چاه و ... پرداخت. از مهم ترین صنایعی که این دستگاه کاربرد دارد می توان به صنایع کشاورزی ، کاغذ سازی ، داروسازی ، نیروگاه ها و شیشه سازی و ... اشاره نمود.اولین بار این دستگاه توسط ژان آنتونی نولت  در سال 1748 اختراع گردید. و در سال 1949 نیز اولین بار بود که شیرین سازی آب دریا به کمک دستگاه آب شیرین کن (R. O ) به صورت عملی و کاربردی در دانشگاه  کالیفرنیا لس آنجلس انجام شد. تا قبل از این شیرین سازی آب های مختلف در حد تئوری دانشگاهی مطرح بود. این دستگاه را با نام دستگاه آب شیرین کن اسمز معکوس نیز می شناسند. شرکت پارس تصفیه باران مجری طراحی و ساخت دستگاه آب شیرین کن (R. O ) در کشور بوده و در کمترین زمان ممکن می تواند انواع مختلف دستگاه های آب شیرین کن اسمز معکوس را طراحی و تولید کند و در نهایت به مشتریان تحویل دهد.

فرآیند اسمز معکوس در دستگاه آب شیرین کن (R. O ) چیست؟

 فرآیند اسمز معکوس که توسط دستگاه آب شیرین کن (R. O ) انجام می گیرد در واقع فرآیندی است که برعکس اسمز به شیوه ای انجام می شود که می می تواند آب شور را به آب شیرین تبدیل کند. اسمز در واقع فرآیندی است که در طبیعت وجود دارد و به این مسئله تاکید دارد که آب شیرین به سمت آب شور و املاح زیاد حرکت می کند. حتی در بدن خود انسان نیز به همین صورت است. مثالی از طبیعت اگر بخواهیم بیان کنیم می توان کاری که ریشه درختان انجام می دهند و آب را از زمین جذب می کنند اشاره نمود. این دستگاه دقیقاً کارش برعکس این فرآیند است و به گونه ای عمل می کند که آب شور را به آب شیرین تبدیل می نماید. طراحی و ساخت دستگاه آب شیرین کن (R. O ) توسط شرکت پارس تصفیه باران برای هر اندازه و ابعادی انجام می گیرد. کافی است برای سفارش دستگاه به سایت این شرکت مراجعه کنید و با مشاوران این شرکت تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را برای خرید دستگاه آب شیرین کن (R. O ) در اختیار شما قرار دهند. بیشترین موارد استفاده از این دستگاه در زمانی است که نیاز داریم میزان نمک موجود در آب را کاهش دهیم. در فرآیند اسمز معکوس با کمک این دستگاه دو جریان صورت می گیرد یکی جریان آب محصول و دیگری جریان آب تغلیظ شده است. جریان غلیظ تری که در فرآیند فیزیکی جداسازی املاح و نمک از آب شور توسط این دستگاه انجام می گیرد آب شور یا دور ریز می گویند.

دلایل استفاده از دستگاه  آب شیرین کن RO

شرکت پارس تصفیه باران که طراحی و تولید دستگاه آب شیرین کن (R. O ) را انجام می دهد توانسته است بهترین و با کیفیت ترین دستگاه آب شیرین کن را خدمت مشتریانی که قصد دارند آب شور را به آب شیرین تبدیل کنند ارائه دهد. همان طور که می دانید صنعت و زندگی روزانه مردم زیادی در سراسر دنیا به دلیل کمبود آب شیرین با مشکلات گسترده ای روبرو شده است. نه تنها آب شرب و مصرفی بلکه آب مورد نیاز کشاورزی و مواد بهداشتی و دارویی و همچنین صنایع دیگر که به آب شیرین نیاز دارند رو به کاهش است. بنابراین بهترین روش این است که بتوان با این دستگاه آب شور دریا را به آب شیرین تبدیل کرد. با استفاده از این دستگاه می توان املاحی که در آب وجود دارند را تا حدود 99.6 درصد حذف کرد و آب خالص و آب شیرین به دست آورد.

مزایای دستگاه آب شیرین کن (R. O )

دستگاه آب شیرین کن (R. O ) به سبب مزایای بسیار زیادی که دارد کاربردهای گسترده ای در بخش های کشاورزی ، صنایع مختلف ، در تولید آب شرب مصرفی و ... پیدا کرده است. از مهم ترین مزایایی که استفاده از این دستگاه ها دارند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

-        نسبت به روش های دیگر تصفیه آب مصرف انرژی بسیار کمتر و به صرفه ای دارد

-        از نظر هزینه نسبت به سایر روش ها مقرون به صرفه تر است.

-        بدون این که نیاز به توقف های ادواری باشد می تواند به طور مداوم کار کند

-        کار کردن با دستگاه آسان است

-        هزینه نگهداری و تعمیرات دستگاه بسیار پایین است.

-        ویروس ، باکتری و مواد تب زا داخل آب را به طور کامل و ایمن دفع می کند.

-        می تواند برای تولید آب شرب مصرفی مورد استفاده قرار گیرد.

-        می توان آب مورد نیاز برای نیروگاه های مختلف سیکل بخار را تولید کرد.

-        برای تولید آب مورد نیاز دام و طیور کاربرد دارد.

-        دستگاه آب شیرین کن (R. O ) می تواند به بازیافت پساب های صنعتی کمک کند.

شرکت پارس تصفیه باران تولید دستگاه آب شیرین کن (R. O ) را در ظرفیت های گوناگون و برای کاربردهای مختلف دریایی ، خانگی ، کشاورزی و صنعتی تولید و طراحی می کند.

در زمینه خرید و تهیه دستگاه آب شیرین کن (R. O ) کارشناسان این شرکت آماده ارائه مشاوره به مشتریان محترم هستند. کافی است که برای مشاوره به سایت شرکت مراجعه نمایید.



آدرس

قم

موبایل

اصناف مرتبط