پاسارگاد شیمی الوند

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - عباس آباد - خیابان بهشتی - بلوار صابون چی. - کوچه مبینی - پلاک 18 - واحد 1

پاسارگاد شیمی الوند

بخش مهمی از صنایع شیمیایی کشور به بخش مواد اولیه دارویی اختصاص دارد. مواد وابسته به ترکیبات دارویی در گذشته تنها از گیاهان و حیوانات تهیه می شد. اما امروزه داروهای فراوانی بر طبق فرآیندهای شیمیایی تولید می شوند، بنابراین به مواد اولیه شیمیایی متفاوت برای تولید دارو نیاز است. همیشه یکی از دغدغه های اصلی کشور شیوه تولید دارو باکیفیت و به طور مداوم است اما بر اساس شرایطی که وجود دارد خیلی مواقع درگیر تحریم ها می شویم و این امکان وجود ندارد. شرکت های داروسازی که در واردات و فروش مواد اولیه دارویی فعالیت دارند، معمولا در زمینه های تحقیق و توسعه روی داروهای ضد سرطان،تحقیقات بیولوژیکی مولکولی،بیولوژی سیستمی،فناوری های نانو و بایو، فرمولاسیون های دارویی، فروش مواد اولیه آرایشی و بهداشتی و تولید مواد اولیه دارویی و فرمولاسیون های دارویی با ارزش افزوده بالا نیز فعال هستند. البته برخی از مواد اولیه دارویی توسط شرکت های داخلی تولید می شوند و برای تولید محصول نهایی به شرکت های داروسازی ارسال می شوند.

در حال حاضر هر یک از شرکت های فعال در حوزه دارویی به طور میانگین با تولید 250 قلم مواد موثره دارویی و شیمیایی و در ضمن در اختیار داشتن تجهیزات بسته بندی، بیش از 50 درصد از کل مواد موثر دارویی مورد نیاز کشور را در صنعت داروسازی داخلی تامین و توزیع می کنند.

با توجه به اینکه کیفیت این داروها به طور مستقیم با سلامت بیماران در ارتباط است این تولیدات به طور مستمر در حال افزایش کیفیت بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی می باشند. علاوه بر پایبندی بر تعهد در بخش تولید مواد اولیه دارویی و شیمیایی، فعالیت این شرکت ها باعث ارتقا و توسعه علوم و فناوری روز آمد در داخل کشورخواهد شد.

 

آدرس

تهران - عباس آباد - خیابان بهشتی - بلوار صابون چی. - کوچه مبینی - پلاک 18 - واحد 1

تلفن

موبایل