پت شاپ دنیزپت

موبایل

آدرس

تهران - کرج

دنیزپت بزرگترین مرکز سگهای خانگی و کوچک  تمام‌ نژادهای خاص (وارداتی و داخلی ) تمامی سگها زیر نظر دامپزشک بوده  و تحویل به دامپزشک مورد اعتماد شما ارسال به تمام نقاط هوایی و زمینی  تمامی حیوانات خانگی شناسنامه دار واکسن زده شده  و فیلم زدن واکسن با تاریخ و ساعت  ضبط میشه و براتون قبل از تهیه کردن ارسال میشه  

قبل از گرفتن این فرشته ها  تمامی جوانب رو در نظر بگیرید بعد اقدام به نگهداری کنید برای دیدن این کوچولولهای خوشگل میتونید پیج ما رو دنبال کنید روزانه بطور زنده از این گوکولی ها فیلم گذاشته میشه یا وات ساپ پیام بدید تصویری هاپو  مورد نظر خودتون رو ببینید اعتماد شما  افتخار ماست

جهت انتخاب بهترین سگ برای آپارتمان ، مراکزی وجود دارد که کار آن ها ، فروش توله آپارتمانی قیمت مناسب است . باید بدانید که زندگی در یک آپارتمان به این معنا نیست که شما نمی توانید یک سگ خوشحال و سالم داشته باشید . ( مگر این که مجموعه آپارتمان شما قوانینی برای این موضوع داشته باشد و به شما این اجازه را ندهد . ) اگر چه زندگی آپارتمانی می تواند که با مالکیت سگ همراه باشد ، اما پیدا کردن نژاد مناسب سگ می تواند تفاوت ها را ایجاد کند .

با تلاش ، اکثر نژاد های سگ می توانند در آپارتمان ها زندگی کنند ، اما زندگی در آپارتمان با برخی نژاد ها مطمئناً راحت تر از سایرین است . بنابراین باید بررسی کنیم که چه ویژگی هایی یک سگ را برای آپارتمان مناسب می کند . شما می توانید جهت انتخاب توله مناسب خود به پانسیون و محل نگه داری سگ ها که در کار فروش توله آپارتمانی قیمت مناسب هستند ، مراجعه کنید .

برای پیدا کردن بهترین سگ برای نگهداری در آپارتمان ، اکثر افراد فکر می کنند اندازه سگ ملاک بسیار مهمی است ، در صورتی که خلق و خوی سگ ، پارس کردن و انرژی سگ است که بسیار اهمیت دارد .
سگ ها در حیوانات خانگی از جذابیت بالایی بر خوردار هستند و می توانند بسیار سرگرم کننده باشند .
سگ های نژاد معروف برای آپارتمان فرنچ بولداگ ، پامرانین ، شیواوا ، تریر هستند . سگ های معروفی هستند که به ساکت بودن معروفند . سگ های مختلف میزان انرژی متفاوتی دارند درست مانند انسان ها .
در خانه شما قبل از ورود سگ به خانه باید فضای خونه برای ورود سگ آماده باشد . تمام اتاق ها باید ایمن باشد . برای سگ خود محدودیت قراربدهید . حفظ تمیزی و شادابی در سگ بسیار اهمیت دارد .
برای نگهداری از سگ به یک قفس بزرگ ، تخت خواب سگ ، ظرف آب و غذا ، غذای مخصوص سگ ، کمربند نگهدارنده سگ ، قلاده سگ ، کیسه مدفوع سگ ، خوردنی جویدنی سگ ، اسباب بازی سگ ، نظافت سگ ، معاینه توسط پزشک نیاز است .
مثل همیشه ، به یاد داشته باشید که هر سگ دارای یک شخصیت مختص به خود است. در حالی که هر نژاد از شخصیت و تمایلات خاص برخوردار است ، همیشه تغییرات وجود خواهند داشت. تحقیقات خود را با دقت انجام دهید و حتماً یک حیوان خانگی را انتخاب کنید که متناسب با خانه ، سبک زندگی و شخصیت شما باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در آگهی فروش سگ آپارتمانی در کرج تماس بگیرید .


آدرس

تهران - کرج

موبایل

شبکه های اجتماعی