پلی مهر اتصال سپاهان

تلفن

موبایل

آدرس

اصفهان - خیابان لاله شمالی - کیلومتر 4 - جاده حبیب آباد

تولید کننده اتصالات پلی اتیلن

شرکت پلی مهر اتصال سپاهان با بیش از دو دهه سابقه ی موفق در تولید با هدف تولید محصولات با کیفیت هر چه بیشتر در حوزه ی آبیاری نوین کشاورزی و اشتغال زایی برای جوانان این مرز و بوم و همچنین مشاوره در اجرای پروژه های آبرسانی و آبیاری تحت فشار شروع به تولید انواع اتصالات پیچی فشار قوی پلی اتیلن نموده و روز به روز محصولات جدیدتر را به تناسب نیاز مشتریان عزیز به سبد کالایی این شرکت افزوده است.مدیریت و کارکنان این شرکت با ارائه خدمات گسترده به خریداران و تلاش برای دستیابی به موفقیت های روزافزون و همچنین ارائه کیفیت بالا در محصولات خود ،همواره سعی نموده اند که نام پلی مهر اتصال سپاهان نزد تمامی متخصصان و صاحب نظران با مفهوم " کیفیت مطلوب " مترادف شده و رضایت تمامی کسانی که به کارکرد کیفی محصولات اهمیت می دهند را جلب نماید . محصولات تولیدی این شرکت شامل انواع اتصالات از سایز ۲۰ تا 125 میلیمتر میباشد.تمامی پروسه ی تولید؛مونتاژ و تحویل کالا  مجهز به سیستم کنترل کیفیت بوده و بکارگیری پرسنل مجرب جهت فرایند های مذکور همواره یکی از ملزومات این گروه تولیدی میباشد. مدیریت و مهندسین ناظر تولید در شرکت پلی مهر اتصال سپاهان دایما میکوشند تا برای تولید محصولات این شرکت از بهترین متریال موجود در بازار های داخلی و خارجی که از مرغوبیت بسیار بالا برخوردار است در کنار بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات استفاده کنند.این تلاش ها موجب شده است تا پلیمهر اتصال سپاهان از سوی اتاق بازرگانی ایران موفق به کسب نشان زرین متشری مداری و رقابت پذیری در تراز جهانی گردد.

تولید کننده اتصالات پلی اتیلن، با توجه به محصولات لوله ای و گسترده ای که تولید می کند، متناسب با همه آن ها باید اتصالات پلی اتیلن نیز بسازد.

مسلم است که لوله های بسیار بزرگ که در پروسه و کار های آب رسانی مثل پارک های آبی استفاده می شوند، با لوله های پلی اتیلنی که در کشاورزی کاربرد دارد فرق عمده ای دارند.

بدیهی است که همین فرق ها سبب می شود که اتصالات از جنس پلی اتیلن مانند زانو، اتصالات نر و ماده و... مخصوصا در اندازه متفاوت باشند.

با توجه به همه گیری و استفاده زیادی که از لوله ها و اتصالات پلی اتیلن در ساخت و ساز ها و فعالیت های گوناگون می شود،تولید کننده اتصالات پلی اتیلن، روز به روز مقاومت و کیفیت محصولات خود را بالا می برد.

هم چنین می کوشد، با بالا بردن تنوع این اتصالات و لوله ها، کاری کند که محصولاتش در همه صنایع و صنعت ها قابل استفاده باشد.

آن چه که در مورد تولید کننده اتصالات پلی اتیلن نمی دانید، بسیار وسیع تر از آن است که فکرش را بکنید.

به قول صنعت کار معروفی، چرخ صنعت آن قدر گستره است که هر کس فکر می کند، درباره اش خیلی می داند، در واقع هیچ از آن نمی داند.


معرفی انواع اتصالات پلی اتیلن باکیفیت


وقتی نگاهی به عکس های این اتصالات پلی اتیلنی می کنیم، حقیقتا می خواهیم به تولید کننده اتصالات پلی اتیلن، احسنتی بزرگ بگوییم.

همین شگفتی و گستردگی، معرفی انواع اتصالات پلی اتیلن با کیفیت را برای ما دشوار می کند.

از اتصالات غول پیکر که در نشر و انتقال گاز به همه نقاط کشور گرفته تا سیستم های کوچک گرمایشی خانه ها استفاده می شود.

اتصالات مختلف پلی اتیلنی که به همراه لوله های همین جنس توسط تولید کننده اتصالات پلی اتیلن، تولید می شود، می توان به جرات گفت تحولی شگرف و عمیق در صنعت کشورمان به وجود آورد.

در گذشته مشکلات فراوانی در گازرسانی، آبرسانی، آبیاری محصولات کشاورزی و ... داشتیم.

حتی برای مراکز تفریحی مانند پارک های آبی بزرگ که هم اکنون در شهر های بزرگ نظیر مشهد، اصفهان، تهران و...داریم، این اتصالات مانند معجزه عمل کردند.

در گذشته برای ساخت هیچ کدام از این ها دستمان باز نبود زیرا تجهیزات و امکاناتش را نداشتیم، اما به لطف تولید کننده اتصالات پلی اتیلن، بسیاری از فناوری های جدید را امروزه در کشورمان شاهد هستیم.

برای مثال برای سیستم گرمایش خانه ها امروزه روشی را داریم که با استفاده از همین لوله ها و اتصالات پلی اتیلن، انجام می شود به طور مثال سیستم گرم کردن از کف یکی از این موارد می باشد.

قیمت اتصالات پلی اتیلن در بازار


اتصالات پلی اتیلن نیز مانند همه محصولات دستخوش تغییرات قیمت می شود و نمی توان آن را محصولی با قیمت ثابت قلمداد کرد.

بالاخره، تولید کننده اتصالات پلی اتیلن، با توجه به تحریم های اقتصادی که روز به روز شدید تر و بیشتر می شوند، با سختی هایی مواجه است.

مشکلات فراهم کردن مواد اولیه، یکی از بزرگترین معضلاتی است که همه تولیدکنندگان صنعتی، به ویژه تولید کننده اتصالات پلی اتیلنی را درگیر کرده است که علاوه بر این ها تولیدات در ایران با مشکل واسطه نیز روبه رو است.

واسطه ها و دلالان برعکس عرضه و فروش مستقیم بازار را به دست خود می گیرند و سبب افزایش قیمت اتصالات پلی اتیلن می شوند.

این گونه قیمتی برای تولید کننده اتصالات پلی اتیلن تمام می شود،با قیمتی که در بازار این محصولات به فروش می رسند بسیار متفاوت است.

اگر برای پروژه خود نیاز به لوله و اتصالات پلی اتیلنی مثل زانو های مختلف نر و ماده، اتصالات بی نظیر مارپیچی، سه راه های پر کاربرد و ... دارید، نگران قیمت نباشید.

زیرا با خرید از تولید کننده اتصالات پلی اتیلن، هرچقدر هم که احساس کنید مبلغ زیادی پرداخت کردید اما چون کالای ایرانی و درجه یک خریداری کرده اید، ارزش دارد.

درضمن کیفیت این اتصالات و لوله ها تضمین کننده و اعتبار بخش شرکت و کارخانه ای است که تولید کننده اتصالات پلی اتیلن، است.

بی شک هر کسی که پیمان کار پروژه ای چه کوچک و خانگی و چه بزرگ و دولتی است، دوست دارد از جایی خرید کند، که بهترین درجه کیفیت و مرغوبیت را به او ارائه می دهند تا هم از استحکام و دوام کار به عنوان مثال گاز و آب خود خیالش راحت باشد هم مشتریان خود را همیشگی کند.

لطفا جهت هماهنگی و ثبت سفارش می توانید پیام خود را به ایمیل Polymehretesalsepahan@gmail.com ارسال نمایید.

از تولید کننده اتصالات کشاورزی چه اطلاعاتی دارید؟


می توان خاطر نشان کرد که تولید کننده اتصالات کشاورزی، زیرمجموعه ای از تولید کننده اتصالات پلی اتیلن، است که با استفاده از تکنولوژی به روز و فناوری های پیشرفته به ساخت محصولات مورد نیاز در کشاورزی می پردازد.

حال برای آن که از تولید کننده اتصالات کشاورزی بیشتر بدانید، با ما ادامه دهید.

منظور از محصولات مورد نیاز برای کشاورزی، امکانات و وسایلی است که بیشتر برای کشاورزی مدرن و جدید به کار گرفته می شود.

امروزه، اتصالات کشاورزی تقریبا در همه روش ها و سبک های آبیاری استفاده می شود.

همان طور که می دانید، آبیاری گیاهان محصولات به سبک قطره ای، با استفاده از نوار آبیاری، آبیاری با استفاده از تولید باران و ... مدت زمانی نیست که به عرصه کشاورزی آمده اند.

خوب برای به کار گیری تمام این روش ها و مدل ها، نیاز به تجهیزاتی منحصر به فرد و متفاوت از گذشته داریم که تولید کننده اتصالات پلی اتیلن در اختیارمان گذاشته است.

لوله ها و اتصالات پلی اتیلنی به ویژه اتصالات پلی اتیلن این امکان را به ما می دهند.

جالب است بدانید حتی اگر کشاورزی علاقه و یا بودجه استفاده از روش های جدید آبیاری را نداشته باشد، تولید کننده اتصالات کشاورزی، برای آن ها نیز محصولاتی دارد.

بدین گونه، این محصولات پر سود و با ارزشمند، برای کشاورزی با روش های سنتی و قدیمی نیز مفید واقع می شوند.



آدرس

اصفهان - خیابان لاله شمالی - کیلومتر 4 - جاده حبیب آباد

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی