پمپ هیدرولیک عزیزی

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - خیابان قزوین - بعد از پمپ بنزین امام زاده معصوم - گاراژ خوزستان

پمپ هیدرولیک عزیزی

پمپ هیدرولیک عزیزی یکی از فروشگاه­هایی است که انواع پمپ هیدرولیکی چون پیستونی، دنده­ای و پره­ای را با قیمت مناسب و با ضمانت پس از فروش ارائه می دهد. پمپ­های این مجموعه دارای کیفیت مناسب و مطلوبی بوده و در مدلهای مختلفی با فشار و شدت جریان مختلف عرضه می شوند. پمپ هیدرولیک عزیزی برای کاربردهایی مختلف، به طور مثال استفاده در خودروهای سنگین و ماشین­های راه­سازی مثل بیل مکانیکی، جرثقیل، انواع تریلی، تراکتور و لودر بکار برده می شود. برای سفارش خرید و اطلاع در مورد انواع محصولات عزیزی و قیمت آنها می توانید با شماره 09122276338 تماس بگیرید.

پمپ هیدرولیک چیست؟

پمپ هیدرولیک وسیله ای است که با استفاده از نیروی الکتریکی تأمین شده توسط یک موتور الکتریکی یا یک موتور احتراقی، نیروی مکانیکی تولید کرده و از طریق مکانیزم مشخص (پره یا پیستون) این نیروی مکانیکی را به نیروی هیدرولیکی لازم برای جابجایی و انتقال سیال موجود در خود تحت فشار معین فراهم می سازد. این سیال می تواند روغن و یا آب باشد.

انواع پمپ هیدرولیک

پمپ­های هیدرولیک در دو دسته کلی قرار می گیرند: با جابجایی مثبت و با جابجایی غیر مثبت.

دسته اول در کاربردهای هیدرواستاتیک بکار برده می شوند در حالیکه دسته دوم برای کاربردهای هیدرودینامیک مناسب هستند.

در پمپ­های نوع هیدرواستاتیک انتقال نیرو توسط فشار سیال انجام می شود؛ بدین صورت که با افزایش حجم توسط مکانیزم مشخص، فشار موجود دچار افت می شود و این افت فشار شرایط خلأ مانندی را ایجاد می کند که باعث مکش سیال از قسمت مخزن به داخل پمپ می شود. با ادامه یافتن گردش، ماده هیدرولیک در پمپ به دام افتاده، جابجا شده و سپس به قسمت خروجی پمپ هدایت می شود. این سیکل در یک دور گردش محور پمپ رخ داده و مرتباً تکرار می شود. عملکرد و ساز و کار این نوع از پمپ‌ها به صورتی است که باید قطعات آن‌ها نسبت به هم آب‌بندی شوند تا از نشتی سیال جلوگیری شود. در عمل نشتی سیال در میان قطعات پمپ هیدرواستاتیک بسیار کم می باشد. پمپ‌های جابه‌جایی مثبت خود به سه دسته تقسیم می شوند: پیستونی، چرخ دنده‌ای و نوع پره‌ای. هر یک از این نوع پمپ­ها نیز می توانند به صورت جابجایی ثابت یا به صورت جابجایی متغیر عمل کنند که در نوع اول دبی ثابت و در نوع دوم دبی خروجی متغیر می باشد.

در پمپ­های نوع پیستونی که جزء گران­ترین و باداوم­ترین نمونه از پمپ­های هیدرولیک محسوب می شوند، از یک یا چند سیلندر و پیستون استفاده می شود که در آن با استفاده از حرکت رفت و برگشتی پیستون، مکشی در پشت آن ایجاد شده و سیال به سمت جلو هدایت و رانده می شود.در پمپ­های نوع هیدرودینامیکی از طریق جریان سیال موردنظر، انتقال نیرو رخ می دهد. ساز و کار بدین صورت است که پروانه­ای وجود دارد که شروع به چرخش کرده و نیروی گریز از مرکزی را ایجاد می کند که باعث هدایت سریع سیالی که در مسیر آن قرار دارد، به سمت خروجی پمپ می شود. در این گونه از پمپ‌ها برخلاف دسته اول، قطعات موجود نسبت بهم آب­بندی نمی شوند و همین باعث می شود که با افزایش فشار، نشتی زیادی رخ دهد. بعلاوه این گونه از پمپ‌ها قادر به پمپاژ خودکار سیال موجود در خود نیستند، زیرا مکشی در آنها اتفاق نمی افتد تا سیال موجود را به سمت خود بکشد. این دسته از پمپ‌ها دارای قیمت کمتری نسبت به نوع هیدرواستاتیک بوده و چون قطعات آنها با یکدیگر درگیر نمی شود، می­تواند برای پمپ­کردن آب نیز مورد استفاده قرار گیرد. از نمونه­های شاخص و رایج پمپ­های هیدرودینامیکی، پمپ پروانه­ای می باشد.

خدمات پمپ هیدرولیک عزیزی

مجموعه پمپ هیدرولیک عزیزی، با سابقه چندین ساله در زمینه فروش انواع پمپ هیدرولیکی چون پیستونی (شعاعی و محوری)، چرخ­دنده­ای (داخلی و خارجی) و پره­ای (بالانس و غیربالانس)، محصولات خود را با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت از برند سازنده عرضه می کند. فروش پمپ­های هیدرولیکی ماشین های راه­سازی یکی از مواردی است که توسط مجموعه پمپ هیدرولیک عزیزی انجام می شود. مواردی مثل فروش پمپ هیدرولیکی لودر، پمپ هیدرولیکی بیل مکانیکی، پمپ هیدرولیکی تراکتور و ... با مشخصات فشار و دبی مشخص و از جنس مرغوب انجام می شود. برای سفارش پمپ هیدرولیک خود در هر جایی از کشور که باشید، می توانید با ما تماس بگیرید. مجموعه عزیزی آماده ارائه خدمات و محصولات خود به شما مشتریان عزیز می باشد.




آدرس

تهران - خیابان قزوین - بعد از پمپ بنزین امام زاده معصوم - گاراژ خوزستان

تلفن

موبایل