چسب بلوک هبلکس

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - ورامین - کمربندی ورامین پیشوا جنب ترمینال

فروش وقیمت بلوک سبک هبلکس در تهران | چسب بلوک هبلکس


بلوک هبلکس***

بلوک هبلکس ( Heblex Block ) چیست؟ 

بلوک هبلکس از جمله مصالح نوین ساختمانی است که از ترکیب: سیمان، آهک، پودر آلومینیوم و...ساخته شده است. بلوک های هبلکس امروزه کاربردهای متنوعی در صنعت ساختمان سازی دارند که به علت ویژگی های متمایز این بلوک از جمله عایق بودن در برابر صدا ،حرارت و رطوبت ، وزن پایین و صرفه جویی در استفاده از مصالح دیگر ساختمانی، کاربرد آن رو به گسترش می باشد.

بلوک هبلکس یا همان هپلکس، که در بازارسیپورکس نیز نامیده میشود، جزء مصالح نوین ساختمانی می باشدکه مهمترین کاربرد آن برای دیوارکشی است.

بلوک سبک هبلکس ، طی مراحلی در درجه ی 12 اتمسفر در خط تولید کارخانه ها ؛ تولید می شود ؛ که همین روش اتوکلاو کردن بلوک های هبلکس ؛ این نوع بلوک ها را از دیگر بلوک های سنتی متمایز کرده است . اتوکلاوکردن بلوک هبلکس ، موجب افزایش مقاومت ساختاری و فیزیکی آن می شود و در نهایت یک بلوک مقاوم و با استحکام بالا را به شما ارائه می نماید . بلوک هایی که مرحله ی اتوکلاوشدن را طی نکنند ، از کیفیت و مقاومت کافی و استاندارد ؛ برخوردار نخواهند بود . 

بلوک سبک AAC ، که اغلب با عنوان تجاری هبلکس ، شناخته شده است ؛ بلوک سبک هبلکس ، تمامی نیاز های یک مجری ساختمان را برآورده می کند و مورد تایید استاندارد های ملی و جهانی مصالح ساختمانی نوین می باشد . بلوک سبک هبلکس ، سرعت اجرای دیوارچینی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و حمل آسان آن ؛ به سبب وزن سبکی که دارد ، روند اجرای کار را برای نیروی کار بسیار راحت تر خواهد کرد . می توان گفت که هبلکس ، یک انتخاب کاربردی و مقرون به صرفه محسوب می شود ؛ که به شما قدرت مدیریت هزینه های اضافی از قبیل : عایق کاری مجدد و یا استخدام نیروی کار را خواهد داد . بلوک سبک هبلکس ، مزایای قابل توجهی دارد که آن را از هر نوع مصالح سنتی و قدیمی ؛ متمایز می کند .


تاریخچه بلوک هبلکس**

بلوک سبک بتنی هوادار اتوکلاو شده یا بتن هوادار اتوکلاوی (Autoclaved Aerated Concrete - AAC) همان بتن گازی سبک یا متخلخل می‌باشد. این نام برای بتن هوادار تولید شده در اروپا در نظر گرفته شده است. در سال ۱۹۲۴ میلادی توسط مهندس آرشیتکت سوئدی اختراع و به جامعه مهندسین معرفی گردید. 

ساخت این محصول به روش پخت مواد اولیه انجام می‌گیرد. Johan Axel Erikson مهندس آرشیتکت سوئدی،پس از مطالعات وآزمایش‌های فراوان دریافت که اگر عمل آوری این مواد در حرارت و فشار زیاد انجام شود، یک محصول بتنی متخلخل با مقاومت بالا به دست می‌آید که به علت وجود حباب‌های گاز در آن، یک عایق خوب نیز محسوب می‌شود. این محصول پس از تغییراتی در فرمولاسیون، Autoclaved Aerated Concrete و به اختصار AAC نام گرفت.


تعریف بلوک هبلکس**

هبلکس یا همان هپلکس (heblex) یک نوع بتن متخلخل است که بیشتردر صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد. به بتن‌هایی که مانند بلوک هبلکس ‌از روش اتوکلاو و هوادار کردن در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود، اصطلاحاً بتن سبک متخلخل می گویند. بلوک هبلکس در واقع نوعی از بتن است که توسط حباب های هوا متخلخل شده و در ساختمان ها بهترین جایگزین برای آجر و مصالح ساختمانی قدیمی می باشد. در ساختار هبلکس از سیلیس استفاده شده است،این امر باعث عایق شدن آن دربرابرآتش می گردد، زیرا سیلیس دمای ذوب بسیار بالایی دارد وعایق بسیار خوبی دربرابر آتش وحریق می باشد. ترکیبات بلوک هبلکس به گونه ای است که قابل بازیافت و برگرداندن به چرخه تولید می‌باشد.


فروش بلوک هبلکس

بلوک هبلکس 20 سانتی

قیمت بلوک aac

قیمت وفروش انواع بلوک هبلکس 

قیمت وفروش بلوک سبک هبلکس 

فروش بلوک هبلکس با قیمت عالی

قیمت بلوک هبلکس ساختمانی

قیمت بلوک هبلکس خرید بلوک هبلکس 

بلوک هبلکس بلالی 

بلوک هبلکس چیست

بلوک سبک هبلکس

ویژگی های بلوک هبلکس

قیمت بلوک هبلکس

فروش بلوک هبلکس

فرمستون.

ثرمستون.

بلوک اتوکلاوشده

بلوک گازی اتوکلاو

بلوک سلولی

بلوک عایق 

مصالح سبک و ارزان

بست رادیکالی بلوک هبلکس

بست تخت بلوک هبلکس

قیمت بست بلوک هبلکس

بست بلوک گازی

اتصالات بلوک هبلکس

اتصالات هبلکس

چسب بلوک هبلکس

چسب بلوک

چسب هبلکس چیست

قیمت چسب بلوک هبلکس

گلوله فولادی چیست

گلوله فولادی فورج

گلوله فولادی بالمیل

گلوله فولادی آسیاب

بست بلوک هبلکس

پودرآلومینیوم چیست

کاربرد پودرآلومینیوم

پودرآلومینیوم فلیک

پودر آلومینیوم سلیک

پودر فشفشه

پودر ترقه

پودر رنگ نقره ای

ویژگی های پودرآلومینیوم

آدرس

تهران - ورامین - کمربندی ورامین پیشوا جنب ترمینال

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی