کارگاه فنی سهند

تلفن

موبایل

آدرس

تهران

تعمیر کلیه دستگاه های لوله بازکنی

تعمیر کلیه دستگاه های لوله بازکنی کاری تخصصی است و واگذاری آن به افراد غیر متخصص علاوه بر ایجاد هزینه اضافی, ممکن است باعث ایجاد خرابی بیشتر نیز بشود. کارگاه فنی سهند با بهره گیری از پرسنل حرفه ای در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کلیه دستگاه های لوله بازکنی را انجام می دهد. این کارگاه علاوه بر تعمیر و خدمات پس از فروش دستگاه های ساخت خود, دستگاه های مشابه را نیز عیب یابی و تعمیر و یا تعویض قطعه می کند. با توجه به تجربه پرسنل در امر تعمیر کلیه دستگاه های لوله بازکنی, نگرانی از بابت تعمیر ناقص نخواهید داشت. در مواردی اگر دستگاه لوله باز کنی شما عیب جزئی داشته باشد, حتی نیاز به انتقال آن به کارگاه نیز نمی باشد و شما میتوانید تنها با یک تماس, تعمیر دستگاه را در محل کار یا زندگی خودتان شاهد باشید. هدف ما راحتی شماست.


تعمیر کلیه دستگاه های لوله بازکنی با مرغوب ترین مواد

در کارگاه فنی سهند, تعمیر کلیه دستگاه های لوله بازکنی با بهترین و با کیفیت ترین مواد موجود در بازار ایران انجام می شود. این مزیت علاوه بر طولانی تر کردن عمر دستگاهتان, هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل کند. این کاهش هزینه به این خاطر است که با توجه به کیفیت مطلوب مواد استفاده شده, قطعه مد نظر خیلی دیرتر از نمونه های مشابه در بازار نیاز به تعویض یا تعمیر خواهد داشت.

خرابی و تعمیر کلیه دستگاه های لوله بازکنی

به علت استفاده مداوم و معمولا در زمان طولانی بین نیم تا 1 ساعت در هر بار استفاده,دستگاه های لوله بازکنی به سرعت مستهلک شده و نیاز به سرویس و یا تعویض قطعه پیدا می کنند. دستگاه خراب باعث مشکلاتی از قبیل شکستن لوله, ایجاد گرفتگی جدید, برق گرفتگی شخصی که با دستگاه کار میکند و... می شود. پس با مشاهده هر نوع عملکرد غیرطبیعی در دستگاه ,سریعا آن را به سرویس کار مجاز نشان دهید. ما در کارگاه فنی سهند, بهترین افراد را در اختیار داریم و تعمیر کلیه دستگاه های لوله بازکنی را به بهترین نحو انجام می دهیم. توصیه ما به شما این است که برای جلوگیری از هر گونه اتفاق احتمالی, خرابی دستگاه لوله باز کنی را جدی بگیرید. در طی 30 سال تجربه کاری در این زمینه و ارتباط با صدها مشتری چه در زمینه تعمیر کلیه دستگاه های لوله بازکنی و چه در زمینه تولید و فروش دستگاه های لوله باز کنی یا بحث خدمات پس از فروش آنها, تمام توانمان را برای ارائه خدماتی با کیفیت مطلوب و هزینه ای به صرفه به کار بسته ایم. باشد که باز توفیق خدمت داشته باشیم.    

تعمیر کلیه دستگاه های لوله بازکنی با کمترین هزینه

یکی از مزیت های دستگاه لوله باز کنی نسبت به سایر روش های گرفتگی لوله, سریع بودن و توانایی باز کردن گرفتگی های سنگین در طول لوله است. دستگاه های لوله بازکنی که در کارگاه فنی سهند تولید می شوند شامل 2 نوع کوچک و بزرگ می باشند. نوع کوچک با فنر قابل تغییر اندازه از  قطر 14 تا 20 میلیمتر و نوع بزرگ با فنر قابل تغییر اندازه از قطر 18 تا 28 میلیمتری می باشند که نوع کوچک عمدتا در منازل, ارگانها و یا اداره جات و نوع بزرگ آن بیشتر در پادگانها یا شهرک ها استفاده می شود. تعمیر کلیه دستگاه های لوله بازکنی در کارگاه با کمترین هزینه برای شما انجام میشود. دلیل این موضوع نیز همانطور که قبل تر توضیح دادیم به خاطر تولید قطعات توسط خودمان است پس نگران هزینه های گزاف تعمیر دستگاهتان نباشید.

آدرس

تهران

تلفن

موبایل