کالای صنعتی بهنام

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - خیابان ملت - بن بست هنر - ساختمان بیستون - پلاک۲ - واحد ۱۱

ساخت و تولید کاسه نمد فلزی

مجموعه صنعتی بهنام در راستای سیاست قطعه سازی در داخل کشور، اقدام به ساخت و تولید کاسه نمد فلزی و سایر اقلام صنعتی مرتبط با صنایع خطوط توزیع و انتقال سیالات نموده است. کاسه نمد فلزی یکی از قطعات بسیار مهم در آب بندی اتصالات مجاری انتقال سیالات اعم از گازها و مایعات به شمار می رود. چرا که در فشارهای بالای خطوط انتقال، هر آب بندی جوابگو نیست و گاهی استفاده از آب بندی های فلزی الزامی است. مثلا در خطوط انتقال سیالات خورنده و یا سیالات بسیار داغ که هیچ ماده غیرفلزی دوام نمی آورد، استفاده از کاسه نمد فلزی اهمیت ویژه ای پیدا می کند. تکنولوژی ساخت و تولید کاسه نمد فلزی از نوع های-تک (High-Tech) است چرا که علاوه بر لزوم استفاده از متریال درجه یک در ساخت و تولید کاسه نمد فلزی، دقت بالا ، تولرانس های ابعادی حساس و نیز ماشین کاری توسط ابزارهای بسیار دقیق، در ساخت این قطعه صنعتی الزامی است.به طور کلی ساخت و تولید کاسه نمد فلزی در سه شکل انجام میگیرد، کاسه نمد O  شکل یا اورینگ، کاسه نمد C شکل یا سی رینگ و کاسه نمد E شکل یا ای رینگ. هر کدام از این آب بندها بسته به نیاز و شرایط کاری، در قسمت معینی از خطوط انتقال سیالات استفاده می شوند. منظور از خطوط انتقال سیالات، دامنه گسترده ای از صنایع مختلف از جکهای هیدرولیک گرفته تا لوله های پالایشگاهی است.

 این مجموعه علاوه برکاسه نمد فلزی، اقدام به تولید و توزیع و فروش چندین محصول دیگر نیز نموده است. خلاصه ای از تولیدات و حصولات این مجموعه به شرح زیر است:

طراحی و ساخت انواع قطعات لاستیکی

در صنایعی که با سیالات سروکار دارند معمولا وقتی دو قطعه در کنار هم مونتاژ می شوند، نیاز است که فضای خالی یا درز بین آنها توسط یک قطعه واسط پر شود تا هیچ گونه سیالی نتواند به آن نفوذ کند. معمولا در دماهای کاری پایین این آب بندی توسط قطعات لاستیکی انجام میگیرد. مجموعه کالای صنعتی بهنام طراحی و ساخت انواع قطعات لاستیکی را انجام می دهد.

ساخت پکینگ

پکینگ ها زیرمجموعه ای از آب بند ها هستند که بخصوص در خطوط تحت فشار بالا و دمای متوسط، مانند جکهای هیدرولیکی که در ماشین های راه سازی استفاده می شوند به کار می روند. جنس پکینگ ها برای فشار های بالا از پلی یورتان و در فشار های پایینتر از لاستیک می باشد و در سه نوع پکینگ پیستونی،  پکینگ گلویی و پکینگ گردگیر ساخته می شوند.

لاستیک لاینر شیر پروانه ای سیلیکون

شیر های پروانه ای یا باترفلای ولو (Butterfly Valve) یکی از شیرهای صنعتی مورد استفاده در خطوط انتقال سیالات می باشند که معمولا تحت فشارهای متوسط و با دمای کاری پایین کار می کنند. درون این شیرها یک آب بند انعطاف پذیر از جنس سیلیکون استفاده می شود که در زمان بسته بودن شیر، اجازه نفوذ سیال را نمی دهد و به آن لاستیک لاینر شیر پروانه ای سیلیکون گفته می شود.

فروش اورینگ

مجوعه کالای صنعتی بهنام، دارای سابقه طولانی و دانش تخصصی در زمینه تولید، عرضه و فروش اورینگ ها با متریال مختلف فلزی و غیر فلزی می باشد.

فروش انواع مکش و گسکت

گسکت ها قطعات آب بندی هستند که برای کاربرد در دماها و فشاهای بالا طراحی شده اند. این قطعات معمولا ترکیبی از فلز و مواد مصنوعی از قبیل تفلون، پلی اتیلن، پی وی سی و امثال آن میباشند. البته انواع فلزی و غیرفلزی آن هم تولید می شوند. کاربرد گسکت ها در آب بندی فضای خالی بین دو قطعه مسطح است که به روش اتصال فلانچ به هم جوینت شده اند. شاید آشنا ترین نمونه گسکت که اکثر افراد با آن آشنایی دارند، واشر سرسیلندر موتور خودرو است که قابلیت تحمل فشار و دمای بالای موتور را دارد. گسکت ها باید خاصیت ضد خورندگی داشته باشند و بتوانند در مجاورت مواد شیمیایی خورنده مانند اسید ها پایداری و دوام داشته باشند.گسکت ها در دو نوع ساخته می شوند، گسکت فشاری و گسکت مکشی. همان طور که از نام آنها پیداست هر کدام در جایگاه خود مورد استفاده قرار میگیرند. گسکت های فشاری مانع از نفوذ سیال در جهتی که بر آنها فشار وارد می شوند می گردند و گسکت های مکشی در حالی که به دلیل اختلاف فشار به یک جهت کشیده می شوند، باید توانایی آب بندی سیال در برابر مکش را داشته باشند.



آدرس

تهران - خیابان ملت - بن بست هنر - ساختمان بیستون - پلاک۲ - واحد ۱۱

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی