کرکره برقی شایسته

موبایل

آدرس

تهران - پرند

نصب انواع کرکره های برقی ودستی | کرکره برقی شایسته

کرکره ها به عنوان یک درب متحرک برای جدا کردن فضای مورد نظر ما از قسمت بیرونی محیط مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب همه ما کرکره های دستی را از نزدیک دیده ایم، به خصوص در کودکی صدای بالا کشیده شدن کرکره دستی برای تک تک ما به معنای باز شدن مغازه و بازار و شروع شور و شوق یک روز دیگر بود.

همانطور که نصب انواع کرکره برقی ودستی باهم متفاوت است، نحوه کار این دو کرکره نیز با هم تفاوت دارد؛ نحوه کار کرکره دستی به این ترتیب است که سیم پیچ دستی به کمربند نایلونی بافته شده وصل میشود و سپس از طریق قرقره نایلون عبور می کند. در مرحله بعد قرقره از طریق درام دریچه چرخانده می شود و در نهایت می تواند باز و بسته شدن صفحات کرکره غلتکی را باعث شود.

البته امروز کرکره های دستی کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر از کرکره های برقی استفاده می شود و این مدل نسبتا متداول تر است.

نصب انواع کرکره برقی ودستی می تواند دارای مزایای متفاوتی باشد که در میان مزایای نصب کرکره دستی این است که:

  • ارزان تر است.

  • نصب آن ساده تر است.

مزایای کرکره برقی نیز به این ترتیب است که:

  • کرکره برقی از راحتی بیشتر برخوردار است.

  • کارایی بیشتر دارد.

  • امنیت بیشتری را ارائه می دهد.

  • امنیت و حفاظت از سرقت اضافه در این نوع کرکره بسیار قابل اعتماد است.

  • این کرکره دمای داخلی را بهبود بخشیده و مثل یک عایق دما، بهره وری انرژی را افزایش داد.

  • کنترل این کرکره در مواردی که برای منزل مورد استفاده قرار می گیرد راحت است، حتی زمانی که از خانه دور هستید.

  • تنوع تنظیمات متنوع برای کرکره های برقی وجود دارد.

  • سازگار است با تمام سیستم های هوشمند نصب شده در محیط خانه یا محل کار.

نصب راحت این وسیله توسط شرکت کرکره برقی شایسته انجام می شود. همچنین تعمیرات کرکره موتور و تعمیر انواع کرکره و نصب انواع کرکره دستی نیز توسط این مجموعه انجام می شود.

نصب انواع کرکره های برقی ودستی توسط شرکت کرکره برقی شایسته

شما می توانید نصب انواع کرکره های برقی و دستی را به شرکت کرکره برقی شایسته واگذار کنید. این شرکت با به کار گرفتن متخصصینی حاذق در انجام امور مربوط به نصب انواع کرکره برقی ودستی، بهترین خدمات را برای شما ارائه می دهد.

جهت انجام این کار و ثبت سفارش تنها کافی است وارد سایت این مجموعه شده و از طریق اطلاعات تماسی که در این قسمت ثبت شده با این مجموعه ارتباط بگیرید.

شرکت کرکره برقی شایسته با سابقه ای درخشان در زمینه نصب انواع کرکره برقی ودستی، توانسته است نام بلند و تجربه ای خوشایند را برای مشتریان خود رقم بزند.

نکات مهم پس از نصب انواع کرکره های برقی ودستی

پس از نصب انواع کرکره برقی ودستی برخی موارد و برخی چالش ها به وجود می آیند که اغلب مشتریان به دنبال راه حلی برای بهبود این چالش ها هستند. یکی از این موارد این است که پس از مدتی ممکن است بالا و پایین شدن کرکره های برقی و دستی به درستی انجام نشود. سوالی که پیش می آید اینکه آیا راه حلی وجود دارد تا افراد خودشان این مسئله را برطرف کنند بی آنکه نیازمند مراجعه به متخصص باشند؟

پاسخ مثبت است. پس از نصب انواع کرکره برقی ودستی شما به راحتی می توانید مسائل جزئی مانند همین مورد را با کمک روان کننده هایی مثل روغن های مخصوص برطرف کنید. برای مثال یک راه حل برای این مسئله این است که اجزای کرکره غلتکی خود را با یک روان کننده مانند WD-40 اسپری کنید. WD-40 مکانیزم ها را شل کرده و به آنها امکان می دهد تا به راحتی حرکت کنند.

مورد دیگری که منحصر به کرکره های برقی است و احتمالا برای هر یک از ما امکان وقوع آن وجود دارد اینکه اگر برق منطقه ما قطع شد چطور می شود کرکره را بالا برد و یا اینکه آن را پایین آورد؟ در نتیجه به پاراگراف پایین به خوبی دقت کنید:

اگر برق قطع شده باشد چطور باید کرکره برقی را جابجا کنیم؟

نحوه باز کردن درب گاراژ به صورت دستی پس از قطع برق به این صورت خواهد بود که در وهله اول درب باید در وضعیت رو به پایین باشد. سپس لازم است تا سیم اضطراری را بکشید و درب گاراژ را به صورت دستی حرکت دهید و به موقعیت پایین برگردانید. به این ترتیب سیم رهاسازی اضطراری را به سمت درب بکشید و دوباره واگن برقی را به کالسکه بازکن متصل کنید.

به این ترتیب شما برای مسائل جزئی مربوط به کرکره ها می توانید خودتان دست به کار شوید بی آنکه نیازمند خبر کردن یک متخصص باشید



آدرس

تهران - پرند

موبایل