کلینیک خیریه الزهرا

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - بلوار کوهسار - انتهای زینعلی شمالی - کلینیک خیریه الزهرا

دندان پزشکی خیریه در کن

خدمات دندان پزشکی با قیمت مناسب را از دندان پزشکی خیریه در کن بخواهید. در دندان پزشکی خیریه در کن تمام خدمات مانند ارتودنسی جراحی دندان ایمپلنت و ترمیم دندان توسط پزشکان مجربی که در این دندان پزشکی مشغول به کار هستند انجام می شود. بیماران در این دندان پزشکی می توانند از تمام خدمات با بهترین قیمت و با کیفیت عالی  بهره مند شوند.

ارتودنسی

ارتودنسی یکی از چندین شاخه دندان پزشکی است. افرادی که نیاز به انجام ارتودنسی دارند کسانی هستند که دندان هایشان در دو ردیف بالا و پایین صاف و هم ردیف نیست. یکی از علت هایی که باعث بروز آمدن نامرتبی در دندان ها می باشد بزرگ بودن دندان ها ویا کوچک بودن فک است. ارتودنسی به دو روش ثابت و متحرک در درندان پزشکی خیریه در کن انجام می شود. در روش ثابت براکت هایی که ثابت هستند و به صورت فلزی و نامرئی در بازار موجود می باشند را با استفاده از چسب های مخصوصی رو دندان قرار می دهند. در روش متحرک هم مانند روش ثابت از از براکتهای فلزی و نامرئی استفاده می شود فقط با این تفاوت که بیمار هر زمان که خواست و نیاز بود می تواند دستگاه را از دهان خود خارج کند. نام دیگر روش متحرک ارتودنسی پلاک می باشد. تعیین بهترین زمان برای انجام ارتودنسی بستگی به مشکل دندان ها دارد و یک معاینه توسط دکتری که در دندان پزشکی خیریه در کن است انجام می شود.

ایمپلنت

ایمپلنت یکی دیگر از شاخه های دندان پزشکی است. ایمپلنت از جنس تیتانیوم و مانند ریشه دندان است که به صورت پایه ثابت و محکمی در استخوان فک بالا و یا پایین قرار می گیرد. این روش برای جایگزین کردن دندان یکی از طبیعی ترین روش ها به شمار می آید. مدت زمان درمان بستگی به شرایط رشد و ترمیم استخوان فک دارد که این مدت حدود 3 الی 6 ماه است.    

ترمیم دندان

ترمیم دندان از خدمات دندان پزشکی که توسط دندان پزشکی خیریه در کن انجام می شود می باشد که امروزه از روش های مختلفی جهت زیبایی دندان و ترمیم آن استفاده می شود. برای مثال لمینت که از انواع مختلفی مانند لمینت های کامپوزیتی لمینت های سرامیکی و لمینت های نانو کریستال و ..... تشکیل شده است جهت زیبایی و افزایش استحکام دندان استفاده می شود.

کشیدن دندان عقل

سومین دندان آسیا و یا همان دندان عقل در سن 17 تا 20 سالگی در می آید. در دهان یا فرد عادی به راحتی 28 دندان از 32 دندان را در خود جای می دهد. از آنجایی که دندان عقل اخرین دندانی است که در می آید معمولا فضای کمی برای دیگر دندان ها وجود دارد. برخی از افراد با دندان عقل خود مشکلی ندارند اما عده ایی از افراد دچار درد های زیادی می شوند که چاره ایی جز کشیدن آن ندارند.

مراحل جراحی دندان عقل  

مراحل جراحی دندان عقل بسیار پیچیده است .تمام بافت و استخوانی که بر روی دندان عقل قرار گرفته است با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دکتران  دندان پزشکی خیریه در کن است برداشته می شود.

از وسایل مخصوص جهت لق کردن دندان و راحت جدا کردن آن از بافت پیوندی دندان استفاده می شود.

پس از آن که دندان یه مقدار کافی شل شد دندان پزشک آن را با استفاده از انبر های مخصوص در می آورد انجام این کار هیچ دردی ندارد فقط بیمار مقداری فشار احساس می کند.

دندان پزشک برای اینکه بتواند دندان را از دهان بیمار خارج کند باید آن را بشکند بنابراین شنیدن صدای ترک و یا شکستن دندان عادی است.

و در مرحله آخر جراح برای اینکه بافت هر چه سریع تر جوش بخورد و بسته شود آن را بخیه می زند


دندان پزشکان کلینیک دندان پزشکی خیریه در کن در زمینه جراحی دندان عقل تجربه زیادی دارند و مشکل ترین جراحی های کشیدن دندان عقل نهفته را با نحو احسنت انجام داده اند بنابراین با خیال راحت می توانید جراحی دندان عقل خود را به دست دندان پزشکان ما بسپارید.

شما عزیزان با مراجعه به دندان پزشکی در کن می توانید از ارائه کلیه خدمات دندان پزشکی و زیبایی در کن که  به شما می شود لذت ببرید

ویزیت و مشاوره : رایگان 

رادیوگرافی : 20.000

کشیدن دندان قدامی : 70.000

کشیدن دندان نیش : 80.000

کشیدن دندان خلفی : 95.000

کشیدن ریشه دندان قدامی : 80.000

کشیدن ریشه دندان نیش : 90.000

کشیدن ریشه دندان خلفی : 100.000

کشیدن دندان عقل : 120.000

جراحی دندان نهفته درجه1 : 340.000

جراحی دندان نهفته درجه2 : 390.000

جراحی دندان نهفته درجه3 : 460.000

جراحی دندان نیش نهفته : 550.000

بخیه زدن پس از کشیدن : 40.000

آدرس

تهران - بلوار کوهسار - انتهای زینعلی شمالی - کلینیک خیریه الزهرا

تلفن

موبایل