کلینیک دامپزشکی پانیا

تلفن

آدرس

تهران - شریعتی - بالاتر از صدر - خیابان میرزا پور - خیابان شریعتی - پلاک 30

کلینیک دامپزشکی پانیا

 همه ما دوستدار حیوانات هستیم و از وقت گذراندن با آن ها لذت می بریم. حتی بعضی از ما دارای حیوانات خانگی هستیم و از آن ها نگهداری می کنیم و شاید هم آن ها از ما مراقبت می کنند در هر حال رابطه ای که بین انسان و حیوانات ایجاد می شود، به رابطه ای ماندگار بدل خواهد شد. اما حیوانات نیز مانند انسان دارای احتیاجاتی هستند که شما می توانید این احتیاجات را در بهترین کلینیک دامپزشکی محدوده شریعتی یعنی کلینیک پانیا برای حیوان خانگی خود برآورده سازید.  احتمال صدمه دیدن حیوانات به خصوص آن هایی که از نظر جثه کوچکتر هستند بسیار زیاد است، شما می توانید در صورت صدمه دیدن حیوانات خانگی به کلینیک پانیا که بهترین کلینیک دامپزشکی محدوده شریعتی است مراجعه کرده و تیم متخصص و مجرب کلینیک دامپزشکی پانیا به شما کمک می کنند.

 پانسمان کردن، بستن زخم ها، تزریقات و انواع عمل های جراحی بر روی حیوانات خانگی می تواند در کلینیک دامپزشکی پانیا انجام گیرد.    

 همیشه هم لازم نیست که حتما مشکلی پیش بیاید تا به بهترین کلینیک دامپزشکی محدوده شریعتی یعنی کلینیک پانیا مراجعه کنید. بعضی افراد دوست دارند تا حیوان خانگی خود را هر چند وقت یکبار چکاپ کنند شما می توانید این کار را در کلینیک پانیا انجام دهید.

 تیم مجرب کلینیک پانیا که بهترین کلینیک دامپزشکی محدوده شریعتی و شاید حتی تهران است به شما اطمینان خاطر می دهند که هیچ گونه نگرانی برای نگهداری از حیوان خانگی خود نداشته باشید. هم چنین این تیم کلینیک دامپزشکی پانیا علاوه بر پانسیون حیوانات خانگی، با درخواست متقاضی کاشت میکروچیپ بر روی حیوانات را انجام می دهند.  معمولا حیوانات خیلی بازیگوش هستند و به سرگرمی احتیاج دارند؛ پت شاپ کلینیک دامپزشکی پانیا دارای تنوعی بی نظیر از لباس ها، اسباب بازی ها و بسیاری از محصولات با کیفیت دیگر است و به کمک شما می آید تا بهترین خدمات را ارائه دهد.

آدرس

تهران - شریعتی - بالاتر از صدر - خیابان میرزا پور - خیابان شریعتی - پلاک 30

تلفن