کلینیک روانپزشکی دکتر مجید محمد پور

تلفن

موبایل

آدرس

ستارخان - بین فلکه اول و دوم صادقیه - بعد از بلوار شهدای صادقیه - پلاک ۱۱۵۴

بهترین کلینیک روانپزشکی در غرب تهران

 آنچه در هنگام ویزیت در مطب دکتر محمدپور رخ می دهد گوش دادن دقیق وبا حوصله به صحبتهای بیمار بدون قضاوت و پیشداوری است

آرامش ایجاد شده و همدلی دکتر سبب می شود بیمار در گفتن مشکلات شخصی خود کاملا احساس راحتی کند.گاهی یک گوش سپردن همدلانه به صحبنهای مراجع معجزه میکند.آنچه بیمار را رنج می دهد مجموعه ای ناخوشایند از سرگذشتی رنج بار و شرایطی دشوار در اکنون و افسردگی و ناامیدی و اضطراب و البته مهارتهای ضعیف ارتباطی با دیگران است.

بنابر این فرآیند درمان، تلفیقی از دارودرمانی و رواندرمانی و گوش دادن همدلانه به سرگذشت بیمار و اشتیاق به خوب شدن در بیمار است

 چرا باید برای مشاوره و درمان بیماری های روانپزشکی اهمیت قائل باشیم  

اهمیت مشاوره و درمان بیماری های روانپزشکی بر هیچکس پوشیده نیست. سوالی که ذهن بسیاری از ما انسان ها را به خود مشغول کرده ، اینست که چرا در دنیای امروزی که همه چیز دارای طیف و تنوع گسترده می باشد و مطابق با ذائقه انسان ها موارد زیادی جهت لذت بردن از زندگی فردی و اجتماعی وجود دارد ، چرا باز هم افراد دچار اختلالات افسردگی و انواع وسواس ها و غیره می شوند؟. همچنین جالب است بدانیم تمامی افراد باید در طول زندگانی خود، حداقل یکبار جهت بهبود کیفیت زندگی و روابط فردی و اجتماعی خود، به مشاور مراجعه کنند تا در آینده مشکلات بزرگتری گریبان گیرشان نشود. با گذشت زمان ، تولید مواد مخدر و انواع آن نیز رو به صنعتی شدن گرایش پیدا کرده و با گذشت هر روز نیز به تنوع مواد مخدر صنعتی افزوده می شود. به تبع این صنعتی شدن ،تعداد افرادی که در اثر اختلالات مصرف مواد مخدر دچار مشکل شده اند و جهت مشاوره و درمان بیماری های روانپزشکی به دنبال راه چاره می گردند ، در حال افزایش است. همواره شنیده ایم که پیشگیری بهتر از درمان است پس باید تمام افراد جامعه را در برابر این گونه بیماری ها مقاوم کرد.

 

چرا کلینیک روانپزشکی دکتر مجید محمد پور در مشاوره و درمان بیماری های روانپزشکی بهترین است؟

کلینیک روانپزشکی دکتر مجید محمد پور را می توان به عنوان بهترین کلینیک روانپزشکی در غرب تهران نام برد. این کلینیک سعی در جذب مجرب ترین افراد از سراسر تهران داشته و در این امر بسیار موفق بوده و تاکنون افراد زیادی جهت مشاوره و درمان بیماری های روانپزشکی به این کلینیک مراجعه کرده اند و صد در صد راضی و دست پر از این کلینیک خارج شده اند و همین رضایت مراجعین،  همواره موجب پیشرفت و دلگرمی کادر این کلینیک جهت ارائه بهترین خدمات بوده است. وسواس ها نیز یکی از بیشترین مراجعه کنندگان را دارند چرا که در اثر این بیماری ، بنیان بسیاری از خانواده ها سست شده و بسیاری از خانواده ها را از هم پاشیده است. برخی از مراجعین جهت مشاوره و درمان بیماری های روانپزشکی به کلینیک روانپزشکی دکتر مجید محمد پور کسانی هستند که دچار اختلالات افسردگی شده اند و در سطح کم خطر بوده اند، که با اقدامات به هنگام و ارائه خدمات صحیح و دقیق ، به روال عادی زندگی خود باز گشته اند. همواره باید این آگاهی را داشته باشیم که در صورت عدم اقدام صحیح و توجه ،در ارتباط با اختلالات افسردگی ممکن است صدمات جسمی و روحی جبران ناپذیری به افراد وارد شود.

همچنین یکی از پر افتخار ترین اقدامات کلینیک روانپزشکی دکتر مجید محمد پور ،نجات بسیاری از افرادی بوده که در دام اعتیاد گرفتار شده اند و با ارائه مشاوره و درمان بیماری های روانپزشکی حاصل از مصرف سوء مواد مخدر ،سلامتی کامل خود را بدست آورده و به دامان گرم خانواده بازگشته اند. هدف اصلی کادر کلینیک روانپزشکی دکتر مجید محمد پور اعم از روان پزشکان و مشاوران و غیره در درمان بیماری ها و مشکلات مراجعین است.

که از هفته ها تا ماهها زمان میبرد.شاید واقعا مهمترین عامل بهبودی اشتیاق و انگیزه بیمار برای خوب شدن است.


آدرس

ستارخان - بین فلکه اول و دوم صادقیه - بعد از بلوار شهدای صادقیه - پلاک ۱۱۵۴

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی