کلینیک طب سنتی سلطانیان

موبایل

آدرس

آریا شهر - روبروی پمپ بنزین - کوچه احمدی - انتهای کوچه گلزار - پلاک۱۷ - واحد۱۷ - طبقه۳

مرکز حجامت در غرب تهران

کلینیک سلطانیان را می توان بهترین مرکز حجامت در غرب تهران معرفی کرد؛ زیرا این کلیک معتبر با داشتن کادر پزشکی با تجربه توانسته است که رضایت مراجعه کننده های خود را بدست بیاورد. از خدمات مهم کلینیک طب سنتی سلطانیان می توان به زالو درمانی و حجامت در غرب تهران، قرص های لاغری تضمینی منطقه 5، درمان چاقی با داروهای گیاهی تضمینی و ... اشاره کرد. در سالهای اخیر نام حجامت درمانی را زیاد شنیده می شود اما بسیاری از افراد با خواص درمانی حجامت و همچنین معایب این روش آشنا نیستند. به همین منظور تصمیم گرفتیم امروز شما را با مزیت ها و معایب حجامت و همچنین حجامت درمانی در منطقه 5 تهران آشنا کنیم.

مزیت ها و معایب حجامت (زالو درمانی)

همانطور که گفته شد، حجامت یا زالو درمانی در غرب تهران سبب فواید زیادی برای بدن می باشد. البته ناگفته نماند که این روش برای تمامی افراد نمی تواند موثر باشد و گاها مشکلاتی را نیز برای آنها به وجود می آورد. بنابراین این روش درمانی سنتی باید توسط پزشکان با تجربه انجام شود. شما می توانید با مراجعه به پزشک طب سنتی منطقه 5 درباره موثر بودن یا نبودن حجامت برای بدن خود از ایشان کمک بگیرید. به طور کلی روش حجامت برای افرادی که دارای خون غلیظی هستند، چندان توصیه نمی شود زیرا خونغلیظ اثر درمانی این روش را کاهش می دهد. از این روش برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند: تبخال، آکنه، فلج صورت، کم خونی، بیماری های روماتیسمی، باروری، مشکلات پوستی، فشار خون، میگرن، افسردگی، واریس، برونشیت، آسم، بیماری های گوارشی و ... اشاره کرد. زالو درمانی یا حجامت زمانی مفید و موثر خواهد بود که در زمان نامناسب و همچنین برای افرادی که دارای شرایط خاصی هستند، استفاده نشود. زمان مناسب برای انجام حجامت معمولا اواخر فروردین ماه تا اواخر خرداد ماه می باشد. بهتر است در مواردی مانند: نوزادان زیر 4 ماهگی، دوران قاعدگی خانم ها، افراد بلغمی، دوران حاملگی و ...  از حجامت استفاده نشود. زیرا ممکن است آسیب های جدی به افراد وارد شود. حجامت گاها دارای عوارضی مانند: ناراحتی های خفیف در نواحی پوست، سوزش، کبودی، عفونت های پوستی و ... نیز می باشد. اما در مرکز حجامت در غرب تهران قبل از انجام حجامت، افراد توسط پزشک  معاینه و از اینگونه موارد جلوگیری می شود.

بهترین خدمات مرکز حجامت در غرب تهران

کلینیک طب سنتی سلطانیان خدمات مختلفی را به مراجعه کنندگان خود می دهد. زیرا اولویت این مجموعه سلامت بیمارانی است که به این کلینیک مراجعه می کنند. به همین منظور کلینیک سلطانیان به مراجعه کنندگان خود قبل و بعد از حجامت مشاوره های رایگانی را می دهد. به طور مثال افرادی که می خواهند حجامت کنند، باید نکاتی را قبل و بعد از حجامت رعایت کنند؛ که برخی از این نکات عبارتند از:

  1. قبل از حجامت نباید از غذا های پرچرب مانند: فست فود و ... استفاده کرد.
  2. گرسنگی قبل از حجامت سبب افت فشار و مشکلات مختلف خواهد شد، بنابراین نباید گرسنه اقدام به حجامت کنید.
  3. از زیورآلات در هنگام حجامت پرهیز کنید.
  4. سیگار کشیدن برای افراد سیگاری قبل و بعد از حجامت به مدت 15 ساعت به طور کامل ممنوع می باشد.
  5. بعد از حجامت از آشامیدنی های شیرین استفاده کنید تا از ضعف های احتمالی جلوگیری کنید.
  6. بعد از حجامت بهتر است به مدت 24 ساعت از کار سنگین خودداری کنید.
  7. سایر نکات

سخن آخر

حجامت اگر در زمان مناسب و شرایط استاندارد انجام شود، می تواند برای بدن بسیار مفید و موثر باشد. این روش درمانی سنتی می تواند از بیماری های گوناگونی جلوگیری کند. اما برای احتیاط بیشتر، توصیه می شود که قبل از انجام حجامت حتما با پزشک خود صحبت کنید و صادقانه تمامی بیماری خود را با پزشک در میان بگذارید تا از بروز خطر های احتمالی جلوگیری شود. متاسفانه امروزه بسیاری از افراد سودجو خود را به جای پزشک معرفی و اقدام به حجامت در محیط های ناسالم می کنند. حجامت در چنین مکان هایی نه تنها بهدرمان بیماری های شما کمک نمی کند بلکه سبب بیماری های جدید نیز می شود. بنابراین بهتر است قبل از انجام حجامت درباره ی مکان مورد نظر تحقیق کنید. توصیه ما به شما کلینیک سلطانیان با محیطی استاندار در غرب تهران می باشد.  امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با مزیت ها و معایب حجامت و همچنین بهترین مرکز حجامت در غرب تهران آشنا کند.



آدرس

آریا شهر - روبروی پمپ بنزین - کوچه احمدی - انتهای کوچه گلزار - پلاک۱۷ - واحد۱۷ - طبقه۳

موبایل

شبکه های اجتماعی