کلینیک پزشکی خیریه حضرت زهرا

آدرس

تهران - کن - ایستگاه یخچال - حاج ملا حسین - پلاک 52

کلینیک تخصصی دندانسازی فوری در غرب تهران 

دندانپزشکی و دندانسازی با تعرفه خیریه خدمت خالصانه­ای است که کلینیک پزشکی خیریه حضرت زهرا (س) برای تمامی کسانی انجام میدهد که نیاز به استفاده از این خدمات دارند. ما در این کلینیک به خوبی میدانیم با هزینه های سرسام آور دندانپزشکی بسیاری از هم وطنان ما قادر نیستند در شرایط فعلی به دندانپزشکی مراجعه کنند، لذا تصمیم گرفتیم در چنین شرایطی با کاهش هزینه­ها به حداقل، در کنار هم­میهنانمان باشیم.

دندانپزشکی و دندانسازی با تعرفه خیریه

دندانپزشکی و دندانسازی با تعرفه خیریه توسط داندانپزشکان مجرب کلینیک در اسرع وقت انجام میشود. ما در این کلینیک تخصصی دندانسازی فوری در غرب تهران با کاهش تعرفه­ها سعی نمودیم این امکان را فراهم نماییم که خدمات مهم دندانپزشکی در اختیار همگان باشد. خود با مقایسه تعرفه­های ما در کنار کیفیت کارمان با سایر کلینیکها به خوبی تفاوت را متوجه خواهید شد.

در یک کلینیک داندانپزشکی خوب باید امکاناتی فراهم شود که ترمیم و زیبایی دندانها تضمین شود. هیچ چیز مانند یک لبخند شیرین در دنیایی که ظواهر اهمیت یافته است نمیتواند تاثیرگذار باشد. چهره شما با یک لبخن زیبا میشود؛ اما سلامتی شما که با داشتن دندانهای پوسیده در معرض خطر قرار میگیرد خود اهمیت ویژه دیگری دارد.

خدمات کلینیک تخصصی دندانسازی در غرب تهران

با بررسی وضعیت اقتصادی جامعه کنونی ایران به راحتی میتوان دریافت که بسیاری از افراد جامعه که درگیر مشکلات دندانی هستند توانایی مالی کافی را برای مراجعه به دندانپزشکی را ندارند، از طرف دیگر با  مصرف مواد قندی مضر در جامعه مواجه هستیم که هرروز افراد بیشتری را با مشکلات دندان روبرو میکند.

اگر بخواهیم صادقانه این موضوع را بنگریم کاملا متوجه میشویم تحمل درد و مشکلات دندان از یک سو فرد را آزار میدهد و کاهش اعتماد به نفس در نتیجه پیدا کردن ظاهری نازیبا از سوی دیگر آلامی را برای هم­میهنان ما پیش می­آورد؛ لذا در چنین موقعیتی چه کاری زیباتر از این که ما با دندانپزشکان متعهد در خدمت افراد باشیم و شمای خواننده با معرفی این کلینیک تخصصی دندانسازی فوری در غرب تهران به افرادی که نیاز به خدمات دندانپزشکی دارند؛ اما توانایی مالی ندارند.

در این کلینیک ما با ارائه انواع خدمات اساسی دندانپزشکی که به کسانی که نیاز به دندان مصنوعی یا ترمیم و یا خدمات ارتودنسی و ایمپلنت  دارند با تعرفه خیریه  در کنار چند خدمت دیگر تلاش میکنیم مفید و کمک کننده باشیم امید است مورد قبول پروردگار واقع گردد.

درمان مشکلات دندان و لثه در کلینیک پزشکی خیریه حضرت زهرا (س)

باکتریهایی که در نتیجه داشتن دندانهای پوسیده و لثه­های بیمار در دهان یافت میشوند عوامل بیماریزایی هستند که به ایجاد و یا تشدید مشکلات فراوانی برای بدن کمک میکنند. اگر بخواهیم به چند مورد از این مشکلات اشاره کنیم باید به سراغ تشدید بیماریهای قلبی و عروقی در درجه اول برویم که با ورود باکتریهای دهانی که درگیر مشکلات دندان است به خون، با ایجاد پلاک تشدید میشود.

یا مثال دیگری اگر بخواهیم بزنیم احتمال افزایش ابتلا به دیابت است که در اشخاص دارای مشکلات لثه و دندان قابل مشاهده میباشد. مشکلات تنفسی و زوال عقل و سرطان نیز از بیماریهایی هستند که با مشکلات دندان ارتباط می­یابند. مشاهده چنین تهدیداتی بود که لزوم راه اندازی دندانپزشکی و دندانسازی با تعرفه خیریه را در کلینیک حضرت زهرا (س) ایجاب نمود.


آدرس

تهران - کن - ایستگاه یخچال - حاج ملا حسین - پلاک 52