قالیشویی آیدین

موبایل

آدرس

تهران - غرب تهران

کلیه خدمات قالیشویی شمال تهران

فرش ها عنصر مهم هر خانه ای هستند که تاثیر زیادی درزیبایی و دکوراسیون خانه دارند.استفاده از فرش ریشه در فرهنگ ایرانیان دارد.فرش ها با گذشت زمان کثیف شده و دیگر جذابیت قبل را نخواهند داشت.بهترین روش برای بازگرداندن زیبایی فرش،انتخاب یک قالیشویی حرفه ای است.شستشو قالی در تهران با ارائه خدمات تخصصی،یکی از بهترین ها است.

شستشو قالی در تهران

شستشو قالی در تهران با به کارگیری بهترین مواد شوینده و افراد متخصص انجام می گیرد.یکی از راه های نگه داری فرش برای افزایش طول عمر آن،شستشوی فرش است.به علت گران بودن و ارزشمند بودن فرش،واجب است که بهترین شرکت شستشو قالی در تهران را انتخاب کنید که آسیبی به فرش شما وارد نشود.

فاکتورهای انتخاب شرکت شستشو قالی در تهران

۱.همیشه در دسترس

ممکن است به شستشو فوری فرش احتیاج پیدا کنید.باید قالیشویی را انتخاب کنید که در دسترس بوده و در اسرع وقت کار شستشو فرش شما را انجام دهد.

۲.کیفیت بالای خدمات

کیفیت شستشوباید به گونه ای باشد که فرش کاملا تمیزشسته شده باشد و دچار پارگی و آسیب در حین شستشو نشود.بنابراین باید دقت کنید شرکت قالیشویی را انتخاب کنید که فرش شما را بدون آسیب زدن کاملا تمیز شستشو دهد.

۳.میزان رضایت مشتریان

یکی از عنصرهای مهم یک قالیشویی خوب،میزان رضایت مشتریان است.میتوانید نظرات مشتریان را در سایت قالیشویی ببینید یا از دوست و آشنایان خود بپرسید.

۴.خدمات ارزان و به صرفه

در کنار کیفیت مناسب شستشو،قیمت ارزان نیز یکی از فاکتورهای مهم برای مشتریان است.هزینه شستشو قالی،انواع فرش و موکت با یکدیگر متفاوت است.بهتراست قیمت قالیشویی های مختلف را با هم مقایسه کرده و یکی را با توجه به کیفیت خدمات انتخاب کنید.

۵.عمل به تعهدات

از فاکتورهای دیگر یک قالیشویی خوب این است که در زمان تعیین شده فرش را به شما تحویل دهد.سرویس دهی فوری از ویژگی های شستشو قالی در تهران است که توسط افراد متعهد و باتجربه انجام می گیرد.

۶.نحوه شستشو و مواد شوینده

از فاکتور های دیگر شستشو قالی در تهران این است که فرش چگونه شسته شود و مهم تر از آن مواد شوینده ای است که استفاده می شود.

۷.پشتیبانی

پشتیبانی قوی از فاکتورهای مهم یک شرکت قالیشویی خوب است.پشتیبانی این اطمینان را به مشتری می دهد که خدمات به صورت صحیح و در زمان تعیین شده به مشتری خواهد رسید و در صورت وجود هرگونه مشکلی آماده پاسخگویی و رفع مشکل شما است.

۸.استفاده ازخدمات قالیشویی

به غیر از شستشو فرش ،قالیشویی ها میتوانند خدمات دیگر مانند رفوگری،لکه بری ، رفع سوختگی و انجام‌ خدمات ریشه زنی فرش تهران را انجام دهند.این خدمات نیازمند تخصص و ابزارهای مخصوص است.

دیگر فاکتورهای مهم شستشو قالی در تهران

•ارائه فاکتور به صورت واضح و شفاف

•رعایت بهداشت

•برخورد محترمانه تمام پرسنل با مشتریان

خدمات قالیشویی در مناطق مختلف تهران

منطقه ای که در آن زندگی می کنید در انتخاب قالیشویی مهم است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند قالیشویی در منطقه آنان باشد.مثلا اگر درغرب تهران زندگی می کنید کلیه خدمات قالیشویی غرب تهران با ارائه تضمین و توسط افراد با تجربه انجام می گیرد.همچنین کلیه خدمات قالیشویی در شمال تهران برای فرش های ارزشمند شما انجام می گیرد.

هزینه شستشو قالی در تهران

هزینه شستشوی فرش و موکت بسته به ماشینی یا دستباف بودن،متراژ و نوع شستشو متفاوت است.متخصصین شستشو قالی در تهران براساس درخواست مشتری،ابتدا فاکتور را مشخص می کنند.هزینه خدماتی مانند لکه بری ،رفع سوختگی و انجام خدمات ریشه زنی فرش تهران،پس از بازدید مشخص می شود؛ زیرا میزان آسیب در فرش ها متفاوت است.

شستشو انواع فرش

شستشو انواع فرش متفاوت است و اگر نحوه شستشو درست نباشد باعث آسیب رسیدن به فرش می شود

شستشو فرش دستباف

این فرش ها به دلیل بافتی که دارند و با توجه به بالا بودن قیمت،کار حساسی دارند.شستشو غیر اصولی این فرش ها میتواند به فرش آسیب بزند و فرش شما بعد از شستشو زرد شده و طول عمر آن نیز کاهش می یابد.برای شستشو این فرش ها نیاز به دقت و لطافت بیش تری در کار است.دمای آب به کار برده شده و مواد شوینده ای که استفاده می شود در شستشو مهم است.

شستشو فرش ماشینی

این فرش ها همه خدمات لکه بری،شستشو و ریشه زنی را شامل می شوند.شستشو فرش ماشینی در تمام نقاط تهران با تثبیت رنگ ، بدون ایراد و دارای ضمانت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.


شعبه شمال : 02122464649

شعبه غرب : 02144484955

شعبه شرق : 02177284007

شعبه مرکز : 02188848540

شعبه جنوب : 02155959116

آدرس

تهران - غرب تهران

موبایل

شبکه های اجتماعی