گردو و بادام در باغبهادران

موبایل

آدرس

اصفهان - باغبهادران

خرید عمده گردو در باغبهادران

با توجه به خواص بی نظیر گردو و بادام باغبهادران در استان اصفهان شرایط فروش عمده گردو و بادام را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است. درخت گردو از نواحی آسیای غربی منشا گرفته است و بیشترین تولید گردو در ایران در شهر تویسرکان همدان تولید می شود. البته استان های کرمان و روستای قزاآن در کاشان نیز از تولید کننده های مهم گردو در ایران به حساب می آیند. رتبه اول تولید بادام در دنیا به ایالات متحده و اسپانیا اختصاص دارد. ایران رتبه پنجم تولید بادام در دنیا را دارد. در باغبهادران فروش عمده گردو و بادام این شرایط را برای خرید ارزان و بی واسطه  گردو و بادام برای هموطنان عزیز فراهم شده است.

ارزش غذایی گردو و بادام- فروش عمده گردو و بادام

گردو و بادام از آجیل های خوشمزه  هستند که در عین حال از خواص بی نظیری برخوردار هستند. بادام سرشار از ویتامین E، کلسیم، آهن، فسفر، منیزیوم، پروتئین، منگنز، فیبر، فسفر و چربی های غیر اشباع است. همچنین بادام از روی، مس، سلنیوم و نیاسین نیز برخوردار است. همچنین گردو نیز از منبع بسیار خوب آهن، فسفر، منیزیوم، روی ، مس، منگنز، انواع ویتامین های خانواده B محسوب می شود. گردو سرشار از ویتامین E و ترکیبات آنتی اکسیدانی است و به همین جهت نقش مهمی را در پیشگیری از بیماری آلزایمر ایفا می کند. ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان به خوبی با رادیکال های آزاد به مقابله می پردازد. اگر جز دسته افرادی هستید که سعی می کنید از رژیم غذایی سالم بهره ببرید و در وعده های غذایی روزانه خود گردو و بادام را گنجانده اید توصیه ما به شما خرید عمده گردو و بادام در باغبهادران است. در این باغ فروش عمده گردو و بادام با قیمت بسیار مناسب صورت می گیرد.

مقابله با بیماری ها با مصرف گردو و بادام- فروش عمده گردو و بادام

  • یکی از راههای مقابله با نقص های جنین در زمان تولد توصیه به مصرف بادام می باشد. از آنجائیکه بادام دارای اسید فولیک است مصرف آن از ایجاد نقص در لوله های عصبی جنین جلوگیری می کند.
  • مصرف بادام از طریق جلوگیری از افزایش ناگهانی سطح انسولین و قند خون، به پیشگیری از دیابت کمک شایانی می کند.
  • وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی در بادام موجب پیشگیری از انواع سرطان بویژه سرطان کولون می شود. باغبهادران با فراهم کردن شرایط فروش عمده گردو و بادام امکان تهیه محصول تازه و با کیفیت را فراهم کرده است.
  • منیزیوم، مس و ریبوفلاوین موجود در بادام انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند و با مصرف چند بادام در روز می توان انرژی مورد نیاز را کسب کرد و لازم نیست غذاهای سرشار از کالری و چربی را مصرف کنید.
  • مصرف روزانه گردو می تواند با تامین انرژی مورد نیاز بدن، نیاز به مصرف غذا های پر چرب و پر کالری را کاهش می دهد و از این طریق به کنترل وزن و تناسب اندام کمک می کند.
  • تحقیقات صورت گرفته در آمریکا نشان می دهد مصرف گردو می تواند خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرا را به حداقل برساند.
  • از آنجائیکه گردو سرشار از منگنز و مس است می تواند به حفظ سلامت استخوان ها، پیشگیری از پوکی استخوان و شکستگی استخوان کمک می کند. در کنار مس و منگنز گردو سرشار از فسفر است که به حفظ سلامت مغز و استخوان کمک می کند.


نگهداری از گردو و بادام در منزل- فروش عمده گردو و بادام

گردو و بادام از چربی بالا برخوردارند و به همین جهت مستعد لکه دار شدن هستند برای حفظ خواص ظاهری و مغذی آن ها لازم است گردو و بادام را در جای خنک، خشک و تاریک نگهداری کنید. در فریزر می توانید در دمای زیر 40 درجه فارنهایت آن را نگهداری کنید.

با خرید عمده گردو در باغبهادران می توانید با خیال راحت گردو و بادام تازه تهیه کنید. فروش عمده گردو و بادام در این به خریدار کمک می کند تا از پرداخت هزینه گزاف برای خرید این دو محصول مهم و با ارزش خودداری کند و بتواند آن را براحتی در غذای روزانه خود بگنجاند. لطفا دوستان و آشنایان خود را از فروش عمده گردو و بادام در باغبهادران آگاه سازید تا مجبور به پرداخت هزینه های گزاف جهت تهیه این دو محصول با ارزش غذایی بالا نشوند.

آدرس

اصفهان - باغبهادران

موبایل