گروه تولیدی توکل

موبایل

آدرس

کرج - کرج حصار - خط 3 - روبروی خانه سالمندان

تولید انواع سقف های ثابت و متحرک

.در واقع سقف متحرک بام سبز سازه‌ای است متشکل از یک سایبان پارچه‌ای که با استفاده از یک ریل روی یک سازه‌ی آلومینیومی ،سوار است و در فضاهای باز نصب می‌شود و به صورت کش ویی روی ریل‌ها حرکت می‌کند. این سازه‌ها متحرک هستند ،و به میل شما و به وسیله‌ی یک ریموت جمع و باز می‌شوند؛ همچنین بعضی از آن‌ها دارای سنسورهای حساس به نور یا باد می‌باشند که در صورت تابش شدید آفتاب یا وقوع طوفان، سقف به صورت  اتوماتیک بسته می‌شود.

کاربرد سقف‌های متحرک
از سقف‌های متحرک و سازه‌ چادری  می‌توان برای مسقف کردن هر مکان روبازی استفاده کرد. از حیاط و تراس و استخر گرفته تا فضای باز کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها و هتل‌ها. همچنین می‌توان سازه‌ چادری یا پارچه‌ای  متحرک را در مکان‌های عمومی مثل استادیوم‌ها، مجتمع‌های تجاری، محل اجرای برنامه‌ها در پارک‌ها، پارکینگ‌های روباز و... اجرا کرد.

مزایای سقف متحرک
۱) عملکرد سریع و آسان: موتورهای کار گذاشته شده در این سازه‌ها این امکان را به وجود می‌آورند تا تنها با فشردن دکمه‌ی ریموت و بدون انجام کار فیزیکی، سقف روف گاردن یا پارکینگ خود را جمع و باز کنید.

۲) محافظ در برابر گرما و سرما: با استفاده از سقف متحرک برقی روف گاردن گل‌ها و گیاهان شما از تابش شدید آفتاب در فصل گرما و از باد و بارندگی در فصل سرما در امان خواهند ماند.

۳) سبک و مقاوم: سازه‌ پارچه‌ای بسیار سبک است و در عین حال مقاومت بالایی دارد؛ وزنی تا حدود ۷۰ کیلوگرم در هر مترمربع را تحمل می‌کند و عمری طولانی (نزدیک به ۲۰ سال) دارد. سازه چادری در مقایسه با سقف‌های شیشه‌ای در برابر کشش و فشار و لرزش مقاومت بیشتری دارد. همچنین در برابر پارگی و یا بروز آتش‌سوزی بر اثر تابش نور شدید مقاوم هستند.

۴) مجهز به سنسورهای حساس به باد و نور: همانطور که گفتیم سنسورهای سقف متحرک روف گاردن  در صورت بروز طوفان یا تابش شدید موجب بسته شدن خودکار سقف یا سایبان روف گاردن شما می‌شوند.

۵) باز و بسته شدن بدون ایجاد سروصدا: سقف پارچه‌ای جمع‌شونده در مقایسه با سایر سایبان‌های قدیمی هیچ‌گونه سروصدایی هنگام باز و بسته شدن ایجاد نمی‌کند.

آدرس

کرج - کرج حصار - خط 3 - روبروی خانه سالمندان

موبایل