گروه خدمات فنی ساختمان راشا

آدرس

تهران و محدوده کرج

ارائه خدمات برش بتن 

کرگیری از بتن 
برش بتن ،برش سقف های عرشه فولادی ،برش سقف های تیرچه بلوک و ...
ایجاد بازشو در دیوار برشی ها حداکثر به ضخامت دومتر و در کف به ضخامت یک متر ونیم 
ایجاد داکت های دقیق در ابعاد و شکل های مختلف .
نمونه برداری از سازه های بتنی ،آجری،کاه وگِل و آسفالت جهت تست مقاومت سازه ها و تست مقاومت آسفالت بکار رفته در جاده ها ،اتوبان‌ها و خیابان‌ها .
کاشت انواع بولت و انکر بولت مکانیکی ،کاشت بولت ومیلگرد با چسب هیلتی و سایر چسب های بتن .

همه آنچه را باید درباره سوراخ کاری بتن بدانید

امروزه در ساختمان سازی به انواع مصالح ساختمانی نیاز است و یکی از این مصالح بتن است که سوراخ کاری بتن یکی از عملیات مهم در ساخت سازه ها می باشد و با داشتن کاربردهای فراوان نظیر سوراخکاری و کاشت بولت و سوراخکاری و کاشت میلگرد از اهمیت زیادی در ساخت سازه برخوردار است. در زیر بیشتر به چگونگی سوراخ کاری در بتن آشنا می شویم.

سوراخ کاری بتن چیست؟

سوراخ کاری بتن نیازمند دانش و تخصص و مهارت و دقت است. این روش را می توان در کف پیاده روها، خیابان ها، سقف و کف ساختمان ها انجام داد. به کمک این روش می توان لوله ها و کانالهای مختلف را از داخل سازه عبور داد‌. برش و سوراخ کاری بتن باید با مته های مخصوص انجام شود و مته قابلیت چکش کاری داشته باشد. استفاده از مته نامناسب باعث سوراخ هایی با قطر و عمق نامناسب می باشد. گروه خدمات فنی و ساختمانی راشا یکی از شرکت های عرضه کننده انواع بتن های ساختمانی است که علاوه بر این اقدام، خدمات دیگری نظیر برش بتن و نمونه برداری از سازه های بتنی آجری، کاه و گل و آسفالت را انجام می دهد.

کاربرد سوراخ کاری بتن

از متد و روش سوراخ کاری در بتن در موارد زیادی استفاده می شود که مهم‌ترین آن‌ها کاشت بولت و کاشت میلگرد، ایجاد کردن محل انتقال لوله های آب و گاز از روی دیوار، ایجاد بازشوها، ایجاد محل انکربولت ها می باشد.

روش سوراخ کاری بتن

یکی از مهم‌ترین روش های سوراخ کاری بتن، روش کرگیری یا مغزه گیری است که برای انواع بتون های مسلح و غیر مسلح کاربرد دارد. در این روش ابتدا باید الماس دستگاه را به خوبی انتخاب و بعد قدرت، فشار و سرعت دستگاه را جهت سوراخ کردن بتن تنظیم کنید. با این روش هیچ ترک یا سوراخی در دیگر قسمت های بتون ایجاد نمی شود.

ارائه خدمات برش بتن 


آدرس

تهران و محدوده کرج

شبکه های اجتماعی