گروه صنعتي گرند استیل

موبایل

آدرس

تهران - شهریار - شهرک صنعتی گلگون - خیابان مرکزی جنوبی - چهارم و پنجم جنوبی

تولید انواع خط سلف سرویس

گروه صنعتی گرند استیل در زمینه تولید انواع خط سلف سرویس فعالیت می کنند. خطوط مختلف سلف سرویس برای سرویس دهی در مکان های مختلف همچون بیمارستان ها، خوابگاه ها، غذاخوری های داخل شهر، کیترینگ ها، رستوران، تالارها، هتل ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. تجهیزات سلف سرویس می توانند در کنار تولید انواع خط سلف سرویس مورد توجه باشند.

مواد مورد استفاده در تولید انواع خط سلف سرویس

خط کامل سلف سرویس به عنوان یک سلف سرویس درجه یک و مناسب در فضاهای مختلف همچون فست فودها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید انواع خط سلف سرویس از استیل های درجه یک استفاده می شود. استیل ها از قابلیت شست و شو با مواد مختلف برخوردار هستند. استیل ها دارای انعطاف بالا بوده و به شکل مستحکم عرضه می شوند. برای تولید انواع خط سلف سرویس معمولاً از استیل 430 خشدار استفاده می شود. این استیل در تجهیزات آشپزخانه و غذاخوری ها بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و محبوب شناخته می شود.

اگر از خط کامل سلف سرویس بهره مند شوید، در این صورت به کانتر قاشق و چنگال، کانتر سرد و گرم نیز دسترسی پیدا می کنید.

خط کامل سلف سرویس می تواند در رستوران های مجهز، سلف های دانشگاهی، رستوران های سلف سرویس، تالارهای پذیرایی و ... به کار بسته شود.

برای تولید انواع خط سلف سرویس از استنلس استیل کمک گرفته می شود. این استیل ها از قابلیت های متمایزی برای قرارگیری در فضاهای آشپزخانه ای برخوردار هستند. کانتر سلف سرویس به شکل روزانه تحت چندین بار شست و شو قرار می گیرند. بنابراین احتمال خش افتادن کانتر به راحتی فراهم می گردد. استنلس استیل دارای مقاومت خوبی در برابر سایش و مواد شوینده می باشد. به همین خاطر شست و شو و استفاده مداوم از ظروف استیل باعث خش دار شدن آن ها نمی شود.

تولید انواع خط سلف سرویس با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام می شود.

معرفی اجزای مهم در تولید انواع خط سلف سرویس

میز سلف سرویس غذاخوری و رستوران با اجزای مختلفی همراه می شود. کانتر به عنوان اصلی ترین و مهم ترین آپشن در سلف سرویس مورد توجه قرار می گیرد. گروه صنعتی گرند استیل به عنوان تولید کننده کانتر سرد و گرم نیز فعالیت دارد. این کانترها برای مجهز شدن سلف سرویس مدنظر قرار می گیرند.

کانتر گرم در سلف سرویس از موارد ضروری در توزیع و سرو غذا می باشد. این کانترها برای گرم و تازه ماندن غذا مدنظر قرار می گیرند و می توانند شرایط نگهداری سالم برای غذا را فراهم آورند. کانترهای گرم در تجهیزات سلف سرویس بسیار مورد توجههستند. تولید کانتر سرد و گرم به تنهایی می تواند باعث ایجاد خط کاملی از سلف سرویس شود. برای گرم نگه داشتن غذا از سیستم چرخش آب گرم استفاده می شود. این سیستم در قسمت تحتانی بن ماری ها قرار می گیرد و در تالارهای پذیرایی، رستوران ها، فست فودها و ... بسیار کاربرد دارد. تولید کننده کانتر سرد و گرم برای تکمیل فرآیند تولید از بن ماری های استیل 304 و رویه استنلس استیل کمک می گیرد. تولید انواع خط سلف سرویس با گارانتی و به شکل تضمینی به مشتریان ارائه می شود.

تولید کننده کانتر قاشق و چنگال

گروه صنعتی گرند استیل به عنوان تولید کننده کانتر قاشق و چنگال نیز مورد توجه قرار می گیرد. کانترها برای تفکیک قاشق و چنگال استفاده می شوند. در واقع به کمک این کانترها می توان چیدمان منظم و مرتبی برای خط سلف سرویس ها به وجود آورد. برای تولید کانترهای قاشق و چنگال از مواد با کیفیت استفاده می شود. استیل های مرغوب و با کیفیت برای تولید کانتر قاشق و چنگال کاربرد دارند. 

تولید کننده کانتر ساده

گروه صنعتی گرند استیل به عنوان تولید کننده کانتر ساده نیز فعالیت دارد. کانترهای ساده در عین سادگی بسیار کارا و مقاوم هستند. برای تولید کانتر ساده از مواد مرغوب و با کیفیت کمک گرفته می شود. از کانترهای ساده برای سیستم های سلف سرویس در رستوران ها و فست فودها استفاده می شود. هر کدام از کانترها با قابلیت های بسیار متفاوتی عرضه می شوند. از کانتر ساده برای نگهداری مخلفات غذا، ذخیره ترشی، نگهداری نان و ... استفاده می شود.

برای تولید درب کانترها از مواد درجه یک استفاده می شود. درب کانترهای جدید به شکل کشویی طراحی می شوند. کلیه این نکات برای عملکرد بهتر کانترها و کم صدا شدن آن ها مدنظر قرار می گیرد.



آدرس

تهران - شهریار - شهرک صنعتی گلگون - خیابان مرکزی جنوبی - چهارم و پنجم جنوبی

موبایل

شبکه های اجتماعی