گروه صنعتی امید

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - سه راه تهرانپارس - خیابان دماوند - بعد از خیابان اتحاد - نرسیده به باشگاه تهران جوان - پلاک 34

بهترین تولید کننده شناور کولر

استفاده از بهترین مواد اوّلیه برای تولید و پخش شناور کولر و ساخت فلوتر استاندارد:

این شرکت یکی از خوشنام‌ترین و موفّق‌ترین مجموعه‌ها در زمینه‌ی تولید و پخش شناور کولر در تهران است و قسمت عمده‌ای از این اعتبار به خاطر استفاده کردن از مواد اوّلیه باکیفیّت برای ساخت فلوتر استاندارد می‌باشد. شناور‌ها و یا فلوتر‌ها اجزای مهمی در کولر‌های آبی هستند و به همین دلیل است که باید از بهترین مواد اوّلیه برای ساخت آن‌ها استفاده شود تا میزان دوام و ماندگاری آن‌ها افزایش یابد. امروزه شرکت‌های بسیاری در زمینه‌ی تولید و پخش شناور کولر در حال فعّالیت هستند ولی هیچ کدام از این مجموعه‌ها از شهرت و اعتبار گروه صنعتی امید در این زمینه برخوردار نیست زیرا تنها این شرکت از اهمیّت شناور‌های آبی و نقش مواردی همچون کیفیّت مواد اوّلیه در میزان ماندگاری این قطعه‌ی مهم آگاه است و به همین دلیل است که این شرکت به بهترین شناور سازی و بهترین فلوتر سازی در تهران تبدیل شده است و از چنین اعتبار بالایی برخوردار می‌باشد.

تولید و پخش شناور کولر با بهترین قیمت:

کیفیّت تنها مشخّصه‌ی محصولات و خدمات این مجموعه نیست و این شرکت در تلاش بوده است تا همواره قیمت محصولات خود را در سطح مناسبی حفظ کند تا تمامی مشتریان و نیازمندان بتوانند از خدمات و محصولات بهترین تولید کننده شناور کولر در تهران بهره‌مند شوند. البتّه لازم به ذکر است که پایین بودن قیمت محصولات این گروه صنعتی به معنای بی‌کیفیّت و نامرغوب بودن آن‌ها نیست و همان‌گونه که قبلاً به آن اشاره شد، شرکت ما همواره از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اوّلیه برای تولید محصولات خود استفاده کرده است و هدف اصلی ما از فروش محصولات با قیمت منصفانه به مشتریان تنها کسب رضایت کامل شما عزیزان می‌باشد و شما می‌توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از مسئله‌ی کیفیّت از خدمات بهترین تولید کننده شناور کولر در تهران استفاده نمایید و از نزدیک شاهد تفاوت‌های محصولات ما با سایر شناور‌های موجود در بازار باشید.

ساخت فلوتر استاندارد با کمک جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز جهان:

تکنولوژی ساخت محصولات از دیگر مواردی است که می‌تواند کیفیّت تولیدات یک شرکت را به میزان قابل توجّهی تحت تاثیر قرار دهد و این مجموعه‌ی صنعتی با آگاهی کامل نسبت به این موضوع از جدید‌ترین دستگاه‌ها برای ساخت فلوتر استاندارد استفاده می‌کند تا بتواند بهترین و رقابتی‌ترین شناور‌ها را در سطح تهران تولید کند. لازم به ذکر است که گروه صنعتی امید به دلیل توجّه ویژه به این موضوع یکی از پیشرفته‌ترین و بروز‌ترین خطوط تولید کشور در زمینه‌ی ساخت شناور کولر را در اختیار دارد و این ویژگی یکی از دلایل تبدیل شدن این شرکت به بهترین تولید کننده شناور کولر در تهران و سایر کلان شهر‌های ایران است.

برخورداری از سابقه‌ی طولانی در زمینه‌ی فروش شناور استاندارد و ساخت فلوتر استاندارد:

گروه صنعتی امید از نظر سابقه‌ی فعّالیت در زمینه‌ی تولید انواع شناور‌های کولر یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در این زمینه است و سابقه‌ی درخشان این شرکت نقش بسیار مهمی را در موفّقیت روزافزون آن ایفا کرده است. این گروه صنعتی در طول سال‌های فعّالیت خود موفّق شده است تا کیفیّت محصولات خود را روز به روز افزایش دهد و محصولاتی رقابتی و ماندگار را به مرحله‌ی تولید برساند و پیشرفت قدم به قدم این مجموعه در طول این سال‌‌ها موجب شده است تا گروه صنعتی امید در نهایت به بهترین تولید کننده شناور کولر در تهران تبدیل شود.

آیا این شرکت از متخصصان کارکشته و تکنسین‌های باتجربه برای ساخت و فروش شناور استاندارد استفاده می‌کند؟

بله! گروه صنعتی امید یکی از متخصص‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تیم‌ها را در طول این سال‌ها گرد هم آورده است و متخصصان و نیروهای این شرکت از میان جوانان نخبه و پرانرژی این مرز و بوم دستچین شده‌اند تا بتوانند محصولی باکیفیّت و استاندارد را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. در واقع، تجربه و تخصص یکی از اصلی‌ترین مشخّصه‌های کارکنان این شرکت است و یکی از محور‌های اصلی موفّقیت این گروه فنّی محسوب می‌شود و باعث شده است تا این شرکت به بهترین تولید کننده شناور کولر تبدیل شود و بتواند نقش خود را در چرخاندن چرخ تولید کشور عزیزمان ایران ایفا کند. لازم به ذکر است که دقّت و ظرافت تولیدات ما در حدّی است که چنانچه آرم امید را از روی محصولاتمان پاک کنیم کم‌تر کسی متوجّه فابریک نبودن شناور‌های ما می‌شود و این موفّقیت در سایه‌ی تلاش شبانه روزی این مجموعه بدست آمده است.



آدرس

تهران - سه راه تهرانپارس - خیابان دماوند - بعد از خیابان اتحاد - نرسیده به باشگاه تهران جوان - پلاک 34

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی