گروه صنعتی فایبرگلاس نوین

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - جاده شهریار - باغستان - شهرک بابا سلمان - خیابان شهید چالوکه بعد از مجتمع پاسارگاد - کوچه گلشو - پلاک 7

گروه صنعتی فایبرگلاس نوین

ساخت انواع قطعات خودرویی، صنعتی، پزشکی، شهربازی و المانهای شهری(صفر تاصد) از مواردی است که با کمک طراحی و ساخت انواع قطعات کامپوزیتی انجام می شود. استفاده از مواد کامپوزیتی مانند فایبر گلاس در طراحی های وسایل پیچیده ای مانند خودرو و یا وسایل شهر بازی بسیار رایج است زیرا انعطاف پذیری بالا و ماندگاری بالایی دارند. انواع قطعات خودرو مانند کاور بدنه و باربند ماشین و سپر ماشین و ماشین های بازی از مواردی است که از مواد کامپوزیتی ساخته شده است. برای هر صنعتی با توجه به نوع وسیله مورد نظر از روش های مختلف  برای ساخت استفاده می کنند.

طراحی و ساخت انواع قطعات کامپوزیتی  در وسایل شهربازی نیز استفاده شده است. مواد کامپوزیتی ترکیبی از دو یا چند ماده است که  در شرایط ویژه با یکدیگر مخلوط می شوند و ترکیب جدید خصوصیات جدید که از مواد تشکیل دهنده خود بهتر خواهد بود. وسایل بازی پارک ها با قالب ها و شکل های مختلف روز به روز جای خود را به وسایلی با جنس کامپوزیتی می دهد زیرا خصوصیات بسیار بهتری نسبت به جنس هایی مانند فلزات دارند. مقاومت مکانیکی این نوع وسایل بسیار بالاست و در برابر خوردگی نیز مقاوم می‌باشد. به طور کلی استحکام بسیار خوبی دارند و امکان ایجاد شکل های مختلف با کمک این نوع مواد به راحتی وجود داردطراحی و ساخت انواع قطعات کامپوزیتی با روش های مختلف امکان ایجاد وسایلی با  خصوصیات  متفاوت نیز وجود دارد.

یکی از مواردی که در طراحی و ساخت انواع قطعات کامپوزیتی مهم است رزین استفاده شده  در این ترکیب می باشد و باعث می شود فایبرگلاسی که تولید شده از نظر ویژگی هایش متفاوت باشد. رزینی به نام پلی استر می تواند در برابر مواد خورنده مقاوم نباشد. وینیل استر در برابر خورندگی مقاومت خوبی دارد. اپوکسی رزینی است که در برابر خورندگی و حرارت نیز مقاومت بسیار خوبی دارد.

آدرس

تهران - جاده شهریار - باغستان - شهرک بابا سلمان - خیابان شهید چالوکه بعد از مجتمع پاسارگاد - کوچه گلشو - پلاک 7

تلفن

موبایل

اصناف مرتبط