گروه صنعتی فراز کنترل

موبایل

آدرس

تهران - جمهوری

نمایندگی انحصاری اینورتر imaster ADT کره جنوبی

مشخصات اینورترهای imaster ADT سری U1 :
اینورترهای imaster U1 دارای مدل های تکفاز و سه فاز هستند . مدل تکفاز با ولتاژ کاری 200 تا 230 ولت و توان 0.4KW تا 2.2KW و مدل سه فاز با ولتاژ کاری 380 تا 480 ولت و توان 0.4KW تا 4KW میباشند . اینورترهای imaster U1 دارای مد کنترلی V/F و Sensorless vector control بوده و همچنین درایوهای ADT سری U1 قابلیت اندازه گیری می باشد و پارامترهای موتور به صورت اتوماتیک و قابلیت افزایش گشتاور تا 150% در سرعت های پایین را دارند . دارای ورودی آنالوگ ولتاژی و جریانی بوده و دارای چاپر داخلی در تمامی رنج ها هستند و در صورت لزوم باید به طور مستقیم مقاومت ترمز به درایو متصل شود . در  اینورترهای imaster سری U1 قابلیت نصب کیپد اکسترنال وجود دارد . همچنین درایوهای U1 دارای 16 ورودی دیجیتال برای انتخاب سرعت میباشند . امکان تنظیم گشتاور راه اندازی به صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد . در درایوهای کنترل دور ADT سری U1 دامنه تغییرات فرکانس خروجی از 0.1HZ تا 400HZ و دامنه تغییرات فرکانس حامل از 1HZ تا 15KHZ و محدوده تغییرات ولتاژ ورودی از 15%- تا 10%+ میباشد . در اینورترهای imasterU1 میتوان سیگنال ورودی را به صورت NPN یا PNP انتخاب کرد . این درایوها قابلیت کنترل موتور دوم و تنظیم پارامترهای مربوطه را دارند . دارای PID کنترلر پیشرفته و پورت ارتباطیRS485 (Modbus RTU)
به صورت Built-in میباشند .

نمایندگی انحصاری درایوهای imaster ADT کره جنوبی

درایوهای imasterU1 از استانداردهای RoHS ، CE ، UL برخوردار بوده و با توجه به نوع ساختار و طراحی ویژه دارای طول عمر بالای 40,000 ساعت میباشند . از نظر ظاهر و پارامتردهی شبیه اینورترهای فوجی ژاپن هستند و IGBT مورد استفاده در اینورترهای ADT سری U1 از نوع میتسوبیشی ژاپن بوده که این نوع IGBT دارای کیفیت و طول عمر بالایی هستند. از اینورترهای imasterU1 در تمامی کاربردهای سنگین و نیمه سنگین و سبک کار میتوان استفاده کرد . بر خلاف ابعاد و حجم کوچکی که دارند قدرت و گشتاور بالایی را به موتور تزریق میکنند .

مشخصات اینورتر های ImasterADT سریA1 :

اینورتر هایImasterADT کره جنوبی سریA1 دارای دو مدل سه فاز هستند. سه فاز با ولتاژ  200تا 230 ولت و توان KW 5.5 تا 90KW و سه فاز با ولتاژ 380 تا 480 ولت و توان 5.5KW تا 132KW که واردات مدل سه فاز 230 ولت به صورت سفارشی می باشد و در حال حاضر اینورتر های سه فاز 380 تا 480 ولت در ایران موجود می شوند .

از اینورتر های ADT سری A1 برای تمامی کاربرد های سنگین و فوق سنگین کار میتوان استفاده کرد . کنترل پروسه از طریق مد های کنترلی V/F و Sensorless vector control و Close Loop قابل اجرا میباشد . کیپد درایوهای A1 قابل جدا شدن بوده و میتوان آن را با فاصله از اینورتر توسط کابل ارتباطی نصب کرد . این اینورترها دارای ورودی آنالوگ ولتاژی و جریانی و PID کنترلر پیشرفته میباشند . در حالت ایستا توسط درایو های ImasterA1 میتوان پارامتر های موتور را به طور خودکار اندازه گیری کرد .
دامنه تغییرات فرکانس خروجی اینورتر بین 0.1HZ تا 400HZ و دامنه تغییرات فرکانس حامل بین 1HZ تا 15KHZ میباشد .

محدوده ی تغییرات ولتاژ ورودی در اینورترهای سری A1 از 15%-  تا 10%+ میباشد .
سیگنال های ورودی دیجیتال را میتوان به صورت NPN یا PNP انتخاب کرد . همچنین درایو های ADT سری A1 قابلیت کنترل موتور دوم به همراه تنظیم پارامتر های مربوطه را دارند .
پورت ارتباطی (Modbus RTU) Rs485 بوده که به صورت Built-in میباشند .
اینورتر های ADT مدل A1 تا توان 22KW مجهز به چاپر داخلی میباشند و به طور مستقیم میتوان مقاومت ترمز را به اینورتر متصل کرد .
درایو های کنترل دور ADT سری A1 دارای فیلتر EMC و راکتور DC داخلی بوده و دارای صفحه نمایش گرافیکی LCD ( قابلیت نمایش ۶ زبان مختلف و سه رنگ متفاوت ) میباشند . در این نوع درایو ها به صورت Option میتوان بردهای ورودی و خروجی اضافه کرد .
از جمله پروتکل های ارتباطی که به صورت Option میباشند میتوان به Profibus_DP و DeviceNet و ModbusTCP و Encoder اشاره کرد .

درایو های ADT سریA1 دارای استاندارد های RoHS , CE , U  میباشند .
برای ماشین آلاتی که نیاز به گشتاور بالایی دارند همچون بالمیل ، تاور کرین ، جرثقیل ، میکسر ، اکسترودر و ... از اینورترهای IMASTERA1 میتوان به صورت کاملا تضمینی استفاده کرد . از جریان خروجی که بر روی پلاک اینورتر های ADT سری A1 نوشته شده میتوان به موضوع فوق سنگین کار بودن این اینورترها اشاره کرد .
همچنین درایو های ADT دارای توان دو پله ای هستند به عنوان مثال درایو 7.5KW سری A1 قابلیت راه اندازی 7.5KW سنگین کار و 11KW سبک کار را دارد .
درایو های A1 دارای دفترچه راهنمای انگلیسی و فارسی میباشند که به راحتی میتوان آنها را نصب و راه اندازی کرد .

مشخصات اینورتر های IMASTER ADT سری C1 :


درایو های کنترل دور IMASTER C1 در دو مدل طراحی و ساخته میشوند .
مدل اول سه فاز 200 تا 230 ولت و توان 0.4KW تا 22KW و مدل دوم سه فاز 380 تا 480 ولت و توان 0.4KW تا 22KW که درحال حاضر تنها سری سه فاز با ولتاژ 380 تا 480 ولت در ایران موجود میشود .
اینورترهای IMASTER C1 در سرعت های پایین توانایی تزریق گشتاور بالا را دارند به دو روش V/F و Sensorles Vector Control قابل کنترل میباشند در اینورتر های ADT سری C1 صفحه نمایش یا کیپد را میتوان جدا کرد و توسط کابل ارتباطی به فاصله ای دورتر از درایو انتقال داد.
درایو های C1 دارای ورودی آنالوگ ولتاژی و جریانی و دارای PID کنترلر پیشرفته میباشند .
درایو های IMASTER C1 دارای فیلتر EMC داخلی به صورت Option بوده و این نوع درایو قابلیت اجرای فانکشن KEB را دارد .
اینورتر های IMASTER C1 دارای الگوریتم بهینه سازی تلفات موتور میباشند که توسط آن میتوان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد .
همچنین درایو های C1 دارای کنترل ترمز خارجی برای آسانسور ها و بالابر ها میباشند .
این اینورتر ها را میتوان به صورت همجوار و بدون فاصله نصب کرد .
دامنه تغییرات فرکانس خروجی بین 0.1HZتا 400HZ و دامنه تغییرات فرکانس حامل بین 0.1HZ تا 16KHZ میباشند .
درایو های IMASTER C1 دارای پورت ارتباطی RS485 ( Modbus RTU)  به صورت Built_in میباشند .
 درایو C1 دارای چاپر داخلی بوده و قابلیت اتصال مستقیم مقاومت ترمز را دارند .
از جمله پروتکل های ارتباطی که به صورت Option در اینورتر های IMASTER سری C1 وجود دارند میتوان به Ethernet/IP و Profinet /IO و ProfibusDP و DeviceNet اشاره کرد .
درایو های C1 دارای استاندارد های ROHS و CE و UL میباشند .
ظاهری زیبا ، عملکردی عالی و قیمتی رقابتی دارند و به طور کلی میتوان گفت در تمامی کاربرد های صنعتی سبک ، سنگین و نیمه سنگین میتوان از این اینورتر ها استفاده کرد .

مشخصات اینورترهای imaster ADT سری E1 :


اینورترهای imaster E1 به لحاظ ولتاژ کاری به سه دسته تقسیم میشوند . دسته اول اینورترهای تکفاز با ولتاژ 200 تا 230 ولت و توان 0.4KW تا 2.2KW ، دسته دوم اینورترهای سه فاز با ولتاژ 200 تا 230 ولت و توان 0.4KW تا 22KW و دسته سوم اینورترهای سه فاز با ولتاژ 380 تا 480 ولت و توان 0.4KW تا 380KW میباشند . درایوهای imaster سری E1 برای کاربردهای سنگین در صنعت مورد استفاده قرار میگیرند و دارای مد کنترلی V/F و Sensorless vector control میباشند . میتوان کیپد آنها را جدا کرد و به وسیله کابل ارتباطی به فاصله دورتری از اینورتر انتقال داد ‌. دارای ورودی آنالوگ ولتاژی و جریانی و PID کنترلر پیشرفته میباشند .
در درایوهای imasterE1 در حالت ایستا میتوان پارامترهای موتور را به صورت خودکار اندازه گیری نمود . دامنه تغییرات فرکانس خروجی در اینورترهای سری E1 از 0.1HZ تا 400HZ و دامنه تغییرات فرکانس حامل از 1HZ تا 15KHZ میباشد . در درایوهای ADT سری E1 دامنه تغییرات ولتاژ ورودی از 15%- تا 10%+ و قابلیت انتخاب سیگنال کنترلی ورودی به صورت NPN یا PNP میباشد . اینورترهای imasterE1 قابلیت کنترل موتور دوم و تنظیم پارامترهای مربوطه را دارند .
اینورترهای imasterE1 دارای پورت ارتباطی RS485(MODBUS RTU) به صورت BUILT-IN و همچنین دارای چاپر داخلی تا توان 22KW میباشند یعنی قابلیت اتصال مستقیم مقاومت ترمز تا توان 22KW وجود دارد .
درایوهای imaster سری E1 دارای فیلتر EMC و راکتور DC به صورت BUILT-IN میباشند ‌. پروتکل های ارتباطی در اینورترهای E1 به صورت آپشن شامل Profibus-DP و DeviceNET و Modbus TCP و ENCODER بوده و اینورترهای ADT مدل E1 دارای استانداردهای ROHS , CE , UL میباشند .
به طور کلی میتوان گفت اینورترهایADT سری E1 شبیه اینورترهای هیوندا مدل N700E هستند با این تفاوت که از قدرت نرم افزاری و سخت افزاری بالاتری برخوردار میباشند . از اینورترهای imasterE1 برای تمامی کاربردهای صنعتی سبک ، سنگین و نیمه سنگین کار میتوان استفاده کرد . ظاهر زیبا ، عملکردی قوی ، طول عمر بالا و قیمت رقابتی نسبت به خیلی از برندهای موجود در ایران باعث شده است اینورتر ADT مدل E1 مشتریان فراوانی را به خود جذب کند .

شرکت فراز کنترل، به عنوان یکی از نمایندگی های اختصاصی اینورتر iMaster ADT است که مستقیما با شرکت ADT در کره جنوبی ارتباط دارد.

در ادامه برای شما بیشتر از اینورتر iMaster ADT خواهیم گفت و اینکه شما پس از خواندن این مقاله خواهید دانست که ویژگی های این اینورتر در مدل های A1, C1, E1, U1 چیست.

اینورتر iMaster ADT می تواند برای شما یک دستگاه کنترلی مناسب باشد و به راحتی ولتاژ و فرکانس خروجی یک موتور را برای شما تغییر دهد.

معمولا اینورترها به شما کمک می کنند تا سرعت موتورهای AC را بهبود دهید و به هنگام مصرف انرژی که شامل کمپروسور، پمپ و فن می شود، می تواند برای شما بسیار کارآمد باشد.

اینورتر iMaster ADT می تواند از جلوی ضرر و زیانی که قرار است صرف تابلوهای گران قیمت ضریب بار شود، جلوگیری کند و تقریبا می توان گفت که توان راکتیو کمی از شبکه شما دریافت می کند و کمترین فشار را بر روی شبکه شما خواهد آورد.

همانطور که آگاه هستید، یکی از پر مصرف ترین و مهم ترین مصرف کننده انرژی الکتریکی، موتورهای الکتریکی است و حال اگر شما بتوانید در آن ها، بهینه سازی انجام دهید، می توانید زمان و هزینه های زیادی را کاهش دهید که در نتیجه باعث بهبود کارایی شما خواهد شد و این کار به راحتی توسط اینورتر iMaster ADT امکان پذیر است.

یکی از مزایای ویژه اینورتر iMaster ADT، این است که باعث می شود تا تنش های الکتریکی بر روی شبکه شما بسیار کاهش یابد و موتور را به صورت نرم راه اندازی کند که با این کار باعث می شود تا شوک های مکانیکی، وارد دستگاه شما نشود.

اگر شوک های مکانیکی وارد دستگاه شما شود، باعث می شود تا کوپلینگ، گیربکس و بلبرینگ، دچار مشکل شوند که می تواند برای شما ضرر و زیان زیادی را به بار آورد.

ویژگی اینورتر iMaster ADT مدل A1

اگر بخواهیم نیم نگاهی ساده به ویژگی ها و امکانات مدل A1 از سری اینورترهای آی مستر بی اندازیم، به شرح زیر خواهد بود.

  • نمای کلی محصول شامل Keypad، درب جلو، محل آویز، پیچ های درب جلو، فن، پیج برای نصب و محل آویز است.
  • حداکثر ولتاژ خروجی نمی تواند بالاتر از ولتاژ تغذیه باشد.
  • حداکثر فرکانس کاری در حالت "سنسور لس" 300 هرتز است.
  • نرخ فرکانسی که باید برای carrier تعیین شود، 2 کیلو هرتز است.

ویژگی اینورتر iMaster ADT مدل E1

  • این مدل از اینورتر دارای کنترلر پیشرفته PID می باشد.
  • پارامترهای موتور در حالت ایستا به طور خودکار، اندازه گیری می شوند.
  • سیگنال کنترل ورودی به صورت PNP/NPN است.
  • قابلیت کنترل موتور دوم به صورت کامل را دارد.

ویژگی اینورتر iMaster ADT مدل C1

  • مانیتور سیگنال این اینورتر، از نوع آنالوگ می باشد.
  • این اینورتر دارای کنسول ترمینال هوشمند می باشد.
  • به هنگام استفاده از این اینورتر، ظرفیت قطع کننده مدار را در نظر بگیرید.
  • برای اطمینان و امنیت بیشتر از MCCB باید استفاده کرد.


ویژگی اینورتر iMaster ADT مدل U1

  • توانایی فعال کردن ورودی های دیجیتال با کلید فرمان و پی ال سی امکان پذیر است. 
  • دستگاه دارای آلارم / هشدار دهنده می باشد.
  • توانایی مدیریت دستگاه با استفاده از کی پد مخصوص
  • زمان شتاب گیری دوم، بین عدد 0 تا 3600 است.


آدرس

تهران - جمهوری

موبایل

شبکه های اجتماعی