گروه صنعتی هیدرولیک اسپادانا

موبایل

آدرس

کرج - کمالشهر - انتهای 30 متری صنعتگران - پلاک 1

تولید قطعات آسانسور هیدرولیک 

گروه صنعتی هیدرولیک اسپادانا با ۲۳ سال تجربه در تولید قطعات انواع آسانسور های هیدرولیک و کششی به همراه بیش از بیست نفر کادر تولید و نصب مجرب .
تولیدات این شرکت شامل:
تولید انواع کابین آسانسور
تولید انواع پک کامل کارسلینگ
تولید انواع کفی و اتاق باری و ماشینبر ساده و قیچی
تولید انواع جک هیدرولیک تک استیج و تلسکوپی تا ۶ استیج
تولید انواع پاور یونیت هوا خنک و مستغرق
تولید انواع پک های کامل بالابر به همراه نصب
تولید انواع سیستم های بازی و نفر بر و ماشینبر مرکزی و دو به یک تا سیستم چهار به یک
فروش انواع قطعات کششی و هیدرولیک 
فروش انواع شیر هیدرولیک وموتور هیدرولیک و کششی و ریل و ....
کیفیت بالا قیمت مناسب راز سال ها ماندگاری ماست

تولید قطعات آسانسور هیدرولیک به عنوان یک بالابر قدرتمند و ایمن از طریق مجموعه های صنایع صنعتی و ساختمانی انجام می گیرد و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می گردد.

انواع قطعات آسانسور هیدرولیک با برندهای مختلف و کیفیت عالی در کنار تولید کارلینک هیدرولیک و کششی با ویژگی های منحصر به فرد برای پیشبرد اهداف ساخت و ساز ساختمان های مرتفع ارائه می گردد.

همچنین فروش انواع جک هیدرولیک، فروش جک تلسکوپی، فروش شیر بلین آلمان نیز جزء مهمترین مواردی است که به عنوان قطعات مهم و کاربردی در این مقاله به آن پرداخته خواهد شد.

انواع قطعات آسانسور هیدرولیک کدام است؟

آسانسور یکی از پرکاربردترین و موثرترین سیستم های بالابر است که در مدت زمان کمی می تواند اشخاص و اجسام سنگین را جا به جا کند. خرابی و یا نقص در آسانسورهای یک مجتمع مسکونی، اداری یا تجاری می تواند موجب بروز مشکلات زیادی شود.

وجود انواع قطعات آسانسور هیدرولیک که توسط شرکت های معتبر داخلی تولید و عرضه می گردد، به خوبی توانسته است در راستای تحقق ساخت و ساز اصولی کارساز باشد. تمامی قطعات تحت استانداردهای جهانی با کیفیت فوق العاده و دستگاه های پیشرفته طراحی و سپس تولید می شوند.

از جمله انواع قطعات آسانسور هیدرولیک که به نوبه خود کارایی خاص خود را دارند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • براکت

  • شلنگ

  • پیچ و انواع مهره

  • تابلوهای فرمان قطعات هیدرولیکی

  • تراول مربوط به کابل

  • پاور و جک

فروش انواع جک هیدرولیک

جک هیدرولیک از مهمترین قطعات هیدرولیکی است که در انواع و مدل های مختلف ارائه می گردد. فروش انواع جک هیدرولیک در کنار فروش شیر بلین آلمان و فروش انواع قطعات آسانسور هیدرولیک با ضمانت و کیفیت به صورت خرد و عمده به دست متقاضیان خرید می رسد.

جک هیدرولیک در دو نوع تک مرحله ای و چند مرحله ای طراحی می شود. با توجه به هزینه های مقرون به صرفه ای که انواع جک هیدرولیک تک مرحله ای دارد بسیار محبوب و پرکاربرد است.

جک های چند مرحله ای در مواردی کاربرد دارد که تراول دارای طول زیادی باشد. برای حفاری چاه این نوع جک ها بسیار پرکاربرد هستند. نسبت به هزینه های جک های تک مرحله ای این نوع جک ها به دلیل قابلیت بیشتر دارای هزینه ی بیشتری هستند.

اما در مجموع قیمت فروش انواع جک های هیدرولیک در کنار جک ها با مدل های دیگر همچون فروش جک تلسکوپی مناسب است. جک های هیدرولیکی دارای اجزای باکیفیت سیلندر، پیستون و همچنین صفحه نگهدارنده می باشند که در مراحل کار قابلیت اتصال به هم را دارند.

تولید کارلینک هیدرولیک و کششی

تولید کارلینک هیدرولیک و کششی از جمله تولیدات مهم انواع قطعات آسانسور هیدرولیک می باشد که از طریق شرکت های تولیدی مطرح و معتبر کشور طراحی می گردد. کارلینک یا همان کاراسلینگ مخصوص آسانسور های هیدرولیکی است.

این قطعه برای حمل نمودن کابین آسانسورهای هیدرولیکی ساخته می شود. برخی از قطعاتی که برای حمل کابین ساخته می شود، قابلیت تنظیم و همچنین امنیت کافی ندارند. اما کارلینک هیدرولیک و کششی طوری طرحای شده است که قابلیت تنظیم دارد و پاراشوت های ایمنی آن بسیار استاندارد است.

کارلینک های کششی و هیدرولیکی در میان انواع قطعات آسانسور هیدرولیکی در تیتراژ بسیار بالا تولید می گردد. مجموعه های ارائه دهنده قطعات باکیفیت بالابر، خدمات ارزنده ای را در زمینه کاراسلینگ ارائه می دهند که در زیر ببه چند نمونه اشاره می گردد:

  • استعلام اندازه دهانه ریل های کارلینک

  • اندازه و ابعاد کامل کابین

  • طریقه نصب و راه اندازی دقیق

  • وزن مناسب برای کابین

  • آموزش نحوه ساخت

  • ارائه لیست قیمت در وب سایت های معتبر

تولید قطعات آسانسور هیدرولیک

تولید قطعات آسانسور هیدرولیکی برای آسانسورها با طبقات مختلف در کشور عزیزمان ایران با بکارگیری نیروی مجرب و کاربلد و دارا بودن تجهیزات کامل انجام می گیرد. بعد از آنکه تمام مشخصات و ابعاد یک ساختمان توسط مهندسین ناظر و عمران بررسی شد، مهمترین فاکتور یعنی انتخاب جایگاه مناسب برای نصب آسانسور در نظر گرفته می شود

با توجه به اینکه امروزه اکثر ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی در طبقات زیاد ساخته می شود و نبودن آسانسورهای هیدرولیکی می تواند برای افراد سالمند، کودکان و حتی جوانان مشکلات مفاصل ایجاد نماید، شرکت های تولیدی انواع قطعات آسانسور هیدرولیک در صدد هستند تا بهترین و باکیفیت ترین نوع قطعات را طراحی کنند.

بر همین اساس با تمرکز خود را بر تولیدات گسترده در تیتراژهای بالای قطعات استاندارد برای  راه اندازی آسانسورهایی با سرعت مناسب همراه با کابین های مناسب و ویژگی های منحصر به فرد دیگر قرار داده اند.

آدرس

کرج - کمالشهر - انتهای 30 متری صنعتگران - پلاک 1

موبایل