یدک خودرو نوید

تلفن

موبایل

آدرس

البرز - کرج - بلوار ارم - میلاد 4

یدک خودرو نوید

برخی از قطعات یک خودرو وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند و باید از بهترین مارک و جنس ها تامین شوند، شمع و لنت خودرو از قطعاتی می باشند که دارای مارک های اصلی و تقلبی بسیار زیادی هستند و اصولا وارداتی می باشند و به دلیل همین موارد دارای روش های پخش متفاوتی هستند، ما در این مقاله به پخش و توزیع لنت و شمع خودرو می پردازیم.

شرکت ها و کارخانه های زیادی در سرتا سر دنیا مشغول تولید قطعات خودرو از جمله لنت و شمع خودرو می باشند و برخی از شمع ها و لنت های موجود از یک مارک فقط برای خودروهای به خصوصی خوب کار می کنند.

بازار پخش و توزیع لنت و شمع خودرو آنقدر وسیع است که اگر فردی بخواهد اقدام به خرید کند با انواع این قطعات از اصل تا تقلبی و از نو تا دست دوم و ... رو به رو می شود و بهتر این است که یا از مراکز معتبر خریداری کند و یا یک فرد مجرب را برای خرید با خود همراه کند.

افرادی که اقدام به پخش و توزیع لنت و شمع خودرو  می کنند گاهی اوقات  به عنوان واسطه ای بین کارخانه های تولید کننده با فروشگاه ها مطرح می شوند و یا رابط بین فروشنده و مصرف کننده می باشند.

برای پخش و توزیع لنت و شمع خودرو  خوب و سودآور باید مارک های پرفروش و معتبر را شناخت و همچنین بدانیم که هر شمع و لنتی برای چه نوع خودرویی مناسب تر عمل می کند.

در این میان شرکت یدک خودرو نوید اقدام به توزیع تمامی قطعات خودرو  به خصوص شمع و لنت می کند و سعی می کند قطعات اصل و با کیفیتی را که از کالاهای وارداتی کشورهای اروپایی می باشند به مشترتیان بفروشد.

با توجه به اینکه بیشتر قطعات خودرو موجود در بازار ایران الان چینی می باشند با خرید از این شرکت می توان نسبت به قطعاتی که تهیه می شود اطمینان داشت.

 

آدرس

البرز - کرج - بلوار ارم - میلاد 4

تلفن

موبایل