یزد پلاست فروزش

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - شهریار

یزد پلاست فروزش

امروزه با یک نگاه سطحی به آشپزخانه های ایرانی می توان به نقش پر رنگ ظروف پلاستیکی پی برد. این ظروف به علت اینکه وزن بسیار سبکی نسبت به بلور و آرکوپال دارند و از طرفی هم با رنگ بندی های متنوع و مختلف دارا هستند، توانسته اند جایگاه مناسبی را برای خود اختیار کنند.

با توجه به استقبال بازار و افزایش تقاضا نسبت به خرید ظروف پلاستیکی، تولید کنندگان آماتور و غیر حرفه ای هم افزایش یافته اند. تولید کنندگانی که برای کسب سود بیشتر، از مواد اولیه ی نازل استفاده می کنند. شرکت یزد پلاست در تولید و فروش قوطی های پلاستیکی، مبنای خود را بر محصول با کیفیت و در عین حال به صرفه و اقتصادی گذاشته است.

جنس محصولات پلاستیکی

قوطی های پلاستیکی تولید شده در این شرکت معمولا از ترکیب دو ماده ی پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته شده است. پلی اتیلن سنتز شیمیایی اتیلن است که معمولا از ترکیب نفت خام و گازهای طبیعی به وجود می‌آید. از فواید پلی اتیلن در قوطی و بطری پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* مقرون به صرفه بودن

* فرآیند پذیری و شکل گیری مناسب

* استقامت در برابر ضربه

* مقاومت شیمیایی قابل توجه و تا حدودی عایق بودن

و همچنین از جمله خواص پلی پروپیلن می توان به مقاومت کشسانی، چگالی کم، بی رنگی و مقاومت در برابر واکنش ها اشاره کرد.

شرکت یزد پلاست در تولید و فروش قوطی پلاستیکی از مواد اولیه ای بهره می گیرد که در دراز مدت، محصول بوی نامطبوع نگرفته و همچنین از رنگ قوطی تاثیر نپذیرد.

 

آدرس

تهران - شهریار

تلفن

موبایل