جرثقيل و لیفتراک برادران فیروزی

موبایل

آدرس

تهران - کیلومتر 7 جاده ساوه - روبروی بنز خاور - گاراژ آزادگان - جرثقیل برادران فیروزی

حمل و نقل و جابجایی با جرثقيل و کمر شکن

درباره حمل و نقل و جابجایی با جرثقیل و کمرشکن ابتدا توضیح مختصری در مورد هر کدام خواهیم گفت و بعد به جابجایی آن اشاره خواهیم کرد. باید این نکته را بدانیم که صنعت حمل و نقل و جابجایی قلب تپنده اقتصادی هر کشور است که هر نوع ماشین مناسب مسیر و شرایط خاص است که از مهم ترین آنها جرثقیل ها و کمرشکن ها هستند که کار حمل و نقل را بسیار آسان نموده اند.جرثقیل در واقع نوعی ماشین است که معمولا به یک سیم بکسل و یا زنجیری مجهز است که برای جابجایی وسایل و یا اجسام سنگین از آن استفاده می شود. این ماشین در واقع در صنعت حمل و نقل و یا بارگیری و تخلیه بار از آن استفاده می شود و همچنین در صنعت تولید برای جمع کردن وسایل سنگین که از عهده انسان خارج است از جرثقیل استفاده می کنند.در مورد کمرشکن ها هم باید گفت که نوعی ماشین هستند که برای جابجایی محصولات سنگین و بزرگ از آن استفاده می شود. علاوه بر این می توانیم بگوییم که کمرشکن ها کاربرد های ویژه تری دارد و معمولا در جاده های عادی دیده نمی شود. فرمان پذیری در این ماشین ها بسیار دقیق و به بهترین شکل انجام می گیرد و این به دلیل وجود سیلندر های هیدرولیکی بین قسمت جلویی و عقبی کمرشکن است که دقت آن را بالا برده است.

انواع جرثقیل و کمرشکن

برای حمل و نقل و جابجایی با جرثقیل و کمرشکن باید بدانیم که هر کدام از آن ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای مسیر و محیطی مشخص مناسب است و کاربرد دارد پس ابتدا به انواع جرثقیل و کمرشکن خواهیم پرداخت.یکی از انواع جرثقیل ها، جرثقیل معلق است که بر روی کشتی ثابت قرار گرفته اند. از این نوع معمولا در سواحل و برای ساخت و ساز استفاده می شود. همچنین برای بارگیری و تخلیه کشتی و بلند کردن لنج از روی آب مورد استفاده قرار می گیرد.جرثقیل تلسکوپی نوع دیگر آن است که برای حمل بار از نقطه ای به نقطه دیگر استفاده می شود و برای حمل یک بار سنگین تا ارتفاع بالا هم کاربرد دارد.نوع بعد جرثقیل بندری است که در بنادر و برای تخلیه و بارگیری کشتی ها مورد استفاده قرار می گیرد که توان بالا با امنیت زیاد را دارا است.نوع دیگر جرثقیل کراولر است که برای کار و جابجایی در زمین های ناهموار و خاک نرم مناسب است.جرثقیل متحرک معمولی نوع دیگر آن است که در سطح شهر ها کاربرد دارد و نکته آن این است که برای جابجایی داخل شهری هم از آن استفاده می شود.یکی دیگر از انواع جرثقیل ها، جرثقیل ریلی است که در مسیر های ریلی از آن بهره برده می شود و برای کار های ساخت و ساز در راه آهن ها از آن استفاده می شود و توانایی جابجایی در جاده ها را ندارد.کمرشکن ها هم مانند جرثقیل ها انواع مختلف و کاربرد های متفاوتی دارند از جمله کمرشکن ها، کمرشکن باغی است که معمولا در صنعت کشاورزی و برای جابجایی محصولات سنگین باغ ها و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.نوع بعد کمرشکن 4 محور است که برای جابجایی بار هایی که طول و عرض آنها زیاد است مناسب است.کمرشکن باربری نوع دیگر است که برای حمل و نقل و جابجایی بار های سنگین مثل خودرو ها کاربرد دارد. و به طور کلی برای جابجایی بار های سنگین جاده ای مناسب است.

بهترین حمل و نقل با جرثقیل و کمرشکن

درباره بهترین حمل و نقل و جابجایی با جرثقیل و کمرشکن باید گفت که بهترین آن باید ویژگی هایی داشته باشد که باعث برتری آن شود از جمله اینکه طبق قوانین جابجایی صورت گیرد که طبق نوع بار قوانین آن هم متفاوت خواهد بود. علاوه بر این از ایمنی کافی در هنگام بارگیری و جابجایی برخوردار باشد و محصول و بار را به سلامت به مقصد خود رساند و بهتر است که بسته به نوع جابجایی و نوع بار محصول بیمه شود تا در صورت به وجود آمدن حادثه خسارت وارد شده را پرداخت کند.بنابراین بهتر است برای جابجایی بار خود بررسی و تحقیقات لازم صورت گیرد و بهترین شرکت در زمینه جابجایی انتخاب شود یکی از بهترین شرکت ها در زمینه جابجایی با جرثقیل و کمرشکن و لیفتراک مجموعه برادران فیروزی است که با داشتن کادری مجرب در این زمینه می توانید با خیال راحت جابجایی و حمل و نقل شما صورت بگیرد.


آدرس

تهران - کیلومتر 7 جاده ساوه - روبروی بنز خاور - گاراژ آزادگان - جرثقیل برادران فیروزی

موبایل